quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
Bram, het moet nou toch onderhand duidelijk zijn dat het niet gaat om NL vs Fok! Maar om Sly, met wat volgers vs TEGENSTANDERS in de ruimste zin van het woord. Doe daar iets mee.
Je gaat?!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, zo'n rode tekst in beeld "LET OP, WAT MAANVIS ZEGT IS NIET DE MENING VAN FOK!!!!" of dat het vantevoren op een andere krampachtige manier duidelijk gemaakt moet worden. Het is duidelijk dat ik van FOK! kom en dus ook FOK! een beetje vertegenwoordig en ook voor anderen kan spreken (zeker als je ook andermans' meningen vertegenwoordigt), maar er geen crew ben oid.
Al.. NE - BE - GEquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Uhh.. vet?Als je dat voor elkaar krijgt?
Nee, ik vind PSV-Feyenoord belangrijkerquote:
No so che cosa vuol dire la tua scorsa risposta Bram. (Leuk, we gaan over de grens lullenquote:
Ja het moet niet gekker worden hoor, zo kan ik jullie helemaal niet meer volgen met al die buitenlandse talenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
No so che cosa vuol dire la tua scorsa risposta Bram. (Leuk, we gaan over de grens lullen)
Spreek toch echt vloeiend italiaans... maar dit klopt niet..quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
No so che cosa vuol dire la tua scorsa risposta Bram. (Leuk, we gaan over de grens lullen)
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:03 schreef enjoybram het volgende:
http://www.enjoymedia.nl/films/UG_MOOD/
ff om de mood te tonen... SOON MORE .. en nee Teun is niet weer een wannabe project...
net als naar de meetquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee, ik vind PSV-Feyenoord belangrijker. Eigenlijk had ik al besloten dat ik kwam tot ik ineens zag, oh kut, en dus niet
Nee drie dagen Harry Loco heeft duidelijk sporen achter gelatenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:11 schreef enjoybram het volgende:
[..]
I get the picture.. FOK vs geweld.. not
Eigenlijk heb ik gewoon een secretaresse nodig die mijn agenda wat strakker plantquote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:21 schreef enjoybram het volgende:
Teun waar ben je?? Voor al onze mensen die het laat gaan maken... ik moet en ga slapen aangezien ik morgen moet.... werken.. 06uur gaat de wekker.. en daarna een lange dag.. mensen die naar aanleiding van het teruglezen van dit gezellige intermezzo deze avond hulp willen... ga slapen en lees het morgen nog eens... anders ben ik te bereiken op : bram@enjoymedia.nl of 06 1414 1610...
Slaap lekker ... mietjes... ( ps. ff terug lezen)
Niks hoger handquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:09 schreef enjoybram het volgende:
[..]
Ja idd.. ik ben Johan IT op.. stel hem het voor.. .. ja daar willen wij wel aan meewerken... en ineens.. vanuit hoger hand... Maar Danny... ik wil nog steeds met je praten.. die afspraak van 17-11-2009 staat nog steeds...
Nou nou, mietjes, lekker generaliserend, heb mijn nek voor je uitgestokenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:21 schreef enjoybram het volgende:
Teun waar ben je?? Voor al onze mensen die het laat gaan maken... ik moet en ga slapen aangezien ik morgen moet.... werken.. 06uur gaat de wekker.. en daarna een lange dag.. mensen die naar aanleiding van het teruglezen van dit gezellige intermezzo deze avond hulp willen... ga slapen en lees het morgen nog eens... anders ben ik te bereiken op : bram@enjoymedia.nl of 06 1414 1610...
Slaap lekker ... mietjes... ( ps. ff terug lezen)
Neuken jullie elkaar?quote:
Kloptquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:24 schreef iteejer het volgende:
[..]
Niks hoger handIk heb Danny nog helemaal niet gesproken.
Je belde me idd, ik zat in de auto, en begreep het concept niet helemaal want je was niet erg goed te verstaan. Dus zei iets als 'moet ff zien wat we hiermee kunnen', jij zei dat je mij er in wilde hebben en het binnen een uur moest weten.
Toen ik eindelijk thuis was, rond 2300, had ik een paar dringende dingen te doen, en daarna gaan pitten omdat ik zag dat dit hele verhaal al op FOK! stond.
Zelf zou ik niet weten wat ik daar zou moeten zeggen. Ik ken die hele Sly niet, ik weet wel dat hij Danny een paar streken geflikt heeft, en daarmee is hij wmb geen gesprekspartner meer.
Sly en zijn hele forum is kleiner dan de eerste de beste redelijk lopende reeks op ons forum, we zijn voor fok allerlei nieuwe dingen aan te voorbereiden en opzetten, ik heb hier helemaal geen tijd voor.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:26 schreef liesje1979 het volgende:
Iteejer!![]()
Sorry offtopic.
-edit- En Yvonne!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |