Je bent gewoon bij de neus genomen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Says who? Kom jij nou maar naar de miet.
Precies, dikke neus!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:33 schreef yvonne het volgende:
Onzichtbaar achter m'n pc?
Hmmz, iets zegt me dat ik nou niet echt anoniem of onzichtbaar te werk ga.
Ja en jij bent dik.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je bent gewoon bij de neus genomen.
Weet ik niet, wat is er loss Gert?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja en jij bent dik.
Waar slaat dat nou op man.
De beer!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Weet ik niet, wat is er loss Gert?
Andersom was nog onhandiger geweest!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:34 schreef Dementor het volgende:
En inderdaad niet echt handig om eerst te vragen om gasten en deze vervolgens voor mietjes uit te maken omdat ze wel wat beters te doen hebben.
Misschien komt dat nog.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Andersom was nog onhandiger geweest!
PVV stemmers doen het altijd goed op cameraquote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:29 schreef Gert het volgende:
Maar een béétje een punt heeft Sly wel. Hij is zogenaamd zo onbelangrijk, maar nu is het al goed genoeg voor FOK!-TV.
Precies, hij heeft me zelfs op Twitter aangesproken waar ik met mn voor en achternaam sta maar mijnheer heeft zn Twitter afgeschermd. De laffe hond.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:33 schreef yvonne het volgende:
Onzichtbaar achter m'n pc?
Hmmz, iets zegt me dat ik nou niet echt anoniem of onzichtbaar te werk ga.
Worden jullie twitter vriendjesquote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:41 schreef Stefan het volgende:
[..]
Precies, hij heeft me zelfs op Twitter aangesproken waar ik met mn voor en achternaam sta maar mijnheer heeft zn Twitter afgeschermd. De laffe hond.
dat dusquote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:42 schreef Jian het volgende:
Sly,
Waarom scherm je dat forum van je zo af ? Is het omdat hetgeen je daar allemaal loopt te verkondigen voor het grote publiek verborgen moet blijven ? Jij kan hier op Fok bekijken en cappen wat je maar wil en dat je dat doet zal ze hier aan hun reet roesten !?? Maar nee, jij kruipt liever weg achter de veilige, beschermde muurtjes van je eigen forumpje, waar alleen zij die je toejuichen mogen komen en lezen.
Over lafjes gesproken![]()
Zo cap dit maar voor je forumpje !
Tsja ik zat er ook al te kijken maar volgens mij is er maar 3x gepost vandaag. Maar dat is op het openbare gedeelte dusquote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:42 schreef Jian het volgende:
Sly,
Waarom scherm je dat forum van je zo af ? Is het omdat hetgeen je daar allemaal loopt te verkondigen voor het grote publiek verborgen moet blijven ? Jij kan hier op Fok bekijken en cappen wat je maar wil en dat je dat doet zal ze hier aan hun reet roesten !?? Maar nee, jij kruipt liever weg achter de veilige, beschermde muurtjes van je eigen forumpje, waar alleen zij die je toejuichen mogen komen en lezen.
Over lafjes gesproken![]()
Zo cap dit maar voor je forumpje !
Welnee, dat is nieuwe spelling. De meeste Nowlivers schrijven het nog met zes o'squote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze moet minstens 75 zijn dat ze groote nog met dubbel o schrijft.
Dat zou je denken, maar de meeste NL'ers moeten eerst weten hoe je Google moet typen..quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mooi, dan zijn we daar dus binnenkort vanaf![]()
En als ik alles goed begrepen heb zitten de NL-ers zich nu wild te googlen op Koresh?
Nee, dat durft ie niet, de lafbekquote:
Oww, ik gaf haar het voordeel van de twijfel. Dikke kans dus dat er een neanderthaler achter die nick zit aangezien hij je wel eens wou tegenkomen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Welnee, dat is nieuwe spelling. De meeste Nowlivers schrijven het nog met zes o's
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat zou je denken, maar de meeste NL'ers moeten eerst weten hoe je Google moet typen..
Ja, denk ik ook.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
Sly kan er denk ik niet eens zo heel veel aan doen, die laat zich ook maar gebruiken door Bram en Jaap.
Wat dat betreft volgt Sly wel de voetsporen van Danny, die heeft ook nog niet zo heel lang geleden duizenden euro's aan Bram betaald voor iets wat ie niet, of maar half kreeg.quote:
FOK! had veel bezoekers door TBO hoor. Daarom is het ook een fail dat Johan niks met FOK! te maken wil hebben.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat dat betreft volgt Sly wel de voetsporen van Danny, die heeft ook nog niet zo heel lang geleden duizenden euro's aan Bram betaald voor iets wat ie niet, of maar half kreeg.
Bram heeft niet geleverd wat beloofd was, dat lijkt mij een redelijke doodzondequote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:34 schreef Stefan het volgende:
[..]
FOK! had veel bezoekers door TBO hoor. Daarom is het ook een fail dat Johan niks met FOK! te maken wil hebben.
Die niet moeten zeiken.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
En....op zoek naar nieuwe slachtoffers
"Niemand is meer welkom om over dit onderwerp te praten."quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:42 schreef Wijnneus het volgende:
Jaap heeft het afgeblazen! Zie zijn site www.kingjaap.nl
Onderwerp S ook maar in de mosselbakquote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:43 schreef Dottey het volgende:
Forumdebat afgezegd.
Hallo,
Wat als een leuk idee van Bram begon om een gesprek te hebben in show 3 over de verstandhouding tussen forums/chats/diverse personen is uitgelopen op iets wat niet gewenst is. Namelijk ipv te streven naar een oplossing of acceptatie van elkaar, lijkt het haast wel of het fanatisme stijgt.
Dit is een averechts effect wat absoluut NIET de bedoeling is. Ik had gezegd dat iedereen welkom was om geen onderscheid te maken en een eerlijk debat in de hand te werken. Nu trek ik dat helaas in. Niemand is meer welkom om over dit onderwerp te praten.
Woensdag gaat het team weer proberen om show 3 wat omhoog te krikken tov show 2. We zijn er nog lang niet, maar we gaan gezellig door!
Adiosss
Jaapieooo
bron.... www.kingjaap.nl
Allemaal gelul, Bram wil een Fok-user maar ja, die trappen er niet in, dus dan maar alles afblazen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:46 schreef Dottey het volgende:
Hij is dan ook Terror af!
Ik denk dat het slim is dat hij dat doet.. want je kunt tien steves wegzettenen mensen mietje noemen
![]()
Met dat lokaas ... is het niet haalbaar een "show" weg te zetten.
Inderdaad, het is gewoon mosterd na de maaltijd. In de eerste plaats omdat niemand van Fok geïnteresseerd was, maar dat meldt hij maar even niet.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:46 schreef Dottey het volgende:
Hij is dan ook Terror af!
Ik denk dat het slim is dat hij dat doet.. want je kunt tien steves wegzettenen mensen mietje noemen
![]()
Met dat lokaas ... is het niet haalbaar een "show" weg te zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |