bedankt Tan; maar jammer genoeg ben ik ook uitgebreid bekend met rugklachten...quote:Op zondag 24 januari 2010 12:59 schreef Tan het volgende:
Beterschap BJ, bekend fenomeen voor mij, had na alle zwangerschap een periode van spit (rugpijn), en op zich ook niet zo raar natuurlijk. Maar wel heel vervelend, vooral als je alleen maar paracetamol kunt nemen (wat niet helpt).
[ongevraagd advies modus]Klinkt raar als je bijna niet kunt lopen, maar zowel HA als fysio als Mensendiecktherapeute als manueel therapeut adviseerden me min of meer te blijven bewegen, ook als je alleen maar gebukt kunt lopen (kruipen). Zoveel mogelijk blijven bewegen, afwisselen met max. 20 minuten liggen en dat weer afwisselen met 20 minuten zitten. Ik heb gemerkt dat het pijn doet, maar dat het daardoor ook sneller over gaat.[/oam]
ja, dat is helaas bij mij ook het probleem, veroorzaakt (waarschijnlijk) door jarenlange scheefstand van mijn bekken.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:16 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
bedankt Tan; maar jammer genoeg ben ik ook uitgebreid bekend met rugklachten...
heel opmerkelijk de hele zwangerschap geen klachten gehad; maar in het verleden met grote regelmaat ischias gehad. Heb namelijk een versleten/ verdunde tussenwervelschijf...(en een lichte scoliose)
en lopen blijf ik ook doen hoor. Het is het zitten wat het meeste pijn doet...maar het gaat gelukkig al wel ietsje beter dan gisteravond en van8. Gelukkig is vriendlief vandaag en morgen vrij; dus kan wel een beetje bijtrekken voordat ik dinsdag weer alleen ben...
Het lijkt me beter om nog even niet te veel aan te schaffen... Volgens mij heb ik per volgende maten nog 2 plastic kratten vol kleertjes van Linde liggen...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:14 schreef innepin het volgende:
Stiemie, kom je ook naar de kledingruilbeurs? Ik heb nog wel wat leuk meisjesspul in maat 62 liggen
Daar was ik al bang voor toen je het vorige keer omschreefquote:Op zondag 24 januari 2010 21:50 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Fijn dat jullie zo'n leuke avond hadden Lijnloos!
Ik sprak net een vriendin die in het kinderziekenhuis werkt, en zij denkt aan het RSvirus, nu moeten ze dat ook uitzieken, maar ze zei dat ik Lars wel beter even weer kon laten zien, om te checken of zijn longetjes niet vol zitten inmiddels. Dus ik bel morgen maar weer eens.
Ik vind mijn huisarts best oke, maar dat ze een kleine baby oproept bij de achternaam vind ik zo stom en formeel!!
Er is bij kruidvat en Etos Sinaspril te koop. Dat is vloeibare paracetamol en dat mag vanaf 3 maanden.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:23 schreef Xenia het volgende:
Vloeibare paracetamol is er niet volgens de apotheek hier.
waar zit jij dan?quote:Op zondag 24 januari 2010 22:23 schreef Xenia het volgende:
Vloeibare paracetamol is er niet volgens de apotheek hier.
Wow... mijn vriend gaat het morgenochtend voor zijn werk meteen halen. Bedanktquote:Op zondag 24 januari 2010 22:26 schreef Stiemie het volgende:
Er is bij kruidvat en Etos Sinaspril te koop. Dat is vloeibare paracetamol en dat mag vanaf 3 maanden.
Hier meer info: http://www.zelfzorg.nl/product.php?id=205
Ok, spuitjes heb ik nog.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:42 schreef Stiemie het volgende:
Wat vaag zeg van de apotheekAls je vriend het bij de apotheek gaat kopen, dan is het misschien handig om meteen een spuitje mee te nemen. Je moet het namelijk toedienen met een maatlepeltje, maar dat gaat bij een liggende baby natuurlijk niet handig (ook niet bij een tegenstribbelende peuter trouwens
). Op het flesje zit onder de dop een soort extra dopje dat er heel makkelijk afgaat en dan kan je gewoon het spuitje erin doen en de juiste hoeveelheid opzuigen.
Lang leve Fok dan maar weer, wat een irritante apotheek zeg!!!quote:Op zondag 24 januari 2010 22:37 schreef Xenia het volgende:
[..]
Wow... mijn vriend gaat het morgenochtend voor zijn werk meteen halen. Bedankt![]()
Echt ongelovelijk dat die apotheek hier gewoon zegt dat het niet bestaat... Dat deden ze ook al toen ik om Otrivin voor baby's vroeg, notabene voorgeschreven door de kinderarts in het ziekenhuis. Ik moest echt 10 minuten praten om het mee te krijgen.
En als je morgen nog iets medicijn achtigs krijgt dan hoor ik het inderdaad heel erg graag Karin.
Ik heb nu dus zoutoplossing en Otrivin. En ik heb van VSM Nisykind Forte druppels om de keel te verzachten en de luchtwegen vrij te maken (dit laatste dus niet op recept ofzo).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |