abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77171220
Vlindur, misschien is zo'n Breastflow fles wat voor jullie? Daar drinken ze weer heel anders uit dan een gewone fles.
pi_77171929
Evie drinkt ook alleen de Difrax S-fles tnt. Die raden ze mij in het ziekenhuis aan.

En jeetje Vlindur; das best een gebroken nacht zeg! Ik hoop dat jij vanmiddag nog ff lekker een dutje kan doen?

Evie heeft een goede nacht gehad; Fles om 22 uur; toen om 2:15 en toen pas weer om 7 uur .
Gister heeft ons meisje van haar tante een wipstoel gekregen, dus die is direct in gebruik genomen. Geloof dat ze het wel leuk vindt...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_77172324
Vlindur, het klinkt wel alsof jij genoeg melk hebt voor Rienk. Ik heb mijn bv afgebouwd, en wilde 1 voeding per week door de fles vervangen. Helaas holde mijn productie achteruit en zat hij binnen 1,5 week al volledig op de fles. Dit sterkte miij wel in de gedachte dat ik niet meer voldoende melk voor hem had. Hij wilde namelijk ook constant drinken, vooral in de namiddag en avond en dat voor 2 weken lang (vermoeiend!). En ik moet nu zeggen dat ik heel blij ben met de fles. Ons mannetje is veel vrolijker dan voorheen (logisch, want hij heeft niet steeds honger). Ik ben blij dat ik hem 2 volledige maanden bv heb kunnen geven, maar het moet voor jezelf ook nog leuk blijven. Ik merkte dat mijn geduld (en idd voornamelijk 's nachts) behoorlijk begon op te raken...

mmm, ik denk dat ik binnenkort ook eens ga badderen met ons mannetje. Ik dacht dat hij nog te klein was, maar ik lees hier dat jongere kindjes het ook doen.

Vannacht heeft thomas zichzelf overtroffen: om 20.30 laatste fles en hij werd pas om 6.00 wakker Het is nu al 4 dagen achter elkaar dat hij er minimaal 8 uur tussen laat (zou het dan toch?). Nu nog een beter ritme, want vanaf 18.00 t/m 2.00 heb ik niet zo veel aan
pi_77172657
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 11:53 schreef Aoraki het volgende:
Vlindur, het klinkt wel alsof jij genoeg melk hebt voor Rienk. Ik heb mijn bv afgebouwd, en wilde 1 voeding per week door de fles vervangen. Helaas holde mijn productie achteruit en zat hij binnen 1,5 week al volledig op de fles. Dit sterkte miij wel in de gedachte dat ik niet meer voldoende melk voor hem had. Hij wilde namelijk ook constant drinken, vooral in de namiddag en avond en dat voor 2 weken lang (vermoeiend!). En ik moet nu zeggen dat ik heel blij ben met de fles. Ons mannetje is veel vrolijker dan voorheen (logisch, want hij heeft niet steeds honger). Ik ben blij dat ik hem 2 volledige maanden bv heb kunnen geven, maar het moet voor jezelf ook nog leuk blijven. Ik merkte dat mijn geduld (en idd voornamelijk 's nachts) behoorlijk begon op te raken...

mmm, ik denk dat ik binnenkort ook eens ga badderen met ons mannetje. Ik dacht dat hij nog te klein was, maar ik lees hier dat jongere kindjes het ook doen.

Vannacht heeft thomas zichzelf overtroffen: om 20.30 laatste fles en hij werd pas om 6.00 wakker Het is nu al 4 dagen achter elkaar dat hij er minimaal 8 uur tussen laat (zou het dan toch?). Nu nog een beter ritme, want vanaf 18.00 t/m 2.00 heb ik niet zo veel aan
hey wat goed van Thomax Aoraki!! super!
en ik denk dat ik dat badderen ook deze week eens ga proberen.

En Evie is ook veel tevredener sinds ze flesje drinkt; kost veel minder inspanning en raakt idd ook echt vol en voldaan...
(maar dat van Evie was natuurlijk ook omdat ze prematuur was..)
wel wel ik in elk geval tot einde van mijn verlof moedermelk blijven geven..
(tenminste als dat lukt)
pi_77174301
pfff dames ik weet echt niet waar ik de tijd vandaan moet halen om bij te lezen en te posten. 2 kids is druk en Fabi is veel wakker overdag. Baal dr van, heb zoveel met jullie gedeeld in Z&G en nu laat ik het helemaal afweten. Hoop dat ik snel in een lekker ritme kom en dat Fabi meer gaat slapen overdag want ik mis jullie wel.
pi_77174352
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 11:31 schreef Beessie-Jen het volgende:
Gister heeft ons meisje van haar tante een wipstoel gekregen, dus die is direct in gebruik genomen. Geloof dat ze het wel leuk vindt...
Leah zit net ook voor het eerst in een wipstoeltje. Het mag nog niet te lang, meen ik, maar ze vindt het ook wel leuk
pi_77174395
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 21:18 schreef Chan het volgende:
Claudia ik ging in het begin met Timo onder de douche omdat hij het badje een drama vond en de douche heel fijn. Sinds we een badzitje hebben vindt hij het badje ook fijn

Iemand vroeg nog wat stevig ouderschap is, ik weet niet meer wie, maar in het kort is het een programma waarbij je 6 keer een gesprek hebt (laatste gesprek als je kind 1,5 jaar is) met iemand over de opvoeding en ontwikkeling van je kind. Bij elk gesprek blik je vooruit op de komende periode en je hebt het over de dingen waar je tegenaan denkt te gaan lopen en hoe je daar mee om zou kunnen gaan. Er is ook alle ruimte om alle vragen te stellen die je maar hebt. Om aan het programma mee te kunnen doen moet je na je bevalling een vragenlijst invullen. (met absurd persoonlijke kort-door-de-bocht gestelde vragen overigens , waardoor veel mensen er volgens mij al een beeld van krijgen dat het bedoeld is om potentiële kindermishandelaars op te sporen, dat zouden ze mijns inziens wel een beetje anders aan kunnen pakken.. ) Als aan de hand van die vragenlijst blijkt dat je er voor in aanmerking komt bellen ze je met de vraag of je mee wilt doen.
Het was inderdaad een nogal kort door de bocht gaande vragenlijst. En bij wekte het inderdaad de indruk op dat ze wilden weten hoe vaak ik mijn kind tegen de muur aan zou rammen ofzo.
pi_77174493
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 10:27 schreef lily het volgende:
oh, Leah heeft gisteren en ook vandaag nog geen poepluier gehad.
Is dat niet wat vroeg? (ze is 4,5 week)
Nou, Fabi poepte dus ook niet uit zichzelf. Als wij hem niet hielpen (thermometer) dan poepte hij goed 3 dagen niet.
CB hierover gebeld en die raadden het thermometeren af omdat hij anders neit zelf leert poepen. Sinds eergisteren poept hij gelukkig weer. En hoe! Soms wel 3 of 4 keer perdag. En dat klinkt misschien weinig maar voor iemand die nooit poepte vind ik het veel.

CBmevrouw zij dat borstsgevoede babies vanaf 4 weken soms maar 1 keer per week poepen. BVpoep is snel verteerbaar en licht dus dat was geen probleem.
pi_77174523
Wat ziet Leah er schattig uit!!!
pi_77174542
Ik heb Fabi ook een paar keer in de wip gestoel gelegd, maar hij vind er nog geen zak aan.
pi_77174569
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 13:29 schreef amaranta het volgende:
CBmevrouw zij dat borstsgevoede babies vanaf 4 weken soms maar 1 keer per week poepen. BVpoep is snel verteerbaar en licht dus dat was geen probleem.
ah oke, vanaf 4 weken dus (ik dacht later).
ik gebruik nooit een thermometer verder....
  zaterdag 23 januari 2010 @ 13:35:40 #37
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77174638
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 10:29 schreef Vlindur het volgende:

Beessie, kolven heb ik al gedaan, maar Rienk wil de fles niet. Nu heb ik een avent fles en ik wil nu nog zo'n drifax proberen (iemand anders nog tips?) en de KV is meer om te testen of hij dan anders word
En zo'n tommie tippee closer to nature fles?
  zaterdag 23 januari 2010 @ 13:42:31 #38
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_77174811
Leah, wat ben je een mooi fijn poppetje, Elyas zit heel wat krapper in de wipstoel (of mijn wipper is kleiner, dat kan ook).

Zie nu ook pas in de OP dat Faja al lang en breed is bevallen! Gefeliciteerd!
  zaterdag 23 januari 2010 @ 13:50:42 #39
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_77175002
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 13:35 schreef Asyniur het volgende:

[..]

En zo'n tommie tippee closer to nature fles?
Die hebben wij, en het is de enige fles waar Thomas tot nu toe aan wil drinken. De houding van het mondje is ook compleet het zelfde als aan de borst.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_77175159
damn mijn bericht staat echt bol van de fouten
pi_77175185
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 13:32 schreef lily het volgende:

[..]

ah oke, vanaf 4 weken dus (ik dacht later).
ik gebruik nooit een thermometer verder....
Mja ik ben ook geen voorstander, maar ik zag gewoon dat Fabi enorme buikpijn had, buik was superhard, dus even een handje geholpen
Maar gelukkig poept hij nu uit zichzelf
pi_77175838
ooo Lea; wat ben je mooi in je romantische outfit
En dat wipstoeltje ziet er ook erg prettig uit!

Evie poept ook veeeeel minder als in het begin...
pi_77175896
het heeft niks met babies te maken maareh...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_77175962
jeeeeuj Amaranta; dat kan flink opluchten
pi_77176111
Mogen baby's pas vanaf een aantal weken in een wipstoeltje?
Deze kunnen (de stoeltjes) toch ook helemaal plat, en als ze iets groter/ouder zijn steeds meer beetje bij beetje overeind gezet worden. (maar volgens mij heb ik het nu dus helemaal verkeerd begrepen).
pi_77176440
Oh Leah
Wat een tof jurkje (Innepin en Kleurdoos zullen dat vast beamen )
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 23 januari 2010 @ 14:48:40 #47
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_77176587
Ik heb hier een heel blij jongetje net de muziekmobiel gekregen die ik voor een tientje (en geen verzendkosten want iemand die hem voor me meenam) op marktplaats heb gescored Hij is zo leuk

Na drie keer opwinden had hij het wel weer gezien, maar hij vond hem in het begin reuze interessant
pi_77176782
Dat bevestigings ding!! wat leuk!

Amélie heeft de mobiel wel een beetje gehad nu geloof ik. Als ik hem aandoe begint ze er steeds vaker geluid naar te maken, geen leuk gebrabbel zoals eerst maar meer n beetje protesteren. En pas als ik hem uitzet is ze weer rustig
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77177809
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 13:23 schreef lily het volgende:

[..]

Leah zit net ook voor het eerst in een wipstoeltje. Het mag nog niet te lang, meen ik, maar ze vindt het ook wel leuk
[ afbeelding ]
Jaaa het jurkje Wat lief en schattig etcetera

Wat een leuke mobiel Tan! En wat een mooi jochie eronder
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_77178068
die mobile is te leuk Tan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')