Nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 05:13 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
O ja, en waarom vliegen vogels in de winter naar het zuiden?HAHAHAHHAHHHAHAHAHAHAHA DAT IS ECHT EEN GOEIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 05:14 schreef GroetenUitBrabant het volgende:
[..]
HAHAHAHHAHHHAHAHAHAHAHA DAT IS ECHT EEN GOEIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
QFT!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 05:23 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Gewoon nieuwe halen. Maar wel de rondjes bijhouden.
genieter van bierquote:Op zaterdag 23 januari 2010 04:58 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Dan merk je als genieter van bier op dat de rest van je maten een kwartier over hun glas doen, waardoor je keel dus de hele tijd droog staat.
Dit dus.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:13 schreef Keano het volgende:
Daarom moet je ook vantevoren lappen en ZELF de pot bijhouden..
Schooier.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:33 schreef Frag_adder het volgende:
Precies, gewoon zelf altijd de persoon met de pot zijn, dan bepaal jij het tempo. En wanneer ze allemaal afhaken omdat het te snel gaat: Meer bier voor jou voor minder geld.
Racist.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:40 schreef Multivitamine het volgende:
Rondjes geven? Daar begin ik niet aan, ben veel te gierig daarvoor!
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 05:13 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
O ja, en waarom vliegen vogels in de winter naar het zuiden?Donald DuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens herkenbare klacht en bij thuiszitten wordt het niet geaccepteerd zonder bier te zitten waardoor je 2 of meer bier per ronde drinkt en je dus extra last hebt de dag erna.het lijkt niet wat het is
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:50 schreef hamkaastosti het volgende:
onzin. 1 glas leeg = nieuw rondje. hou je het niet bij dan heb je pech
Naar mate je ouder word kan je tegen meer alcohol he. Vroeger was ik na 3 bier al lam, nu heb ik geluk als het bij 8 flesjes zover is. Tijdens een avond stappen hou ik het niet eens meer bij, de rekening krijg ik later die dag wel gepresenteerdquote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:04 schreef L0t.. het volgende:
Ben je nog 16 ofzo, alleen maar drinken om zat te worden
Ik vind 1 minuut anders aardig snel hoor. Dat zijn er 60 per uur. Prettige wedstrijd dat ga je echt niet halen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:17 schreef Adames het volgende:
Van pils hoor je niet te genieten in een kroeg
Het is lekker. Maar is zelfde als zeggen dat je 'geniet' van cola.
En verder, 1 minuut is niet echt een bazentempo.
Maar ben zelf dan helaas iets te veel gewend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan nog Duvel drinkenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:19 schreef Equites het volgende:
[..]
Ik vind 1 minuut anders aardig snel hoor. Dat zijn er 60 per uur. Prettige wedstrijd dat ga je echt niet halen.
Niet zozeer elke minuut.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:19 schreef Equites het volgende:
[..]
Ik vind 1 minuut anders aardig snel hoor. Dat zijn er 60 per uur. Prettige wedstrijd dat ga je echt niet halen.
Een kwartier is gewoon te lang, dan zijn ze dood en duurt het allemaal nog langerquote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:19 schreef Equites het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:50 schreef hamkaastosti het volgende:
onzin. 1 glas leeg = nieuw rondje. hou je het niet bij dan heb je pech
nog steeds?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 05:18 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Kijk eens wat ik zojuist in de vriezer vond:
[ afbeelding ]
Komt wel cheap overquote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:24 schreef Sapstengel het volgende:
Herkenbaar ja. Tussendoor zelf een biertje halen helpt.
who carsquote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:31 schreef afcajos het volgende:
[..]
Komt wel cheap overAls je met een groep omstebeurt rondjes haalt, en dan afentoe 1 voor jezelf halen
Het ligt ook maar aan hoe het bevalt in de kroeg heb ik gemerkt. Als het gezellig is en iedereen drinkt lekker door, de bediening is snel dan gaat het allemaal in een rap tempo. Is de sfeer kut of het personeel gewoon langzaam dan ben je snel weer thuis he.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:29 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Iedereen denkt dat het cool is als je ongelofelijk snel bier kan zuipen. Maar het is meer een vloek dan een zegen. Want jij hebt je biertje dan al op terwijl de rest nog niet eens begonnen is.
Veel extreme bierzuipers raken dan ook gedemotiveerd door het trage tempo. Sommige stoppen zelfs met naar de kroeg gaan. En dat terwijl zoveel mensen denken dat snel kunnen zuipen een garantie voor succes is, en dat snelle zuipers er 'vanzelf wel komen' .
trieste zaak dit.
Ja maar die rondjes haal ik ook. Alleen als ik geen zin heb om te wachten op de volgende ronde neem ik snel iets tussendoor.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:31 schreef afcajos het volgende:
[..]
Komt wel cheap overAls je met een groep omstebeurt rondjes haalt, en dan afentoe 1 voor jezelf halen
Kan toch? Elke keer als er een rondje is, bestel je er één extra bij en die hou je achterquote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:31 schreef afcajos het volgende:
[..]
ik ook nietquote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:33 schreef kortsluiting87 het volgende:
Ik kan sowieso niet lang met een drankje doen. Of het nou in de kroeg is of niet.
Ik niet.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:50 schreef Adames het volgende:
Vind pitcher zelf het meest belachelijke dat je kan halen
ik vind het ook niksquote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:50 schreef Adames het volgende:
Vind pitcher zelf het meest belachelijke dat je kan halen
Alsof het zoveel moeite is om even een nieuw glas te halen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:52 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik vind het ook niks![]()
tussendoor af en toe een schoon glas is lekkerder
net zo veel moeite als dan maar gewoon een nieuw pilsje mee te nemenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:54 schreef Versteendepeer het volgende:
[..]
Alsof het zoveel moeite is om even een nieuw glas te halen.
Als het flink druk is in een café en je moet vrij lang wachten voordat je eenmaal kunt bestellen OF je loopt naar de bar en pakt gewoon een schoon glas.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:56 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
net zo veel moeite als dan maar gewoon een nieuw pilsje mee te nemen
ik ook, dan wacht ik wel effe op een fatsoenlijk getapte nieuwequote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:58 schreef Versteendepeer het volgende:
[..]
Als het flink druk is in een café en je moet vrij lang wachten voordat je eenmaal kunt bestellen OF je loopt naar de bar en pakt gewoon een schoon glas.
Dan weet ik het wel.
Moet je eens na een intervaltraining gaan zuipen, na een glas of vijf heb je hem al hangen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:15 schreef Equites het volgende:
[..]
Naar mate je ouder word kan je tegen meer alcohol he. Vroeger was ik na 3 bier al lam, nu heb ik geluk als het bij 8 flesjes zover is. Tijdens een avond stappen hou ik het niet eens meer bij, de rekening krijg ik later die dag wel gepresenteerd
Jij snapt hem BoWa! Van bier droog je sowieso uit, hoe meer je dus drinkt hoe droger je gaat staanquote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:23 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen die termen gebruiken als 'droogstaan' bij bierdrinken
Kolere.
Geldt voor alles waar alcohol in zit toch? Dat je ervan uitdroogt?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:25 schreef Equites het volgende:
[..]
Jij snapt hem BoWa! Van bier droog je sowieso uit, hoe meer je dus drinkt hoe droger je gaat staan
Ik hoef deze term niet op andere vakgebieden te gebruiken.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:23 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen die termen gebruiken als 'droogstaan' bij bierdrinken
Kolere.
omfg, Vriezer bapao broodjesquote:Op zaterdag 23 januari 2010 05:18 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Kijk eens wat ik zojuist in de vriezer vond:
[ afbeelding ]
Ik vind ze prima te vreten na het uitgaan of zo even tussendoor.quote:
En dan een PM krijgen n.a.v. de foto met diepvriesinhoud:quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:04 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Ik vind ze prima te vreten na het uitgaan of zo even tussendoor.
quote:Moge de heer genade op uwen ziel hebben, want wat gij daer in gijen diepvries hebbe zitten is één en al gezwelactiverend![]()
werken met een pot, dat is het meest trieste wat er bestaat. Gewoon rondjes halen, soms haal je er 2 achter elkaar soms haal je de hele avond geen. Zo hoort 'tquote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:33 schreef Frag_adder het volgende:
Precies, gewoon zelf altijd de persoon met de pot zijn, dan bepaal jij het tempo. En wanneer ze allemaal afhaken omdat het te snel gaat: Meer bier voor jou voor minder geld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |