abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77173319
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 12:39 schreef hydra77 het volgende:
De agente is zo netjes om je te wijzen op je verkeersovertreding.
Ze verzoekt je om je bus te verzetten.
Had ze niet hoeven doen: ze had direct een boete kunnen uitschrijven.

Jij gaat vervolgens bijdehand in discussie, en nu kom je hier klagen dat je een boete hebt gehad?

Dahaag!
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_77173330
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 12:37 schreef Yondaime het volgende:

[..]

gek vindt ik niet beledigend, die wijf stelt gewoon erg aan, als ik kut hoer had gezegd dan was het anders geweest, maar die wijf zei gewoon onmogelijke dingen dus gekke commentaar...
waarom mag je niet tegen een persoon gek noemen? is een agent een soort god of zo waar je niet recht hebt om iemand mening op te geven met milde woord in plaats van grove woord? als iemand mij gek noemt zeg het maar als iemand mij eikel zegt dat is dan weer anders....
Dude leer eens Nederlands en let dan vooral op wanneer welk aanwijzend voornaamwoord te gebruiken aub. Je geeft me bijna oogkanker en dan kijk ik nog over het gebrek aan interpunctie heen.
Helaas bepalen wij niet wat beledigend is voor de politie maar je had goed kunnen weten dat gek beledigend opgevat ging worden.
Persoonlijk vind ik dat ze een dikke huid moeten hebben maar als het overduidelijk is dat jij degene bent die in overtreding is dan moet je dat maar accepteren ipv excuusjes te gaan verzinnen. Voor dat acceptatieprobleem had ik je een boete gegeven als ik agent was. Niet perse voor een belediging. Daar ben je agent voor, hoort bij het vak zou ik zeggen.
  zaterdag 23 januari 2010 @ 12:41:54 #28
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_77173355
Hoe lang maak je je zinnen zeg?!

Voor zover ik dit verhaal kan lezen: terechte boete! Pakketjes bezorgen is geen enkel excuus om je niet aan de verkeersregels te hoeven houden. Moet je maar wat verder lopen met je pakketjes, en als dat niet kan, moet je geen pakketjes afleveren... Of de bezorging 155 euro duurder maken.
censuur :O
  zaterdag 23 januari 2010 @ 12:42:30 #29
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_77173372
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 12:17 schreef Yondaime het volgende:

[..]

zal ik je een foto laten zien van mij hoe vol de bus is dat er geen plek is voor steek wagens? ik zal het dinsdag (de begin van drukste dag van de week sinds maandagen meeste winkels gesloten zijn) dan mag jij me vertellen waar ik die steekwagens mag plaatsen
Dat is toch jouw pakkie an? Jij moet er als ZZP'er dan maar beter op in springen.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
  zaterdag 23 januari 2010 @ 12:42:50 #30
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_77173379
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 12:19 schreef ach het volgende:

[..]

Minder meenemen kwam niet in je op?
QTF!
pi_77173392
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 12:38 schreef Yondaime het volgende:

[..]

hoe zit het met vrachtwagens dan of bakwagens? die krijgen ook geen boetes of wel?
Hoe weten jij of ik dat nou? Ik ben nog nooit bij eenzelfde situatie aanwezig geweest waar het een vrachtwagen of bakwagen betrof en een agent het zag. Jij wel? Bewijs?
pi_77173404
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 12:36 schreef RichardDawkins het volgende:

[..]

Miepen? Meteen? Heb je het stukje wel goed gelezen of zie je alleen wat je wilt zien?
Het is geen excuus om te roepen; ja maar ik behoor toch gewoon mijn werk te kunnen doen?
Natuurlijk behoor je je werk te kunnen doen maar dat betekent dat jij je aanpast aan de werkende regels en niet de regels breekt zodat jij makkelijker je werk kunt doen. Verander dan van baan.
Ja, ik heb het goed gelezen en heb zelf ook enkel vervelende ervaringen met het haantjesgedrag van agenten. Die zijn echt 0,0 sociaal ingesteld. Dat is blijkbaar iets dat niet bij de opleiding hoort. Dus ik kan me heel goed voorstellen dat zo'n doos die zich zo nodig moet bewijzen als agente meteen van leer trekt om iets onbenulligs en kan me ook goed voorstellen dat TS daar ook wel geirriteerd door raakt. Ik heb wel respect voor mensen die met grote bussen door kleine straatjes moeten manouvreren en vervolgens enkel gezeik aan hun hoofd krijgen.
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  zaterdag 23 januari 2010 @ 12:44:12 #33
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_77173411
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 12:22 schreef Samson het volgende:
Beetje flauw idd van die agente, als jij enkel je werk aan het doen bent.
Dus als je werkt word je van alle regels en wetten ontheven? Mooi, goed dat ik dat nu weet.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
  zaterdag 23 januari 2010 @ 12:44:40 #34
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_77173424
Die agente heeft trouwens heeeeeeeeel netjes en sociaal gehandeld, ze gaf toch niet meteen een boete voor foutparkeren? Dat jij je daarna niet gedraagt, en de kans om weg te rijden niet aangrijpt, is gewoon dom.
  zaterdag 23 januari 2010 @ 12:45:41 #35
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
  zaterdag 23 januari 2010 @ 12:45:44 #36
187235 Yondaime
Fighter of leaf
pi_77173449
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 12:39 schreef hydra77 het volgende:
De agente is zo netjes om je te wijzen op je verkeersovertreding.
Ze verzoekt je om je bus te verzetten.
Had ze niet hoeven doen: ze had direct een boete kunnen uitschrijven.

Jij gaat vervolgens bijdehand in discussie, en nu kom je hier klagen dat je een boete hebt gehad?

Dahaag!
ik was ook netjes, ik was kalm en je kunt je bij het uitladen toch niet onderbreken of wel?
Ik heb een lichte vorm van dyslexie, don't mind me! :'(
  zaterdag 23 januari 2010 @ 12:47:47 #37
187235 Yondaime
Fighter of leaf
pi_77173489
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 12:45 schreef gateway het volgende:
knoop er dan een aanhanger achter?Steekwagen op de imperial ?
ik heb geen aanhangwagen rijbewijs, steekwagen op de imperial is tijdrovend werk, mijn bus is bijna 2 meter hoog...
ik heb een mercedes sprinter maxi
pi_77173497
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 12:43 schreef Samson het volgende:

[..]

Ja, ik heb het goed gelezen en heb zelf ook enkel vervelende ervaringen met het haantjesgedrag van agenten. Die zijn echt 0,0 sociaal ingesteld. Dat is blijkbaar iets dat niet bij de opleiding hoort. Dus ik kan me heel goed voorstellen dat zo'n doos die zich zo nodig moet bewijzen als agente meteen van leer trekt om iets onbenulligs en kan me ook goed voorstellen dat TS daar ook wel geirriteerd door raakt. Ik heb wel respect voor mensen die met grote bussen door kleine straatjes moeten manouvreren en vervolgens enkel gezeik aan hun hoofd krijgen.
Dat is nogal een generalisatie die je daar beoefent. Gevolgd door een lading speculatie gebaseerd op... je voorstellingsvermogen? Kom nou.
De irritatie van TS komt voort uit zijn onbegrip tegenover verkeersregels en een gebrek aan acceptatie van hoe zijn baan werkt. Niet zeiken en anders iets anders gaan doen. Tis zo simpel.
  zaterdag 23 januari 2010 @ 12:49:48 #39
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_77173551
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 12:45 schreef Yondaime het volgende:

[..]

ik was ook netjes, ik was kalm en je kunt je bij het uitladen toch niet onderbreken of wel?
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 12:02 schreef Yondaime het volgende:
..., ik heb gezegd dat ze gek is ...
  zaterdag 23 januari 2010 @ 12:50:57 #40
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_77173577
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 12:47 schreef Yondaime het volgende:

[..]

ik heb geen aanhangwagen rijbewijs, steekwagen op de imperial is tijdrovend werk, mijn bus is bijna 2 meter hoog...
Wat wil je daar nou mee zeggen? Je hebt zelf diverse excuses om je maar vooral niet aan de regels te hoeven houden. Dat gaat lange tijd goed, tot nu.
Bezorgende busjes hinderen het verkeer, punt.
pi_77173634
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 12:47 schreef RichardDawkins het volgende:

[..]

Dat is nogal een generalisatie die je daar beoefent. Gevolgd door een lading speculatie gebaseerd op... je voorstellingsvermogen? Kom nou.
De irritatie van TS komt voort uit zijn onbegrip tegenover verkeersregels en een gebrek aan acceptatie van hoe zijn baan werkt. Niet zeiken en anders iets anders gaan doen. Tis zo simpel.
Jij hebt toch ook meteen je oordeel klaar, dus waarom is dat anders dan mijn reactie? We hebben beide net zoveel feiten gezien dus waarom zou jouw conclusie meer waardheid bevatten dan die van mij?
pi_77173644
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 12:43 schreef Samson het volgende:

[..]

Heeft niets met haantjesgedrag te maken, als ik door TS een paar minuten moet wachten en de politie spreekt hem daarop aan krijgen ze van mij een applaus.
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
pi_77173647
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 12:50 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Wat wil je daar nou mee zeggen? Je hebt zelf diverse excuses om je maar vooral niet aan de regels te hoeven houden. Dat gaat lange tijd goed, tot nu.
Bezorgende busjes hinderen het verkeer, punt.
Ga jij dan in het vervolg je fiets rechtstreeks in de fabriek halen?
  zaterdag 23 januari 2010 @ 12:53:33 #44
187235 Yondaime
Fighter of leaf
pi_77173652
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 12:47 schreef RichardDawkins het volgende:

[..]

je zegt dat ik anders moet gaan doen? ik kwam nergens aan werk, altijd maar die uitzendbaantjes die nooit vast contract hebben, bellen ze je ook nog op een onverwachte moment in de morgen of in de middag om te gaan werken, uitkering wordt berekent op aantal uren die je gewerkt hebt, ik wil een normale inkomen om zo mijn dagelijkse leven te onderhouden en meer geld heb om iets leuks te doen inplaats van bij je ouders intrekken, van hun inkomen leven en elke dag het geklaag dat je vaste baan moet gaan zoeken ,
en ik wil zekerheid voor mij toekomst en niet werkloos zijn en uitgelachen of zielig aangekeken worden door vrienden of uvw/cwi medewerkers
pi_77173674
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 12:53 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Heeft niets met haantjesgedrag te maken, als ik door TS een paar minuten moet wachten en de politie spreekt hem daarop aan krijgen ze van mij een applaus.
Ja, omdat het blijkbaar voor mensen zoooooo'n enorme opgave is om een paar minuten oponthoud te overleven
pi_77173695
De vraag is nu, ga jij de volgende keer de bus wel verzetten als een agent dat vraagt?
pi_77173699
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 12:47 schreef Yondaime het volgende:

[..]

ik heb een mercedes sprinter maxi
[ afbeelding ]
Je moet 'm dan niet zo vol laden dat er geen steekwagen meer in past. Da's toch geen hogere wiskunde?
  zaterdag 23 januari 2010 @ 12:55:40 #48
187235 Yondaime
Fighter of leaf
pi_77173701
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 12:53 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

ga jij ook maar de stoplichten klagen, zonder stoplicht ga je dan maar dwars door het recht links razende auto's rijden...waarom zou je moeten wachten op de stoplicht? heb je dan haast? iemand in gevaar?
pi_77173713
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 12:54 schreef Samson het volgende:

[..]

Ja, omdat het blijkbaar voor mensen zoooooo'n enorme opgave is om een paar minuten oponthoud te overleven
Dus maandag als jij naar je werk/ school gaat dan ga ik even een paar minuten voor je staan ja? Elke dag.
pi_77173732
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 12:54 schreef Samson het volgende:

[..]

Nee nee nee, nu niet zo dom lullen. Anders doe ik wel ff mee: Ja, omdat het blijkbaar voor TS zoooooooo'n enorme opgave is om paar keer heen en weer te lopen van het kruispunt naar de winkel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')