Goodmornings! Zo heej, eindelijk weer eens een dagje niksen en bij-internetten

Stef kijkt vanochtend echt een stuk beter uit zijn ogen als gisteravond, maar schijn bedriegt: zijn temp was gisteren 37,5, nu 37,7. Wij blijven dus lekker een dagje binnen. Hij is wel goed te pas hoor, ligt nu heel chill in zijn box naar zijn Nijntjes te graaien en hij lacht aan één stuk door. Wil hem eigenlijk in zijn nieuwe
speelgym leggen, maar ik durf hem niet koortsig op de grond te leggen eigenlijk (of zou dat gewoon ok zijn? Er ligt een kleed onder enzo?). Ik vind het zó leuk om speelgoed voor hem te kopen!! Huup, dat dingetje heb ik vandeweek in mijn handen gehad toen ik ging kijken wat er te koop was aan babygym-gebeuren maar heb 'm teruggelegd omdat Stef daar nog te klein voor is en ik niet wist waar ik 'm aan zou moeten zuignappen. Maar is dus een groot succes?

Qua groeicurve weet ik inderdaad niet of ze wel een bv-curve hebben gedaan, Twinkly.. Nooit over nagedacht, maar nu je het zo zegt

Ik denk van wel, elke keer voor ze allerlei controles enzo gaan doen vragen ze of ik borstvoeding geef en of ik op verzoek voed, dus ik neem dan aan van wel, maar je weet nooit.. Nouja, op de groeiop-site van het CB heb ik in elk geval zijn geboortegewicht, zijn gewicht en lengte van de eerste controle (17-12) en zijn gewicht en lengte van gisteren ingevuld en dan zie je
dit. Deze curve zit hij nog verder bovenaan in het groene deel als in het scherm op het CB, maar dit is wel wat ze bedoelde. Vind het bizar, maar tegelijk, heel stiekum, ook wel iets heel bijzonders: dit kindje groeit zó goed, en dat allemaal van mijn melk!
BJ, gezellig is dat he, als ze bij je kunnen zitten in de wipstoel? Stef heeft het ook helemaal ontdekt, die sleep ik de hele dag het huis door. Mee afwassen, mee douchen, helemaal leuk! En lachen dat hij dan doet! Best fijn, een huis (practisch) zonder drempels, ik duw hem zo van kamer naar kamer

Wacht maar, je meissie gaat nu steeds alerter worden en overdag lekker bij je zijn