Is die er dan?quote:Op zondag 24 januari 2010 12:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je kan altijd gaan flirten in het lesbi topic.. Daar maak je gok ik meer kans.

Oh. Dat dus.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
hier nath
Lesbeau #244 Ave-y Maria.

Perfectquote:Op zondag 24 januari 2010 13:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
hier nath
Lesbeau #244 Ave-y Maria.

Hahaha, okequote:Op zondag 24 januari 2010 13:19 schreef Kreator het volgende:
Oh. En als tip. Seven is niet lesbisch. Dat is een meisje met aandachts-issues. Post al jaren op fok onder verschillende namen de meest vreemde verhalen. Nu heeft ze ontdekt dat jezelf lesbisch noemen ook heel interessant is.

Ik had de afgelopen jaren als ondertitel: "MLI zei ooit: Als ik uitga en ik sta op de dansvloer dan laat ik me het liefst uitwonen door 2 negers."quote:

quote:Op zondag 24 januari 2010 13:19 schreef Kreator het volgende:
Oh. En als tip. Seven is niet lesbisch. Dat is een meisje met aandachts-issues. Post al jaren op fok onder verschillende namen de meest vreemde verhalen. Nu heeft ze ontdekt dat jezelf lesbisch noemen ook heel interessant is.
 ik dacht dat zij echt lesbisch was. en nee ik ben het absoluut niet.

Hahaha, of een lesbo in haar ontkenningsfase.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik had de afgelopen jaren als ondertitel: "MLI zei ooit: Als ik uitga en ik sta op de dansvloer dan laat ik me het liefst uitwonen door 2 negers."
(en dat zei ze dus ook echt. En dat is niet echt lesbisch. En MLI = Seven, hoorde ik vd week).

ik dacht altijd dat mli een vent was.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik had de afgelopen jaren als ondertitel: "MLI zei ooit: Als ik uitga en ik sta op de dansvloer dan laat ik me het liefst uitwonen door 2 negers."
(en dat zei ze dus ook echt. En dat is niet echt lesbisch. En MLI = Seven, hoorde ik vd week).

Gevallen voor een vent. Part II.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
ik heb zo'n hekel aan die meelooplesbo's.

ik welquote:Op zondag 24 januari 2010 13:18 schreef Robinhoo het volgende:
Marko sta je weer met beide benen op de grond na gister?
 maar ik ben wel realistisch hoor. Ze zakken nog wel af richting de 12e plaats. Waar ze thuis horen.
 maar ik ben wel realistisch hoor. Ze zakken nog wel af richting de 12e plaats. Waar ze thuis horen.

...MLI postte élke week dat ze weer minstens 3 of 4 mannen had gehad. En hoe geweldig ze ze vond. Ik geloof er niet zo in. Bij ieder ander zou het kunnen ja.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hahaha, of een lesbo in haar ontkenningsfase.
Heb zelf ook wel mannelijke relaties gehad, en ook wel seks met ze gehad

Ik heb dus nog kans?quote:Op zondag 24 januari 2010 13:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hahaha, of een lesbo in haar ontkenningsfase.
Heb zelf ook wel mannelijke relaties gehad, en ook wel seks met ze gehad

Het zou kunnenquote:Op zondag 24 januari 2010 13:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
...MLI postte élke week dat ze weer minstens 3 of 4 mannen had gehad. En hoe geweldig ze ze vond. Ik geloof er niet zo in. Bij ieder ander zou het kunnen ja.
 Ik let wel op
 Ik let wel op  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |