Omdat het vandaag jouw dag is.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:55 schreef deenigeechteTS het volgende:
[..]
ik wel? waarom ik wel en anderen niet?
Als anderen allemaal een miljoen beuren, dan zakt het geld te snel in waarde. Dus mogen ze dat niet en jij wel. Want het is jouw waterdichte plan.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:55 schreef deenigeechteTS het volgende:
[..]
ik wel? waarom ik wel en anderen niet?
Dat is dan mooi hún probleem!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:00 schreef GlowMouse het volgende:
Je moet je site wel op de juiste plek promoten, anders komen er allemaal mensen die nooit een miljoen kunnen betalen.
Helaas, achteraf toegevoegde disclaimers zijn ongeldig.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:13 schreef CharlyLownoise het volgende:
De persoon die boven mij heeft gepost, is mij 2 miljoen euro schuldig. Door wat hij gepost heeft, is hij daarmee akkoord gegaan.
betaaltquote:
Wie dit leest is gek.quote:
betaaltquote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:25 schreef Haque het volgende:
Wie deze reactie NIET quote betaald mij ¤10,-
Dus begin maar met quoten
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:25 schreef Haque het volgende:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:25 schreef Haque het volgende:
pfffquote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:25 schreef Haque het volgende:
gangsterrap!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:33 schreef Klaploper het volgende:
nee kan niet miljoen is te veel want ik heb ook geprobeert maar dan moet je minder doen wat wel redelek is tegen mij zei de politie dat ongeveer tot 25 uero redelek is en dan moete mense egt betale maar dan meot je ze wel kunne opspore dat is het moeilijks daarom heb ik nu pas 50 euro verdient
Houd er wel rekening mee dat er nog kansspelbelasting afgaat.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:52 schreef deenigeechteTS het volgende:
Kan ik 1 miljoen euro krijgen als ik een website maak met huisregels in een disclaimer, en als die niet worden opgevolgd 1 miljoen euro krijgen van de overtreder? Ik zet natuurlijk wel in de disclaimer dat ik 1 miljoen euro krijg als ze de regels overtreden.
Preciesquote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:35 schreef Apuleius het volgende:
Zeg, het is hier ONZ niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |