Ben je zo goed met hem bevriend dat je hem Jim mag noemen? Ik denk dat het je een note op gaat leveren of een ban.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 05:37 schreef donthate het volgende:
Geen slotje op gaat doen omdat die mee wilt praten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2010 05:55:15 ]
Goed dacht dat ik kiddies na school moest brengen maar het is zaterdagquote:
Weekend, gotta love it.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 05:44 schreef donthate het volgende:
[..]
Goed dacht dat ik kiddies na school moest brengen maar het is zaterdagdu kan straks eindelijk wel slapen jij niks bters te doen dan
werklozen kunnen dat maken inderdaadquote:Op zaterdag 23 januari 2010 05:45 schreef bascross het volgende:
[..]
Weekend, gotta love it.Ik heb mijn ritme omgedraaid, dus sta om 16uur op en ga om 7.00 slapen.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 05:45 schreef bascross het volgende:
[..]
Weekend, gotta love it.Ik heb mijn ritme omgedraaid, dus sta om 16uur op en ga om 7.00 slapen.
hahaha elmo hoe is die der zit zon papi hier die maakt zich druk om mequote:Op zaterdag 23 januari 2010 06:06 schreef Elmostyle het volgende:
Kben d'r alweer
Ik heb hele tijd in bed gelegen maar kom telkens maar niet in slaap
Jep ik zag het, ik ken AardappelAnders niet, dus kan helaas neit meepratenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 06:07 schreef donthate het volgende:
[..]
hahaha elmo hoe is die der zit zon papi hier die maakt zich druk om me
Malta is idd net iets groter dan texel, maar dan 300.000 inwonders:')quote:Op zaterdag 23 januari 2010 06:07 schreef donthate het volgende:
heb bij malta gekekn maar dat eiland is klein:p Dus niks aan
Haha maar ik ga der dan een keer heen zonder die chickquote:Op zaterdag 23 januari 2010 06:08 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Jep ik zag het, ik ken AardappelAnders niet, dus kan helaas neit meepraten
[..]
Malta is idd net iets groter dan texel, maar dan 300.000 inwonders:')
Haha okequote:Op zaterdag 23 januari 2010 06:10 schreef donthate het volgende:
[..]
Haha maar ik ga der dan een keer heen zonder die chick![]()
Maarja antillen ben ik ook weleens geweest is ook te kleinmaar toch wil je er wonen
hoelang zit je er nu al eigenlijk?>
Holaaaquote:Op zaterdag 23 januari 2010 06:11 schreef bascross het volgende:
AardappelAnders is jaloers.![]()
Het is 6.00 geweest.
Antillen is geweldigquote:Op zaterdag 23 januari 2010 06:11 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Haha oke![]()
'k kan me d'r niks bij voorstellen bij de antillen eigenlijk2 februari zit ik d'r bijna 5 maanden
Haha ben je wel blij als je terug in nl komt ofniet?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 06:12 schreef Elmostyle het volgende:
En m'n ouders die me op komen pikken, willen dat ik via Brussel vlieg, ipv via Schiphol wat ik altijd heb gedaan
Die vlucht gaat eerst naar Amsterdam en dan terug naar Brussel, HANDIG
Mwaah hele dag slapen kan ik hier ookquote:Op zaterdag 23 januari 2010 06:13 schreef donthate het volgende:
[..]
Antillen is geweldig
![]()
Hele dag slapendoen waar je zelf zin in hebt
Als je zin in fruit heb pak je het van de bomen voor je huis![]()
Buitenslapen(altijd lekker warm)meer hoef ik niet te zeggen tog
Met kerst had ik vrienden 2 weken gezien, dus nu ben ik maar 3/4 weekjes wegquote:Op zaterdag 23 januari 2010 06:14 schreef donthate het volgende:
[..]
Haha ben je wel blij als je terug in nl komt ofniet?
Met vrienden uitgaan is altijd bterquote:Op zaterdag 23 januari 2010 06:16 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Met kerst had ik vrienden 2 weken gezien, dus nu ben ik maar 3/4 weekjes wegMaar idd wel weer leuk iedereen in NL nu lange tijd weer terug te zien, al zou ik voor 't weer hier nog wel willen blijven
't uitgaan hier is wel 100.000 keer beter, maar met vrienden uitgaan wint dan toch
Soww das wel enorm lekkerquote:Op zaterdag 23 januari 2010 06:17 schreef donthate het volgende:
Met een gemiddelde temperatuur van zo'n 26,3°C is februari de maand met de laagste temperatuur; de warmste maand is september met 29,1°C.
Dus zelfde tempraturen de hele jaar door
Ja heb ook meer tussen hier en nederland he maar daar is het echt relaxt als je ergens geen zin in heb doe je het 2weken later zelfs met huizen bouwen als ze geen zin hebben dan vandaag ff niet haha
idd elemaal gelijk inquote:Op zaterdag 23 januari 2010 06:18 schreef donthate het volgende:
[..]
Met vrienden uitgaan is altijd bterbeter in een kut tent hier met je boys dan ergens het beste van het beste met gare mensen
Daarom worden hier als lui gezien maar dat is normaal daar antilianen eten en dan gaan ze slapenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 06:21 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Soww das wel enorm lekker
Haha jeususwat een luiheid daar, das wel erg
Jah dat snap ik dat ze hier dan als lui worden aangezienquote:Op zaterdag 23 januari 2010 06:23 schreef donthate het volgende:
[..]
Daarom worden hier als lui gezien maar dat is normaal daar antilianen eten en dan gaan ze slapen![]()
Haha ik ben ook vrij lui aangelegd wat voorn stage je doe je daar danof fok je eigenlijk alleen maar
Hahah ja is op antillen ook maar als je om bestelling vraag over 2weken en ze hebben geen zin ze bellen niet af niks komen gewoon niet opdagenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 06:28 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Jah dat snap ik dat ze hier dan als lui worden aangezienAl zijn sommige Maltesers ook zo, tegenover mijn appartement zijn ze al aan 't bouwen sinds ik hier aan ben gekomen. Soms zag je ze ineens een week niet, het enige verschil tussen nu en 5 maanden geleden is dat er nu een kleien fundering is en een afrastering aan de zijkant
Ik doe sites maken e.d. voor m'n stage, en aangezien ik heel de dag 'wat' doe, en in tussentijd FOK enzo, loop ik op schema =)
denk top 20welquote:Op zaterdag 23 januari 2010 06:30 schreef Elmostyle het volgende:
Vannacht was trouwens best erg met postsIk denk dat ik zeker in de top 100 dagstats sta morgen
Okequote:Op zaterdag 23 januari 2010 06:37 schreef donthate het volgende:
[..]
denk top 20welik sta standaard op 1
dus ook vandaag
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 06:37 schreef donthate het volgende:
[..]
Hahah ja is op antillen ook maar als je om bestelling vraag over 2weken en ze hebben geen zin ze bellen niet af niks komen gewoon niet opdagen![]()
Hahaha mjaa goede leven toch hier de stress in nederland is niet goed voor je
Na dan is het tog beter in scandinavie zouk ook goed kunnen wonenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 06:38 schreef Elmostyle het volgende:
[..]pfft das echt kut, lijkt me niet handig als je dingen nodig hebt/gedaan moet krijgen
Mwaah, ik ben niet zo van 't stressen eigenlijk
Ja haha maar ik weet het moet minderen ik heb nu steven qau post al bijna ingehaaldquote:Op zaterdag 23 januari 2010 06:38 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
OkeGisteren had ik d'r 94, vond ik al behoorlijk, maar 498 zoals bij jou is echt asociaal veel
Krijg je zo moeilijk 'normaal' contact daar danquote:Op zaterdag 23 januari 2010 06:40 schreef donthate het volgende:
[..]
Na dan is het tog beter in scandinavie zouk ook goed kunnen wonenallen aso mensen daar
![]()
Maar ook lekker rustig en je kan helsinki'/kopenhagen/stockholm als een gek shoppenhaha
whahaquote:Op zaterdag 23 januari 2010 06:40 schreef donthate het volgende:
[..]
Ja haha maar ik weet het moet minderen ik heb nu steven qau post al bijna ingehaald
Denenmarken is duur idd ja zweden is wat goedkoper en helsinki valt ook meequote:Op zaterdag 23 januari 2010 06:41 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Krijg je zo moeilijk 'normaal' contact daar dan? alleen versier-contact?
HmmOoit wil ik wel eens naar toe, khoorde wel dat denemarken heeel duur is
Hmm, dan is over nadenken wanneer ik naar zo;'n land gaquote:Op zaterdag 23 januari 2010 06:44 schreef donthate het volgende:
[..]
Denenmarken is duur idd ja zweden is wat goedkoper en helsinki valt ook mee
En noorwegen is ook duur
Alleen alcol is in zweden weer duurder als in denenmarken
Denenmarken is ook het minst mooi van die 4(maar nog steeds mooi)
Nee maar ze hebben haast overal in helsinki ookdie mensen rennen door het rode licht bijna de auto's moesten regelmatig stoppen
terwijl het voor hun groen was en ze liepen gewoon door die mensen terwijl er een auto aan kwam en het was rood voor ze
En in stockholm hebben ze haast niet normaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |