quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan is hij serieus.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:42 schreef Myraela het volgende:
PeZu geilt op mij, maar durft het niet toe te geven.
Wat moet ik nu doen?
Alleen serieuze reacties graag.
kauwtjes mevrouwquote:
Dat soort dingen voel je gewoon.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:49 schreef suikertaartje het volgende:
Als hij het niet toe zou geven, hoe weet je dan zo zeker dat het zo is?
je had liever dat je wat anders voeldequote:
Nadat we getrouwd zijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
je had liever dat je wat anders voelde
ik denk dat ik van het voorjaar, hier in het park toch maar weer een te vroege nest verlater ga redden want ik mis hem welquote:
aah ok, mijn broer is kapitein, dan varen we morgen even op internationale wateren en trouwen danquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nadat we getrouwd zijn natuurlijk.
Okay.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:56 schreef PeZu het volgende:
aah ok, mijn broer is kapitein, dan varen we morgen even op internationale wateren en trouwen dan
quote:
quote:
quote:
dat vind ik lief van jequote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:02 schreef Stali het volgende:
[..]
Wees zuinig op hem.
Het is echt een lieverd.
Komt goed.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:02 schreef Stali het volgende:
[..]
Wees zuinig op hem.
Het is echt een lieverd.
QFTquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:02 schreef Stali het volgende:
[..]
Wees zuinig op hem.
Het is echt een lieverd.
quote:
Welnee, we willen horen dat-ie zweetvoeten heeft he.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:15 schreef Myraela het volgende:
Kan iemand de TT even veranderen in "PeZu-adoratie-topic"?
ik ben heel niet zo lief als jullie zeggenquote:
Iemand met zweetvoeten is best te adoreren, mits niet al teveel stankquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:18 schreef Stali het volgende:
[..]
Welnee, we willen horen dat-ie zweetvoeten heeft he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
heb ik nietquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:18 schreef Stali het volgende:
[..]
Welnee, we willen horen dat-ie zweetvoeten heeft he.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Iemand met zweetvoeten is best te adoreren, mits niet al teveel stank
Zo'n dude heb ik zelf ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar we willen dus gewoon horen dat PeZu een stinkedoris is en dat voor vrouwen werkelijk niets aan deze adonis verloren is nu hij zijn hart verloren heeft aan jou.
Details please..
ja ik stink en heb een micropenis , totale deceptie dusquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:23 schreef Stali het volgende:
[..]
Zo'n dude heb ik zelf ook.
Maar we willen dus gewoon horen dat PeZu een stinkedoris is en dat voor vrouwen werkelijk niets aan deze adonis verloren is nu hij zijn hart verloren heeft aan jou.
Details please..
Zijn hart verloren aan mij?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:23 schreef Stali het volgende:
[..]
Zo'n dude heb ik zelf ook.
Details please..
jij mag niet liegenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik stink en heb een micropenis , totale deceptie dus
vast welquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:24 schreef Stali het volgende:
[..]
Er moet toch wel een keer iets mis aan je zijn?
Lekker ding.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
Oh my.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zijn hart verloren aan mij?
Ik dacht dat hij ging trouwen met Myraela?
ja ik ben inmiddels ook van slagquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:28 schreef Stali het volgende:
[..]
Oh my.
Ik was wat van slag blijkbaar..
Ik denk dat dit niet gaat werken tussen ons.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk dat dit niet gaat werken tussen ons.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |