Ja op de chat, ik weet niet meer wie het schreef. Het is ook vrij normaal om dat te doen, de meeste tv-programma's doen het ook.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hebben ze uberhaupt gezegd dat ze die openbaar gaan maken nu?
Even op de chat gevraagd, daar zegt iemand dat Jaap hem heeft beloofd. En zoals we Jaap kennen, geeft hij dus geen acte de présence. Wat een inzet.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:03 schreef Toverheks het volgende:
wat Disana zegt, dus hoppa de gastenlijst graag.
En hoewel ze na de eerste aflevering meteen riepen dat het de helft zo lang moest, lijken ze ook daar van terug te komen. Peter beantwoordde gister vragen op de stream en zei dat Jaap een betere chemie krijgt met zijn gasten als een interview 3 kwartier duurtquote:Op maandag 25 januari 2010 12:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
HiDi heeft helaas helemaal gelijk.
Jaap praat veel over zichzelf maar luistert slecht naar anderen. Zelfs als hij dan een gast heeft voor zijn show, een schrijfster, doet hij niet eens de moeite om haar boek(je) te lezen.
Dan mag Leo wel wat aan z'n bekendheid doen. Ik denk niet dat Pa en Ma Recourt akkoord gaan voordat Leo een BN'er is.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:07 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Nee, op de chat schrijven ze wel meer dingen.
Ook dat Claire met regisseur Leo het doet.
Hier idem. Nee niet eens een half uur. Ik vind het nog wel leuk om "de ontwikkelingen" te volgen en vind het tof dat mensen COS'en en updates maken, anders was het al helemáál over geweest.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En hoewel ze na de eerste aflevering meteen riepen dat het de helft zo lang moest, lijken ze ook daar van terug te komen. Peter beantwoordde gister vragen op de stream en zei dat Jaap een betere chemie krijgt met zijn gasten als een interview 3 kwartier duurt![]()
Ik heb sinds woensdag nog maar een half uurtje gekeken. De chemie tussen mij en Studio Vlemmix lijkt verdwenen.
Wat ben je toch ook een ontzettend puicke usert, Tuinfluitert.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:07 schreef tuinfluiter het volgende:
Nee, op de chat schrijven ze wel meer dingen.
Ook dat Claire met regisseur Leo het doet.
Ian in het filmpjestopic wel wat youtubes.
http://www.youtube.com/user/dgk1en2#g/c/42AF5AC5D6E03F4E
Ik vrees dat het niet gaat lukken. Jaap heeft wel volume, maar weinig inhoud.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Hier idem. Nee niet eens een half uur. Ik vind het nog wel leuk om "de ontwikkelingen" te volgen en vind het tof dat mensen COS'en en updates maken, anders was het al helemáál over geweest.
En Jaap moet heel hard zijn best gaan doen en het over een radicaal andere boeg gooien. Want een natuurtalent is het allerminst, zo blijkt. Dus met keihard werken kan hij er héél misschien nog wat van meer van maken dan het nu is.
Zelfs dat niet ben ik bang.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:16 schreef Disana het volgende:
Jaaps 'keihard werken' bestaat uit het noteren van verbeterpunten.
Weet je niet meer hoe hij in DGK hele middagen in het kantoortje zat te schrijven? En dan kwam er geen donder uit.quote:
Ja, dat weet ik nog.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet je niet meer hoe hij in DGK hele middagen in het kantoortje zat te schrijven? En dan kwam er geen donder uit.
Het lijkt er op of de show van Jaap er vooral voor bedoeld is om hem het gevoel te geven dat mensen hem nog wel leuk vinden of dat hij nog wel wat voorstelt.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:16 schreef Disana het volgende:
Jaaps 'keihard werken' bestaat uit het noteren van verbeterpunten.
Jaap liftte altijd mee op anderen in DGK. Hij was op zijn best als andere mensen ruzie maakten en hij af en toe een raar hoofd kon trekken.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet je niet meer hoe hij in DGK hele middagen in het kantoortje zat te schrijven? En dan kwam er geen donder uit.
Bevestiging idd.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het lijkt er op of de show van Jaap er vooral voor bedoeld is om hem het gevoel te geven dat mensen hem nog wel leuk vinden of dat hij nog wel wat voorstelt.
Weet ik niet... ik heb het idee dat hij oprecht denkt dat hij er talent voor heeft. Dat dat na 10 shows pas uit de verf kan komen, zal wel weer niet aan zijn eigen inzet en kunnen liggen.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het lijkt er op of de show van Jaap er vooral voor bedoeld is om hem het gevoel te geven dat mensen hem nog wel leuk vinden of dat hij nog wel wat voorstelt.
Jaap was eigenlijk altijd nogal laf tijdens ruzies in DGK. Durfde nooit écht partij te kiezen en schoot dan in zijn rol van TerrorJaap.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jaap liftte altijd mee op anderen in DGK. Hij was op zijn best als andere mensen ruzie maakten en hij af en toe een raar hoofd kon trekken.
Volgens eigen zeggen hebben mensen die hun sporen bij televisie verdiend hebben, dat tegen hem gezegd. Waarschijnlijk heeft hij niet begrepen dat mensen wel vaker iets zeggen om er maar vanaf te wezen. Don't call us, we'll call you!quote:Op maandag 25 januari 2010 13:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet ik niet... ik heb het idee dat hij oprecht denkt dat hij er talent voor heeft.
Jaap is zoveel beter dat de regels die voor anderen, die al wel bewezen hebben dat ze kunnen interviewen voor televisie, niet voor hem gelden.quote:Dat dat na 10 shows pas uit de verf kan komen, zal wel weer niet aan zijn eigen inzet en kunnen liggen.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |