maar dat was vast geen kind van 10.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:44 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Zei iemand hier op kraamvisite ook toen Lars zo aan het huilen was..."hij heeft denk ik last van tandjes"
yeah right
Gelukkig dat hij niet opgenomen hoeft te worden Karin. Heeft de dokter longetjes geluisterd en gekeken of hij niet uitgedroogd is enzo?quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:27 schreef XXXKarinXXX het volgende:
De dokter vond Lars niet veranderd bij maandag, dus niet beter, niet slechter.
Opname was medisch gezien dus niet noodzakelijk.
De dokter vroeg zich alleen af in hoeverre ik het zelf nog trok.
Hij vond me er erg slecht en vermoeid uitzien. Mwoh kan kloppen na 3 nachten op rij niet geslapen te hebben....
Dit kon ook de reden zijn om Lars te laten opnemen, maar die keus liet hij bij mij.
Nou niet zo'n moeilijke keus dan, ik laat hem niet opnemen omdat IK moe ben.
Dus we zijn weer thuis met kleine vriendje.
Vrijdag moeten we weer terug komen bij de dokter.
Dat ja.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:34 schreef WupWup het volgende:
Amaranta daar gaat het niet om. Natuurlijk gaan ze ook goed eten zonder Rapley! En als je niet aan Rapley doet of ermee stopt, dan doe je je kind ook echt helemaal niks te kort. Het gaat om het ongefundeerde en zeer onlogische advies van het cb en dat ook nog eens bij 3 maanden...
Moest ik vanochtend trouwens ook nog aan denken..quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:15 schreef WupWup het volgende:
Hoe is het trouwens met Wolf en zijn wel/niet kies?
Ohh wat zieligquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:21 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Moest ik vanochtend trouwens ook nog aan denken..
Lieve dames sorry, maar ik hrb nog steeds niet bijgelezen. Stef is echt ontzettend huilerig en is dan niet alleen aan het huilen, maar hij raakt ook echt verschrikkelijk van streek, gillen erbij, de hele rataplanNu doet hij dat al sind hij zijn prikjes kreeg en daar weet ik het eigenlijk aan, maar ondertussen heeft hij weer een normale temperatuur en sinds we bij het CB waren doet hij nog iets anders dat ik nog nooit gezien heb bij hem: hij houdt zijn hoofd telkens scheef (dus zeg maar met zijn oor naar zijn schouder), zowel liggend als in zijn wipstoel en maxicosi.. Pas nu ik erover nadenk vraag ik me af of het niet met elkaar te maken heeft, dat enorme huilen en dat koppie scheef telkens. Iemand enig idee wat dit kan zijn? Krampjes heeft hij volgens mij niet, dat dacht ik omdat ze dat op het CB hadden gezegd maar dit is anders volgens mij.. Ik weet echt ff niet wat ik ermee moet, hij is telkens zo gruwelijk overstuur, soms blijft hij erin en ademt hij niet meer en ik moet gewoon met hem meehuilen, het is zo zielig
Help
Ja, oorpijn kan natuurlijk ook!quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:28 schreef Xenia het volgende:
Incantrix waarom ga je niet even langs de HAP? Dan kunnen ze even in zijn oortjes kijken enzo. Misschien heeft hij daar pijn. Of ergens anders. Baby's huilen in ieder geval nooit om niks. Ik vind het heel naar klinken en zou zelf zeker even de HAP bellen. Sterkte
Mam, ik heb een SOAquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:07 schreef lily het volgende:
Het is een verademing als je kind wat ouder is en het eindelijk kan aangeven wat hij/zij voelt (in geval van ziekte).
Ik dacht eerst ook dat het meer wegzakken was, maar voorheen hield hij zijn hoofd wel gewoon rechtop. En hij doet het liggend dus ook..quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:13 schreef Sorbootje het volgende:
Incantrix, zo heeft Isabeau haar hoofd ook bijna altijd in de wipper..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |