Ja maar die moslims zitten juist allemaal rundvlees te kanen in de Mcquote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:14 schreef Twizu het volgende:
Kip.
En moslims eten geen varkensvlees en rundvlees is duurder dan kip.
Bazinnenantwoord.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:17 schreef Seven. het volgende:
Negers eten veel kip omdat het al in veel van hun gerechten zit.
Wie zegt dat??zie jij wat ze besteld hebben,ik eet ook weleens bij mac maar dan bestel ik altijd een groenteburger.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:15 schreef Chen het volgende:
[..]
Ja maar die moslims zitten juist allemaal rundvlees te kanen in de Mc.
hebben ze dat daar ja?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:19 schreef Twizu het volgende:
Ik bestel altijd worteltjes en zo'n zakje chemische appel bij de Mac.
Ja, dat is het ook. Super lekker zelfs. Maar waarom zit de normale Hollander dan niet in de KFC alsof het een soort opvangtehuis is.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:19 schreef Tyler..Durden het volgende:
Kip is toch ook lekker?
whutquote:
Negers hebben anatomisch gezien een bazen lichaam. Dus ziedaar de verklaring. Omdat ze dus veel kip eten.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:47 schreef PietPossum het volgende:
de enige kip-junks die ik ken zijn mensen die kip eten omdat t zo vol eiwitten zitten en omdat ze door hun 24/7sportschool mentaliteit alleen nog maar vetarm eiwitrijk voedsel eten. Ik denk dat veel negers sportschooladdicts zijn
and wafflesquote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:05 schreef appeltjap het volgende:
Vergeet de watermeloenen niet
[ afbeelding ]
Goeie docu die eerstequote:
Wat een rare vergelijking, dus als jullie allemaal met AIDS rond willen lopen moeten wij dat ook tof vinden?quote:Op maandag 25 januari 2010 21:10 schreef Keep_Walking het volgende:
Het is simple.
Het is niet vreemd dat wij zoveel van kip houden. De vraag is, waarom houden blanke mensen niet zoveel van kip zoals ons? KFC is fucking lekker man! Als jij niet van kip houdt, dan is er iets mis met JULLIE!!!
ik ben blank en houd heel erg van kip en watermeloen, wat nuquote:Op maandag 25 januari 2010 21:10 schreef Keep_Walking het volgende:
Het is simple.
Het is niet vreemd dat wij zoveel van kip houden. De vraag is, waarom houden blanke mensen niet zoveel van kip zoals ons? KFC is fucking lekker man! Als jij niet van kip houdt, dan is er iets mis met JULLIE!!!
En weer een leuke opmerking van je.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:14 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Wat een rare vergelijking, dus als jullie allemaal met AIDS rond willen lopen moeten wij dat ook tof vinden?
Nu moet je snel een mooie negerin zoeken en een halfbloed kind krijgen. Jou genen horen niet bij blanke mensen.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben blank en houd heel erg van kip en watermeloen, wat nu
maar ik ben xenofoobquote:Op maandag 25 januari 2010 21:25 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Nu moet je snel een mooie negerin zoeken en een halfbloed kind krijgen. Jou genen horen niet bij blanke mensen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |