Fluiter?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:24 schreef Dottey het volgende:
hahahah fluiter![]()
Ja, zonder brilleke vind ik hem het leukste smoeltje hebben..
Ik kom net binnenvallen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:24 schreef Dottey het volgende:
hahahah fluiter![]()
Even gecheckt... bij mij doet hij het gewoon.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:27 schreef SeSeSeS het volgende:
Hmm.. die onlinetvkijken kan je wel schrappen...
Forbidden
You don't have permission to access / on this server.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
--------------------------------------------------------------------------------
Apache/1.3.34 Server at www.onlinetvkijken.nl Port 80
Ik heb geen idee, ik let daar niet meer op sinds Dottekop ook weer bij "Het Gewone Volk" zit...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:56 schreef tuinfluiter het volgende:
Sorry , maar is PietjeSV nog moderator op de chat?
Peter N. ziet er opgelucht uit, zijn filmpje waarin hij dronken was is verwijderd bij youtube.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Is er niets te melden of is iedereen naar de RLS-meet?
Censuur! We mochten toch alles zien en horen?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:53 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Peter N. ziet er opgelucht uit, zijn filmpje waarin hij dronken was is verwijderd bij youtube.
Zie meer bij de updates.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Censuur! We mochten toch alles zien en horen?
Tsja Zaterdagavond en 11 viewers op de chat... yup.. alles is naar de Meet..quote:
Nou ja alles?? zal straks wel weer drukker worden.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:08 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Tsja Zaterdagavond en 11 viewers op de chat... yup.. alles is naar de Meet..
Nouww.. 11 is nix hoor !quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:16 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nou ja alles?? zal straks wel weer drukker worden.
Dat doe je zelluf hoorquote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:18 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Nouww.. 11 is nix hoor !en ik zit er óók nog bij...
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:24 schreef Dottey het volgende:
hahahah fluiter![]()
Heet een van die muppets Fluiter ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |