Welkom welkom. Uit welk stukje twente kom je?quote:Op zondag 24 januari 2010 03:54 schreef Neleos het volgende:
Ik ben ook een Tukker, dus ik mag hier gewoon posten. Had je 'm maar niet zo moeten kicken midden in de nacht, haha.

Uit de metropool Enschede natuurlijk. En u?quote:Op zondag 24 januari 2010 03:54 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Welkom welkom. Uit welk stukje twente kom je?

quote:Op zondag 24 januari 2010 03:55 schreef Neleos het volgende:
[..]
Uit de metropool Enschede natuurlijk. En u?
 dat is wel oké. Ikzelf kom uit denekamp
 dat is wel oké. Ikzelf kom uit denekamp   er komen er hier nog wat uit enschede en almelo en hengelo enzo.
 er komen er hier nog wat uit enschede en almelo en hengelo enzo.

Prachtig. Allemaal Tukkers dus. Eigenlijk moet er een exclusief subforum komen alleen toegankelijk voor Twentenaren vind je ook niet?quote:Op zondag 24 januari 2010 03:59 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
dat is wel oké. Ikzelf kom uit denekamp
er komen er hier nog wat uit enschede en almelo en hengelo enzo.

Mwah dit is wel lachenquote:Op zondag 24 januari 2010 04:02 schreef Neleos het volgende:
[..]
Prachtig. Allemaal Tukkers dus. Eigenlijk moet er een exclusief subforum komen alleen toegankelijk voor Twentenaren vind je ook niet?
 , en ook nog wel redelijk serieus met meets enzo. Kom anders morgen weer, is wel lachen, ik ben pleite
, en ook nog wel redelijk serieus met meets enzo. Kom anders morgen weer, is wel lachen, ik ben pleite   

Oke, misschien morgenvroeg nog ff, want daarna is 't Groningen-Twente he. Wel tof trouwens. Serieuze FOK!-meets in de eigen regio.quote:Op zondag 24 januari 2010 04:07 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Mwah dit is wel lachen, en ook nog wel redelijk serieus met meets enzo. Kom anders morgen weer, is wel lachen, ik ben pleite

hey sanquote:Op zondag 24 januari 2010 10:27 schreef Samzz het volgende:
Hier in Amsterdam is ook alles wit... Bah, dat gaat leuk worden met de trein vanavond

Nee, alleen van julliequote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |