Ik had ernstige eczeem en en ben nu nogsteeds verschrikkelijk allergisch voor stof. Daarnaast ontwikkelde ik dwanghandelingen tot in het eextreme. Ik had echt geen kracht meer voor school daar mijn eczeem alle energie opeiste. Niemand had daar begrip voor en zodoende belandde ik op ZMOK. En daarna op een LOM-Mavo. En zelfs dat trok ik niet. Mijn IQ was toen gemeten op 145 maar dat zal nu wel ver daaronder zitten.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:51 schreef Lastpost het volgende:
Wat heb je qua ziekte? Wel in staat tot fysieke arbeid en zo ja, in hoeverre?
Thuiszorg? Ik heb geen idee wat dat inhoudt. 'k zal es googlen.quote:
Serieus?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:56 schreef Schenkstroop het volgende:
Thuiszorg? Ik heb geen idee wat dat inhoudt. 'k zal es googlen.
Thuishulp Aquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:56 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik had ernstige eczeem en en ben nu nogsteeds verschrikkelijk allergisch voor stof. Daarnaast ontwikkelde ik dwanghandelingen tot in het eextreme. Ik had echt geen kracht meer voor school daar mijn eczeem alle energie opeiste. Niemand had daar begrip voor en zodoende belandde ik op ZMOK. En daarna op een LOM-Mavo. En zelfs dat trok ik niet. Mijn IQ was toen gemeten op 145 maar dat zal nu wel ver daaronder zitten.
[..]
Thuiszorg? Ik heb geen idee wat dat inhoudt. 'k zal es googlen.
Heb ik gedaan van 2002 en verder aan en af. Bij een jongeren-buurthuis. Acxhter de bar en als hulp bij het opzetten van openlucht- en binnen-feesten in Purmerend. Geeft grote voldoening. Maar door rarigheden van mijn kant durf ik z eniet meer opte zoeken.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:55 schreef Neleos het volgende:
Je kunt altijd nog vrijwilligerswerk gaan doen, totdat je wat vindt, als je jezelf graag nuttig wil maken voor de maatschappij.
Heb me 2x aangemeld eerst per brief en dan een gesprek met de verzekerings-arts en daarna met een begeleider van een of ander clubje dat mensen begeleid. wat een ellende. Wachten., wachten, wachten. En ze vinden niks.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:55 schreef du_ke het volgende:
Via het UWV of de sociale werkplaats aan de slag en zorgen dat je ergens 'gedetacheerd' wordt. Als je wilt werken zijn daar altijd mogelijkheden voor.
Njet. Voor ambu moet je eerst HBO-V doen dan door strenge selectie en nog lange aanvullende opleiding.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:02 schreef Daniel1976 het volgende:
Wat heb je hiervoor gedaan.
Oja wat je ook kunt worden is verpleger of ambulance verpleger.
Bij de meeste ziekenhuizen krijg je vanaf dag 1 salaris en 3 maanden opleiding ofzo.
Je moet alleen wel een intoets doen ofzo.
Inderdaad. Laat zien dat je echt gemotiveerd bent en wilt aanpakken.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:12 schreef -_Tommy_- het volgende:
Kijk ook eens bij gemeentes. Wellicht kan je ergens op een kantoor gaan zitten, wilde eerst zeggen postkamer, maar je stof allergie lijkt me dan geen goede combi... Probeer dat eens en dan zeker in overleg met het UWV. Neem aan dat ze het alleen maar kunnen toejuichen dat je iets wilt en het je wel kunnen helpen! Gewoon flink aangeven dat je echt wilt!
Snap zeker wel dat je het geld niet hebt....maar al naar gelang je uitkering zou je daar toch wel een vergoeding voor kunnen krijgen...zeg niet dat het makkelijk zal zijn...je moet door heel veel papierwerk en ambtenaren heen maar vaak is er voor mensen die toch weer een opleiding willen doen om aan het werk te komen wel een subsidiemogelijkheid...wat voor soort uitkering heb je bijstand of een WAO?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:08 schreef Schenkstroop het volgende:
@trovey: ik heb het geld simpelweg niet voor een avond-opleiding. daarnaast zijn de mensen niet echt vriendelijk toen ik her en der naar informatie belde. maar er is een horizon-college in het oude mavo-gebouw in mijn stad. ik zal es voorzichtig bij ze aankloppen om te vragen wat de mogelijkheden zijn.
@daniel76: dat is een hele goeie. ik weet niet wat ik wil doen of waar mijn interesses liggen. daar ga ik van het weekend hard over nadenken.
Dacht ik van de week ook aan.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:12 schreef -_Tommy_- het volgende:
Kijk ook eens bij gemeentes. Wellicht kan je ergens op een kantoor gaan zitten, wilde eerst zeggen postkamer, maar je stof allergie lijkt me dan geen goede combi... Probeer dat eens en dan zeker in overleg met het UWV. Neem aan dat ze het alleen maar kunnen toejuichen dat je iets wilt en het je wel kunnen helpen! Gewoon flink aangeven dat je echt wilt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |