Live Forever ?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:38 schreef Mansjester het volgende:
Ik zoek een muziek programma(documentaire) die denk ik tussen een half jaar en jaar geleden op nederland drie werd uitgezonden.Volgens mij werd het op vrijdag- of zaterdagavond uitgezonden. Ik herinner me één aflevering die ging over de britse popmuziek, waar het volgens mij over de opkomst hiervan ging. Weet iemand over welke serie ik het heb?
Dank, dat was hemquote:Op zondag 21 februari 2010 15:27 schreef monkey2007 het volgende:
@ WammesWaggel, The Triangle?
Ik ben zelf ook op zoek naar een titel van een horrorfilm die ik een jaar terug heb gezien.
Het ging over een family welke aan een meer woonde en de hoofdrolspeelster een goeie zwemster was. Haar moeder was overleden door een brand waarna zij de nieuwe vrouw van haar vader verdenkt dit op haar geweten te hebben. Iemand een idee ?
Jaaa dat was hem! Dank dank!quote:Op zondag 21 februari 2010 15:32 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dank, dat was hem
The Uninvited is dat de film die jij zoekt?
http://www.imdb.com/title/tt0815245/
House on Haunted Hill of The Haunting?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:31 schreef Pantoffelsalade het volgende:
hallo allemaal,
ik zoek een film die ik al jaren geleden gezien heb.
het gaat over een gezin in een landhuis waar rare dingen gebeuren ( het is geen Last house on the left ofs, Signs en ook geen The Others)
om het allemaal misschien wat duidelijker te maken; ...een nieuw gezinnetje koopt een landhuis... de man zit op de bank met wat vrienden en opeens vliegt er zo;n geel eendje (knuffel) in zn gezicht..
later beginnen er ook pennen te zweven enz.
en er was ook nog een scene dat een vrouw de deurknop aanraakt en dat ze een schok krijgt.
ik heb echt overal gezocht, ik hoop dat het iemand bekent voorkomt.
sorry als er al een ander topic over is... dan moeten jullie dat even melden
alvast bedankt.
ook nietquote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:37 schreef mr_anonimous het volgende:
Oh wacht gezin koopt landhuis.....
Darkness of The Dark misschien dan?
The Amityville horror?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:41 schreef Pantoffelsalade het volgende:
[..]
ook niethaha
gebeuren geen satanishe dinge ofs en vaak op klaarlichte dag.
en ik meende ooit gezien te hebbe (toen ik nog geen engels kon) dat een woord in de titel iets met' House' was.
maar dat weet ik echt niet meer
ook nietquote:
Cold Creek Manor?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:49 schreef Pantoffelsalade het volgende:
[..]
ook niet![]()
ookee mensen,, nu moeten er toch wel heel weinig overblijve?..![]()
ik hoop echt dat iemand een link kan leggen met dat gele eendje en met die deurknop enzo
mm.. nee ik d8 heel ff dat dat hem was maar het interieur klopte niet.quote:
Minority Reportquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:49 schreef RGS18 het volgende:
Hallo, ik ben opzoek naar een film titel.
Het gaat over een wereld van technologie. Er zijn speciale agenten die mensen arresteren voor dingen die nog moeten gebeuren (future-murders). Op een dag wordt geconstateerd dat één van de agenten in de toekomst een moord gaat plegen, maar deze agent denkt daar anders over en vlucht.
Kent iemend deze film?
Cloverfield?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:40 schreef RikkertBiemans het volgende:
Een aantal jaar geleden had ik een film gezien, welke met enkel een handycam is opgenomen.
T was zo dat er aliens oid aankwamen bij een meer. Echt meer weet ik er niet vanaf. de film was vernoemd naar t meer waar t zich afspeelde. het is al een tijdje geleden dus meer details weet ik niet. Misschien dat iemand zo weet waar ik over praat.
Alien Abduction: Incident in Lake Countyquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:40 schreef RikkertBiemans het volgende:
Een aantal jaar geleden had ik een film gezien, welke met enkel een handycam is opgenomen.
T was zo dat er aliens oid aankwamen bij een meer. Echt meer weet ik er niet vanaf. de film was vernoemd naar t meer waar t zich afspeelde. het is al een tijdje geleden dus meer details weet ik niet. Misschien dat iemand zo weet waar ik over praat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |