Het is verschrikkelijk....en zelfs jij bent ook al geen mooie vrouw...ik ga maar slapen...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 03:57 schreef trovey het volgende:
[..]
Tis voor het goede doela;hoewel ik me ook even goed moet concentreren om nu niet in slaap te sukkelen
Op Nederland 3 is het afgelopen, gaan ze waarschijnlijk Ekdom in de nacht uitzenden. Op CNN is het nog bezig.quote:
Dat werkt.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 04:02 schreef elkravo het volgende:
http://hope.mtv.com/?lang=nl&ref=www.mtv.be
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 04:01 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Het is verschrikkelijk....en zelfs jij bent ook al geen mooie vrouw...ik ga maar slapen...
Het wordt niks meer vanavond
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 04:02 schreef elkravo het volgende:
http://hope.mtv.com/?lang=nl&ref=www.mtv.be
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 04:05 schreef scanman1 het volgende:
Wat een verschrikkelijke fout van NL3 dat ze gewoon stoppen terwijl het nog niet is afgelopen. Dan ga je toch echt enorm af.
't gaat nu toch nergens meer over... 't is nu alleen terugkijken en over twitter... dus de uitzending is blijkbaar zomaar opeens over...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 04:05 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat gaat niet echt wat worden met mijn internet...kijk morgen wel even of ik nog wat gemist hebt wat voor mij belang heeft
Pfff....dat FoBo van jou. ....je bent een lelijke zak....quote:Op zaterdag 23 januari 2010 04:03 schreef trovey het volgende:
[..]
Weet je niet of ik mooi ben of niet...ik kijk wel mooi uit in mijn FoBo...je moet niet te veel bekend maken op FOK
ja, het scheelt dat jij een beauty bentquote:Op zaterdag 23 januari 2010 04:08 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Pfff....dat FoBo van jou. ....je bent een lelijke zak....
en nu weer kut muziek...het is echt droevigHaïti brengt je alleen maar allende
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 04:08 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Pfff....dat FoBo van jou. ....je bent een lelijke zak....
en nu weer kut muziek...het is echt droevigHaïti brengt je alleen maar allende
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 04:09 schreef scanman1 het volgende:
[..]
ja, het scheelt dat jij een beauty bent
Ja muziek wel...maar geen concert..quote:Op zaterdag 23 januari 2010 04:16 schreef scanman1 het volgende:
Ik wil meer muziek zien, maar helaas....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |