Sorbo heel herkenbaar, hier psies het zelfde. Ik baal er ook verschrikkelijk van (nu ook 44 terwijl voor mn zwangerschap 38) Ik was 28 kilo aangekomen, inmiddels zijn er al 16/17 kilo af. Maar het gaat mij ook niet snel genoeg.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:16 schreef Sorbootje het volgende:
Ik draag normaal maat 38 en nu maat 44. En dat is gewoon k*t. Sporten kan idd wel (en doe ik ook als de sneeuw weg is. hardlopen durf ik nu even niet) en ik let ook wel op mijn voeding. Ik val ook wel af, maar tergend langzaam.
Ik begrijp het ook heel goed! Ik ben in het verleden ruim 50 kilo afgevallen en ik ben tijdens de zwangerschap flink aangekomen. Nu ben ik alweer veel gewicht kwijt maar ik zit nog niet op het gewicht dat ik voor de zwangerschap had. Ik zou er wel iets mee willen doen, maar ik vind het moeilijk om te bepalen wat verstandig is. Afvallen mag niet maar gezond eten wel, maar wat als ik daar nu van afval? En hardlopen mag wel, maar ik moet uitkijken omdat mijn botten nog verweekt zijn en ik moet net na een voeding rennen want anders verzuurt de melk (?). Ik voel me niet lekker met dit gewicht, maar ik voel me ook schuldig als ik aan afvallen denk en daarmee de borstvoeding mogelijk compromitteer. Afijn, ik moet niet zeuren want Ivan drinkt wel uit de fles dus ik zou af kunnen bouwen. Ook ijdel: ik heb een buikwandcorrectie gehad en ben ontzettend blij dat mijn buik nog intact is na de bevalling.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:48 schreef Sorbootje het volgende:
Nou Lily, goed...dat niet, want ik wilde de bv afbouwen en dat gaat nu niet gebeuren, wat betekent dat ik niet mag lijnen. Dat klinkt misschien heel ijdel, maar ik heb in het verleden behoorlijk wat overgewicht gehad en ben toen heel veel (35kg) afgevallen. Door mijn zwangerschap ben ik weer flink gegroeid en daar heb ik het écht heel moeilijk mee. Door de bv val ik wel wát af, maar niet genoeg naar mijn smaak.
Natuurlijk mag je wel klagen. Je hebt heel hard geknokt voor alle kilo's die je bent afgevallen en dat is een geweldige prestatie geweest. Ik denk dat het voor ons allemaal moeilijk te accepteren is dan ontzwangeren in de regel een tijdje duurt en we geduld moeten hebben. Als buitenstaander zou ik tegen mezelf zeggen dat ik niet zo streng voor mezelf moet zijn, want de bevalling is nog maar 10 weken geleden.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:11 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik mag ook niet klagen eigenlijk.. ik weet hetheb zelf een periode gehad dat ik maat 48 kleding aan had...
(en op mijn slankst was dat maat 36; maar dat was dan eigenlijk weer net te dun...)
maar toch vind ik het erg zonde dat ik mijn kleren niet meer pas.. (zijn zoveel mooie dingen bij!).
het is dus: of afvallen (en eigenlijk weet ik ook stiekem wel dat dat niet echt nodig is...en mager ook niet mooi is...) of nieuwe kleren kopen...
Onwijs herkenbaar hoor Sorbootje, Ik was juist zo blij dat ik maar (relatief) weinig was aangekomen tijdens de zwangerschap en misschien is het er ook wel af intussen, maar ik wil een heel stuk verder weer naar beneden (richting mijn postuur ongeveer 3 jaar geleden). Ik kan ook niet wachten om weer te gaan sporten, maar eigenlijk moet ik gewoon nu al wat meer gaan doen. Voel me inmiddels wel zo goed dat ik er weer aan kan gaan denken om te gaan sporten.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:03 schreef Sorbootje het volgende:
Goh en ik maar denken dat ik raar ben dat ik er zo van baal...En daarom houd ik zo van OUD!
www.goodmoodkid.nlquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:20 schreef NieuweUser het volgende:
Leuke hangmat Evie!! Dat zal vast lekker liggen!
Waar bestellen jullie trouwens die kleertjes met een naam erop??
Dankje! Ik ga eens kijken!!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:23 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
www.goodmoodkid.nl
leuke site, mooie kleertjes..
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:12 schreef mefke79 het volgende:
BJ, doe mij jouw 77,5 dan ben ik al een heel eind en ik ben een centimetertje korter. Ik heb niet meer op de weegschaal gestaan sinds Driekus van de borst af is. Maar dat is omdat de batterij leeg is.
Kwijlen jullie beebs ook werkelijk alles onder? Ik heb em op zijn buik liggen nu en er vormt zich langzaam een enorme natte vlek op het kleed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De baby op de kwijlfoto is Davidquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:55 schreef _Bar_ het volgende:
@ Lilly wat een plaatje, en blijf het zeggen hoor, ze kan haar broers niet liegen
Je zou Nisykind Forte druppels van VSM kunnen poberen. Is een plantibioticum voor keel, neus en luchtwegen. Hier staat er meer over: http://www.purelijfkracht.nl/nisykind_forte_druppelsquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:37 schreef huuphuup het volgende:
Even snel een vraagje tussendoor, Amélie heeft al een paar dagen een kriebelhoestje. T klinkt heel naar, bijna alsof er iets achterin haar keel zit dat ze probeert op te hoesten ofzo. Er zit niets, we hebben uiteraard gekeken. Ik denk echter wel dat ze er last van heeft, ze is een beetje humeurig en wordt ook vaak wakker 's nachts.
Is er iets dat ik haar kan geven? Is er een hoestsiroop ofzo die geschikt is voor haar leeftijd (5 maanden) en tegen kriebelhoest? Ze is ook flink verkouden. Zielepietje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |