Tsja.. maar crosscappen is hier verboden toch? caps van de chat van Johan bijvoorbeeld worden hier afgestraft... hoe zit dat met de caps van het Nowlive forum dan??quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:25 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Ik vind dat Sly het mooier doet. Die maakt een cap.
Voorbeeld:
[ afbeelding ]
Pietje en Remlof zijn naar de meet en Yvonne is aan het werk. Maar alleen caps van de chat mogen niet.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:28 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Tsja.. maar crosscappen is hier verboden toch? caps van de chat van Johan bijvoorbeeld worden hier afgestraft... hoe zit dat met de caps van het Nowlive forum dan??
Pietje?? Remlof??
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:28 schreef SeSeSeS het volgende:
Tsja.. maar crosscappen is hier verboden toch? caps van de chat van Johan bijvoorbeeld worden hier afgestraft... hoe zit dat met de caps van het Nowlive forum dan??
Pietje?? Remlof?? Yvonne??
quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:47 schreef Gert het volgende:
Mededeling over de COS
De afgelopen dagen bleek dat er bij een aantal users onduidelijkheid bestaat over wat er nu
wel en niet mag. Daarom hebben de mods in overleg met Remlof het een en ander op een rijtje gezet.
Wat mag niet
- het plaatsen van citaten uit de chat
Wat mag wel:
- het in eigen woorden weergeven van zaken die op de chat zijn besproken en voor de streams relevant zijn
- FOK! heeft geen enkele invloed op, of verantwoordelijkheid voor wat er in de chat van onlinetvkijken.nl plaatsvindt.
Hmm.. en aan eenzijdig valsspelen heb ik de pest aan...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Pietje en Remlof zijn naar de meet en Yvonne is aan het werk. Maar alleen caps van de chat mogen niet.
Laat hem toch joh... hij zit zich helemaal op te maken voor een forumoorlog die er niet komtquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:32 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Hmm.. en aan eenzijdig valsspelen heb ik de pest aan...
Ik denk zomaar dat ze het wel oke vindenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:32 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Hmm.. en aan eenzijdig valsspelen heb ik de pest aan...
Ja maar ik niet!!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat ze het wel oke vinden
Whehe doe nie zo boos om nietsquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:36 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Ja maar ik niet!!Ik word afgepist voor een chatcap terwijl de Nowlive caps me om mijn oren vliegen...geeft niet, als die dronke torren terug zijn leg ik het wel neer bij ze...
Waar moet ik anders zeiken dan? op de Vlemmixchat? dat is helemáál nix nou..quote:
Oh, ik geloof dat ik een bedreiging aan mijn broek hebquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:41 schreef shomila het volgende:
Hij moet je wel hebben he Disana.
[ afbeelding ]
een speurtochtquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, ik geloof dat ik een bedreiging aan mijn broek heb
Het lijkt mij gewoon een regelrechte bedreiging, want ik ben 'de zijne' dus dan kan ik ook nog wel een bezoekje verwachten ALS ie me vindt.quote:
Voor je het weet heb je een ban. Een huisgenoot van mij kreeg ook een ban omdat ik hier iets neergezet had. Hij doet niet anders dan speuren in ip-adressen enz.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:48 schreef Disana het volgende:
[..]
heb 1 advies; ONDERDUIKEN!!!!!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij bent een toppsycholoogquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:05 schreef Dottey het volgende:
ohw jee Disana is juist iemand die hem zo goed kan negeren op de chat![]()
En dat is hij beu denk ik .. hij wil jouw liefdemeis..
Ik moet nu ineens denken aan dat groepsspel.. arRAMZEsa.. arRAMZEsa..quote:
Ken ik niet?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:08 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik moet nu ineens denken aan dat groepsspel.. arRAMZEsa.. arRAMZEsa..
Huh wat wie?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:28 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Pietje?? Remlof?? Yvonne??
Kom maar schuilen hoorquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:48 schreef Disana het volgende:
[..]
quote:
Is die Sly dan een kloon van iemand????quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:19 schreef Disana het volgende:
Het is ook wel vermakelijk hè... Nog maar kort geleden predikte hij op de chat dat alle ouwe koeien begraven moesten worden en dat hij iedereen zou unbannen. De aard van het beestje laat zich echter niet onderdrukken
Die hier wel, de echte Sly durft zich hier heus niet te vertonen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:20 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Is die Sly dan een kloon van iemand????
Ik las Joran...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:21 schreef Jian het volgende:
Mag ik hier uit concluderen dat ie toch komt woensdag![]()
[ afbeelding ]
hij heeft dus staande afspraken met Johan !
Ik zei het tochquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Huh wat wie?
Ikzieniks en de rest is meeten
nah das wel volgens een heul vast patroon hoorquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:26 schreef Dottey het volgende:
Sly dreigt te stoppen met alles bij SV, omdat hij bepaalde mensen niet wilt zien op de bank![]()
Hoe bedoel je.. dwingelandje- ik-krijg-mijn-zin-hoe-dan-ook
Hij bewaart je gegevens om net te doen alsof hij tig volgelingen heeft.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:25 schreef Disana het volgende:
Dus je bant iemand maar je bewaart het IP adres omdat je dat altijd nog kunt gebruiken voor een partijtje stalken. Ben ik even blij dat Danny wel wat beters te doen heeft dan wroeten in onze gegevens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |