Voor een gezin waarvan het huis is afgebrand, en de gemeente vind het te duur om ze een noodwoning te gevenquote:

Willen ze de paardjes nog hebben?quote:Op zondag 24 januari 2010 10:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, alleen van jullie![]()
Ja, en binnen de zwemclub wel natuurlijk

hoi robinquote:Op zondag 24 januari 2010 11:52 schreef Robinhoo het volgende:
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALOW.

Elke week hetzelfde!quote:

ooooooooooooooooooooooh is da zo?quote:

Ja, en dan komt Machiel zo ook zeggen dat hij brak isquote:

Weet je wat lekker is?quote:Op zondag 24 januari 2010 12:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
mijn ontbijt was 4 sneetjes brood met.......gebakken ei.hoe kan het ook anders.

ik hou eig niet van die aparte combinaties. net zoals pindakaas met hagelslag enzo.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Weet je wat lekker is?
Gebakken ei met kaas (erop gebakken) en paprikakruiden

Inderdaad! En dan doe ik er ook altijd nog stukjes champignon in! Daarna een hamkaas tosti met brie ertussen!quote:Op zondag 24 januari 2010 12:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Weet je wat lekker is?
Gebakken ei met kaas (erop gebakken) en paprikakruiden

En dan zeggen dat je niet van aparte combinaties houdquote:Op zondag 24 januari 2010 12:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
ik hou eig niet van die aparte combinaties. net zoals pindakaas met hagelslag enzo.![]()
maar kaas kun je wel combineren dus wie weet dat ik het ooit zal proberen.
ik vind iig ei-spek zaaaligoja en koffie met slagroom.

Oh, champignon erbij inquote:Op zondag 24 januari 2010 12:19 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Inderdaad! En dan doe ik er ook altijd nog stukjes champignon in! Daarna een hamkaas tosti met brie ertussen!

Check je vingers, neus, hoofd? MIsschien een bloedneus gehad ofzoquote:Op zondag 24 januari 2010 12:21 schreef haakon het volgende:
waarom zit er bloed op mijn toetsenbord ?

dat is toch niet apart?quote:Op zondag 24 januari 2010 12:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En dan zeggen dat je niet van aparte combinaties houd

Ei met spek kan ik inkomen, maar koffie met slagroom?quote:Op zondag 24 januari 2010 12:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
dat is toch niet apart?koffie met slagroom en ei met spek zijn voor elkaar gemaakt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |