abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77291493
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 14:16 schreef Sorbootje het volgende:
Ik draag normaal maat 38 en nu maat 44. En dat is gewoon k*t. Sporten kan idd wel (en doe ik ook als de sneeuw weg is. hardlopen durf ik nu even niet) en ik let ook wel op mijn voeding. Ik val ook wel af, maar tergend langzaam.
Sorbo heel herkenbaar, hier psies het zelfde. Ik baal er ook verschrikkelijk van (nu ook 44 terwijl voor mn zwangerschap 38) Ik was 28 kilo aangekomen, inmiddels zijn er al 16/17 kilo af. Maar het gaat mij ook niet snel genoeg.
pi_77291871
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 11:48 schreef Sorbootje het volgende:
Nou Lily, goed...dat niet, want ik wilde de bv afbouwen en dat gaat nu niet gebeuren, wat betekent dat ik niet mag lijnen. Dat klinkt misschien heel ijdel, maar ik heb in het verleden behoorlijk wat overgewicht gehad en ben toen heel veel (35kg) afgevallen. Door mijn zwangerschap ben ik weer flink gegroeid en daar heb ik het écht heel moeilijk mee. Door de bv val ik wel wát af, maar niet genoeg naar mijn smaak.
Ik begrijp het ook heel goed! Ik ben in het verleden ruim 50 kilo afgevallen en ik ben tijdens de zwangerschap flink aangekomen. Nu ben ik alweer veel gewicht kwijt maar ik zit nog niet op het gewicht dat ik voor de zwangerschap had. Ik zou er wel iets mee willen doen, maar ik vind het moeilijk om te bepalen wat verstandig is. Afvallen mag niet maar gezond eten wel, maar wat als ik daar nu van afval? En hardlopen mag wel, maar ik moet uitkijken omdat mijn botten nog verweekt zijn en ik moet net na een voeding rennen want anders verzuurt de melk (?). Ik voel me niet lekker met dit gewicht, maar ik voel me ook schuldig als ik aan afvallen denk en daarmee de borstvoeding mogelijk compromitteer. Afijn, ik moet niet zeuren want Ivan drinkt wel uit de fles dus ik zou af kunnen bouwen. Ook ijdel: ik heb een buikwandcorrectie gehad en ben ontzettend blij dat mijn buik nog intact is na de bevalling.

Genoeg over mezelf. Ivan is echt zo leuk. Hij brabbelt meer en meer, hij stopt zijn handje in zijn mond en hij begint te grijpen. We hebben een beetje een ritme inmiddels, op de middagen na want die zijn vrij onvoorspelbaar. Vannacht heeft hij 6 uur en een kwartier geslapen, dus hij lijkt dat steeds meer uit te bouwen. Om 22:15 uur krijgt hij zijn laatste voeding, dan komt hij nog voor een nachtvoeding en zijn eerst ochtendvoeding is om 7:15 uur. Het grappige is dat hij telkens weer om 7:15 uur wakker wordt, hoe laat hij de voeding ervoor ook heeft gehad.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_77291967
Goh en ik maar denken dat ik raar ben dat ik er zo van baal... En daarom houd ik zo van OUD!
pi_77292033
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 14:11 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

ik mag ook niet klagen eigenlijk.. ik weet het heb zelf een periode gehad dat ik maat 48 kleding aan had...
(en op mijn slankst was dat maat 36; maar dat was dan eigenlijk weer net te dun...)
maar toch vind ik het erg zonde dat ik mijn kleren niet meer pas.. (zijn zoveel mooie dingen bij!).
het is dus: of afvallen (en eigenlijk weet ik ook stiekem wel dat dat niet echt nodig is...en mager ook niet mooi is...) of nieuwe kleren kopen...
Natuurlijk mag je wel klagen. Je hebt heel hard geknokt voor alle kilo's die je bent afgevallen en dat is een geweldige prestatie geweest. Ik denk dat het voor ons allemaal moeilijk te accepteren is dan ontzwangeren in de regel een tijdje duurt en we geduld moeten hebben. Als buitenstaander zou ik tegen mezelf zeggen dat ik niet zo streng voor mezelf moet zijn, want de bevalling is nog maar 10 weken geleden.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_77292328
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 15:03 schreef Sorbootje het volgende:
Goh en ik maar denken dat ik raar ben dat ik er zo van baal... En daarom houd ik zo van OUD!
Onwijs herkenbaar hoor Sorbootje, Ik was juist zo blij dat ik maar (relatief) weinig was aangekomen tijdens de zwangerschap en misschien is het er ook wel af intussen, maar ik wil een heel stuk verder weer naar beneden (richting mijn postuur ongeveer 3 jaar geleden). Ik kan ook niet wachten om weer te gaan sporten, maar eigenlijk moet ik gewoon nu al wat meer gaan doen. Voel me inmiddels wel zo goed dat ik er weer aan kan gaan denken om te gaan sporten. Skinny me, here I come!
  dinsdag 26 januari 2010 @ 15:14:29 #181
35189 Troel
scherp en bot
pi_77292431
ik durfde geen bwc omdat ik graag nog een tweede wil, maar hoor inderdaad vaker dat dat niet uit hoeft te maken. Maarja, hier komt geen derde, dus nu kan ik los
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_77292924
Ik kan nog niet helemaal in mijn oude spijkerbroeken. Maar over het afvallen mag ik niet klagen. Ben tijdens de zwangerschap zo'n kleine 9 kilo aangekomen. Na 3 dagen was er al zo'n 7 kilo af, en ongeveer 2 weken na de bevalling waren deze er al helemaal af. (weeg eigenlijk al jaaaaren zo'n 50 kilo).
  dinsdag 26 januari 2010 @ 15:27:01 #183
35189 Troel
scherp en bot
pi_77292977
Ow, ik pas ook niet meer in mijn oude kleren. Ik ben teveel afgevallen tijdens de zwangerschap. Ik moet dus echt nieuwe kleren hebben.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 26 januari 2010 @ 15:33:36 #184
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_77293238
claudia, eht gaat erom dat je niet superhard gaat hongeren, want dan komen de giftige stoffen die in je vet zijn opgeslagen in 1x allemaal vrij. als je "gewoon" afvalt (een pond per week, max, meen ik mij te herinneren) door gezond eten en wat meer bewegen, is niks mis mee.
en mbt verzuurde melk, als je woest gaat sporten, komt er melkzuur in je bloed, wellicht dat dat ook in de melk komt?

nweuser, "gelukkig" heb ik een medestander die ook alles in 1x kwijt is ben k niet de enige
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_77294692
Huup, thanks voor de tip. Die winkel zit (fysiek dan he) bij mijn schoonouders om de hoek, dus ik heb even een mailtje naar België gestuurd met de vraag of zij em willen halen en mee willen brengen. Hier in de buurt hadden ze em niet op voorraad en je kan ze alleen bestellen tegelijk met de bumbo zelf, dus die moesten wachten op een nieuwe bestelling.

Juist daarvoor heb je OUD Sorbo. Zodat we je kunnen vertellen dat het niet raar is dat je je lichaam terug wilt. Ik wil ook! Ik ben inmiddels zo ver dat ik laatst gewoon moest janken in een pashok omdat er weeeeer iets helemaal niet zat wat op de hanger zo leuk leek. Ik ben dan ook druk bezig op marktplaats om een crosstrainer te kopen. Ik moet namelijk altijd met de auto om naar de sportschool te gaan en ik ken mezelf, ik ga dan dus niet.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  dinsdag 26 januari 2010 @ 16:06:25 #186
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_77294773
hey Claudia; die BWC zou ik tzt ook nog erg graag willen... maar ik heb het een beetje net als Troel; ik wil ook wachten tot er een eventuele 2e is..
Maar ik heb ook een beetje teveel vel...(het jammere is; ik heb dat ook op mijn bovenbenen...)
maar met kleren aan mag ik eigenlijk ook niet klagen hoor.
En ik ben pas 7 weken geleden bevallen natuurlijk en moet ook weer uiteindelijk actief gaan volleyballen.
(voor de zwangerschap woog ik 72 kg en ik zit nu op 77,5, dus dat valt best mee... ooit woog ik 119,8 en op mijn lichts was ik 68,5 kg. Ben wel erg lang; 185 cm)

en nog ff ontopic: mijn meisje slaapt in een hangmat... zoooo lief zal zo eens een foto uploaden; want het lijkt zooo leuk!

ooo crosstrainer... schaam schaam die staat hier ook te verstoffen... misschien moet ik daar maar eens weer op

[ Bericht 15% gewijzigd door Beessie-Jen op 26-01-2010 16:11:43 ]
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_77295074
BJ, doe mij jouw 77,5 dan ben ik al een heel eind en ik ben een centimetertje korter. Ik heb niet meer op de weegschaal gestaan sinds Driekus van de borst af is. Maar dat is omdat de batterij leeg is.

Kwijlen jullie beebs ook werkelijk alles onder? Ik heb em op zijn buik liggen nu en er vormt zich langzaam een enorme natte vlek op het kleed.
pi_77295522
Leuke hangmat Evie!! Dat zal vast lekker liggen!

Waar bestellen jullie trouwens die kleertjes met een naam erop??
  dinsdag 26 januari 2010 @ 16:23:00 #189
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_77295636
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 16:20 schreef NieuweUser het volgende:
Leuke hangmat Evie!! Dat zal vast lekker liggen!

Waar bestellen jullie trouwens die kleertjes met een naam erop??

www.goodmoodkid.nl
leuke site, mooie kleertjes..
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_77296172
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 16:23 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

www.goodmoodkid.nl
leuke site, mooie kleertjes..
Dankje! Ik ga eens kijken!!

Edit: Daar wordt ik hebberig van!!!
pi_77296772
NieuweUser ik heb kleertjes van goodmoodkid en van simply colors en bij beide kan het en zijn de shirtjes zelf leuk.
pi_77297035
Jamie maar er een sport van om zijn moeder onder te kwijlen. Heb iedere dag natte plekken op mn kleren En als hij de kans krijgt dan sabbelt hij overal op... zn handen, hydrofiel die onder zn hoofd in zn bedje ligt, spuugdoekje, slabbers, de kraag van zn jas etc etc. Af en toe hangen de kwijl slierten er bij
pi_77298985
Even snel een vraagje tussendoor, Amélie heeft al een paar dagen een kriebelhoestje. T klinkt heel naar, bijna alsof er iets achterin haar keel zit dat ze probeert op te hoesten ofzo. Er zit niets, we hebben uiteraard gekeken. Ik denk echter wel dat ze er last van heeft, ze is een beetje humeurig en wordt ook vaak wakker 's nachts.
Is er iets dat ik haar kan geven? Is er een hoestsiroop ofzo die geschikt is voor haar leeftijd (5 maanden) en tegen kriebelhoest? Ze is ook flink verkouden. Zielepietje.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77299312
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 16:12 schreef mefke79 het volgende:
BJ, doe mij jouw 77,5 dan ben ik al een heel eind en ik ben een centimetertje korter. Ik heb niet meer op de weegschaal gestaan sinds Driekus van de borst af is. Maar dat is omdat de batterij leeg is.

Kwijlen jullie beebs ook werkelijk alles onder? Ik heb em op zijn buik liggen nu en er vormt zich langzaam een enorme natte vlek op het kleed.
kwijl? waar waar??!!!

Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77301780
haha, huup (die benaming in het foto-topic van je: kwylie minogue )
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 18:49:48 #196
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_77301842
@ lily
  dinsdag 26 januari 2010 @ 18:55:23 #197
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_77302087
zonder bijgelezen te hebben.

@ Lilly wat een plaatje, en blijf het zeggen hoor, ze kan haar broers niet liegen

Alle zieke kindjes beterschap

Hier is Roy rustig aan het bijkomen van de hectiek van vorige week.
Wel is hij sinds vorige week tussen 18 uur en 19 uur best wel wat onrustig, gelukkig helpt de afzuigkap techniek nog steeds, zodat hij in slaap valt.
Vannacht voor het eerst weer doorgeslapen.
Heeft toch echt meer inpackt gehad op hem, dan wat ik verwacht had.

Gisteren met Roy weer naar de ha geweest, en hij mag nog 2maand die medicatie drinken.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_77302270
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 18:55 schreef _Bar_ het volgende:
@ Lilly wat een plaatje, en blijf het zeggen hoor, ze kan haar broers niet liegen
De baby op de kwijlfoto is David

Fijn dat Roy weer heeft doorgeslapen (slaap jij wel een beetje?)
  dinsdag 26 januari 2010 @ 19:01:30 #199
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_77302383
Nou ja, het zijn broer en zus toch

mhaw gisternacht in elk geval wel, maar was dan ook weer erg moe.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_77305611
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 17:37 schreef huuphuup het volgende:
Even snel een vraagje tussendoor, Amélie heeft al een paar dagen een kriebelhoestje. T klinkt heel naar, bijna alsof er iets achterin haar keel zit dat ze probeert op te hoesten ofzo. Er zit niets, we hebben uiteraard gekeken. Ik denk echter wel dat ze er last van heeft, ze is een beetje humeurig en wordt ook vaak wakker 's nachts.
Is er iets dat ik haar kan geven? Is er een hoestsiroop ofzo die geschikt is voor haar leeftijd (5 maanden) en tegen kriebelhoest? Ze is ook flink verkouden. Zielepietje.
Je zou Nisykind Forte druppels van VSM kunnen poberen. Is een plantibioticum voor keel, neus en luchtwegen. Hier staat er meer over: http://www.purelijfkracht.nl/nisykind_forte_druppels
Bij Xeentje lijkt het goed te werken. Ik geef het sinds zaterdag en ze is al een stuk beter vandaag Twee maal daags 8 druppels via een theelepeltje en ze vindt het niet eens vies.
Bisolvon heeft ook druppels voor baby's vanaf 0 maanden, voor vastzittende hoest. Maar die ken ik verder niet: http://www.bisolvon.nl/nl(...)ls_voor_Kinderen.pdf
Nisykind Forte lijkt me beter voor Amelie nu omdat ze ook verkouden is.
Sterkte

Lily die foto
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')