dat denk ik wel idd, als je kijkt naar de bovenste gedeelte van het jurkje, dat is rekbaar.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:03 schreef Peter_Aragorn het volgende:
En wat bedoel je met XS tot XL? One size?
is een normaal jurkje en inderdaad one sizequote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:03 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Jurkje van 2 is geen nachtjurkje? En wat bedoel je met XS tot XL? One size?
Hmm oke dan... Wel leuk voor mijn vriendin... Ff over nadenkenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:27 schreef T42 het volgende:
[..]
is een normaal jurkje en inderdaad one size
34/36quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:50 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Wat voor maat had je ex meestal? Want dat 'one size' jurkje is wel wat voor mijn vriendin, maar is denk ik te groot...
ze heeft ze nooit gehad waren kadotjes die ik nog moest geven voor bijv valentijnsdag enzquote:Op zondag 24 januari 2010 01:01 schreef P.F het volgende:
Je ex weet wel dat je haar kleren verkoopt?!
als je die laaste bedoeld zou een kleine 38 ook passenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:42 schreef Hilzillah het volgende:
Vind dat roze geval helemaal stoer
Alleen mijn maat 38 gaat daar niet inpassen als je ex-vriendin 34/36 heeft... Dat is dan weer jammer
je hebt pmquote:Op zondag 7 februari 2010 06:10 schreef Hilzillah het volgende:
Wat kan mij het ook schelen...
Bod: 25,= incl. verzendkosten.
Doe jij mij PM-en? Ik ben daar niet zo'n held in.
hij is one sizequote:Op maandag 29 maart 2010 18:08 schreef B.ertha het volgende:
Hmm, helmond is wel ver en ik ben moeilijk met kleding. Ik had de mogelijkheid tot passen gehad, maar dan houdt het op.
Succes nog
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |