abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77160716
Zo Saffier. Dat is duidelijk.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_77160822
hoi
On zeh laptop
pi_77160831
Ik mis wat geloof ik.
Lief dagboek,
Ik kan de SC vanFok niet bijhouden.
Zullen ze mij nog wel lief vinden?
Besteed ik teveel tijd aan mijn gezin?
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_77160893
Jelief, we vinden je niet lief, want je bent dronken en post een verkeerde reactie in het zeer zinnig en nuttig topic over fietstassen
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  vrijdag 22 januari 2010 @ 22:46:16 #6
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_77160918
Die titel

dit wilde ik net nog kwijt in het vorige bankje...
Alleen de Winterkoningin draait ook in het weekend waar we dan zouden gaan, ook al een twijfelvoorstelling geloof ik voor Tobias. Ik ga denk ik maar verzinnen hoe ik ga brengen dat we wéér niet mee gaan
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_77160919
M@x, waar ben je eik??? Het gaat over fietstassen.
*OUD heilige*
  vrijdag 22 januari 2010 @ 22:46:42 #8
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_77160938
Daar ben ik weer .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_77160953
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 22:46 schreef Saffier het volgende:
Die titel

dit wilde ik net nog kwijt in het vorige bankje...
Alleen de Winterkoningin draait ook in het weekend waar we dan zouden gaan, ook al een twijfelvoorstelling geloof ik voor Tobias. Ik ga denk ik maar verzinnen hoe ik ga brengen dat we wéér niet mee gaan
Niks verzinnen. "Ik vind het verstandiger dat Tobias niet mee gaat naar de voorstelling. Wij gaan wat anders doen en zien jullie over 2 uur bij de uitgang. Veel plezier!"
*OUD heilige*
pi_77161015
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 22:41 schreef YPPY het volgende:
Zo Saffier. Dat is duidelijk.
Vind je? Ik ben net terug van de bioscoop en snap niks van dit topic.
Oh, en ik vond de film echt slaapverwekkend (George Clooney, Up in Air ofzoiets)
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 22 januari 2010 @ 22:48:53 #11
14746 k_i_m
pi_77161064
Waarom zouden oudere mensen eigenlijk persé naar een kindervoorstelling willen? Da's toch eigenlijk voor niemand "leuk" dan?
In my life
Why do I smile
pi_77161147
Ik snap dat hele 'dingen doen in groepsverband' helemaal niet, maar dat zal mijnafwijking wel zijn
On zeh laptop
pi_77161151
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 22:48 schreef k_i_m het volgende:
Waarom zouden oudere mensen eigenlijk persé naar een kindervoorstelling willen? Da's toch eigenlijk voor niemand "leuk" dan?
Zodat Saffier zich extra schuldig gaat voelen dat ze niet gaan, want zijn kunnen verontwaardigd doen. "Maar het is toch voor kinderen!!!" In de trant van mensen die potjes kopen voor je kind van 5 maanden, terwijl ze dondersgoed weten dat er niks anders in gaat dan melk. "maar op het potje staat dat het mag!"
*OUD heilige*
  vrijdag 22 januari 2010 @ 22:50:56 #14
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_77161170
In het vorige topic mistte ik jou al en hadden we het over deze voorstelling voor 4-jarigen en of het verstandig is om er met Tobias heen te gaan wegens een familiefeestje
http://www.jeugdtheaterhofplein.nl/weeshuis/
Ylana
pi_77161202
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 22:44 schreef Jelief het volgende:
Ik mis wat geloof ik.
Lief dagboek,
Ik kan de SC vanFok niet bijhouden.
Zullen ze mij nog wel lief vinden?
Besteed ik teveel tijd aan mijn gezin?
Heeft het biertje wel gesmaakt Jelief?

Ennuh, leuke TT

Ennuh, de sjokolikeur smaakt nog steeds

Ennuh, de rest ben ik ff kwijt maar ik ben zo weer bij(gelezen)
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_77161208
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 22:50 schreef YPPY het volgende:

[..]

Zodat Saffier zich extra schuldig gaat voelen dat ze niet gaan, want zijn kunnen verontwaardigd doen. "Maar het is toch voor kinderen!!!" In de trant van mensen die potjes kopen voor je kind van 5 maanden, terwijl ze dondersgoed weten dat er niks anders in gaat dan melk. "maar op het potje staat dat het mag!"
sorry, dat is dan mijn traumatische ervaring. Net als de kindercola.
*OUD heilige*
  vrijdag 22 januari 2010 @ 22:52:28 #17
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_77161239
onder het mom van 'familie-voorstelling' ...
Ylana
pi_77161276
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 22:50 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Ik snap dat hele 'dingen doen in groepsverband' helemaal niet, maar dat zal mijnafwijking wel zijn
Dan heb ik die afwijking ook
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
  vrijdag 22 januari 2010 @ 22:53:26 #19
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_77161290
chocolikeur
En wie kon er nou bijna niet naar huis vanwege sleutels die kwijt waren??
Ylana
pi_77161438
Saffierke, je zegt in het vorige topic dat jouw T. de jongste is van 4, dan komt er 1 van 12, en de rest zijn volwassenen neem ik aan, en dan is het feest voor een 80 jarige.....toch?

Ik vraag me af wie er dan bepaald dat er naar die bepaalde voorstelling gegaan moet worden...
pi_77161490
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 22:53 schreef Saffier het volgende:
chocolikeur
En wie kon er nou bijna niet naar huis vanwege sleutels die kwijt waren??
lady wrb d8 ik.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 22:58:56 #22
14746 k_i_m
pi_77161598
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 22:50 schreef YPPY het volgende:

[..]

Oh, dat soort mensen bel ik altijd af .
In my life
Why do I smile
  vrijdag 22 januari 2010 @ 23:00:35 #23
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_77161673
Goede avond dames!

Julliee gaan veeel te hard! Heb alles bijgelezen enzo, maar ivm tentamenweek had ik eventjes andere prioriteiten . Maar goed, 't zit er weer (bijna) op, gelukkig!

Er liggen hier nu trouwens heel asociaal een stel aardappelkroketten te bakken in m'n oventje. . Bedankt huup! . Had tot 10 u gewerkt en nu heb ik hongerrrrrr

*bij de kroketjes kijken gaat
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  vrijdag 22 januari 2010 @ 23:02:23 #24
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77161752
Men wil het voor iedereen leuk hebben en denkt dat het 'makkelijker' is voor een kleintje om zich te amuseren bij een voorstelling voor grotere kinderen dan andersom. Zo moeilijk is dat toch niet? Dat ze een denkfout maken is niet zo heel handig, maar op zich... ik kan me voorstellen dat een 12-jarige niet op Nijntje zit te wachten.

Gewoon zeggen dat jullie dit voor Tobias te eng vinden en dat jullie na de voorstelling je weer aansluiten bij de groep. Of is dat echt lastig?

*disclaimer*
Geen drank, veel te weinig slaap, en per se een slofje voor Huup af willen hebben. Dus ik kan iets van een nuance missen zo hier en daar.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 23:03:04 #25
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_77161783
Fannie, dat is nou precies wat ik ook niet snap We zijn al eens naar de euromast geweest (leuk! ik stik van de hoogtevrees, maar dat wisten ze niet, ben gewoon niet aan de rand gaan staan) keertje dierentuin, ook leuk! Keertje rondrit met tram (midden tijdens T's slaaptijd en daar kon absoluuuuut geen rekening mee gehouden worden ook) was wél erg leuk overigens, en vorig jaar ook het theater dus.
Het idee erachter is dat oma niet alle visite in huis heeft (2 kamer appartement) en er ook eens uit is. Allemaal duidelijke en redelijke argumenten wmb. Ik krijg alleen geen hoogte van de jarige zelf wat ze nou zelf echt wil zeg maar...
Ylana
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')