Ja,echt een fantastische serie. Veel fans ook op FOKquote:Op maandag 15 februari 2010 19:49 schreef PLAE@ het volgende:
Nu ik daar op googlezou zomaar kunnen.
Is het wat?
vandaar dat ik niks zag in de videotheek![]()
Virgin Schoolquote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:53 schreef Vuile het volgende:
Ik zoek een aflevering van een programma. Ik weet niet meer wat voor programma het was of hoe het heette, maar het ging over een Engelse man die naar Amsterdam kwam om ontmaagd te worden.
Nope, wilde er nog bij zetten dat het niet Into the wild was, maar vond de beschrijving genoeg afwijkenquote:
The Green Mile?quote:Op woensdag 17 februari 2010 01:10 schreef neilpad het volgende:
Ik zoek een film die in een van de vele aanrader topics heeft gestaan. Ik heb al wat topics gegoogled maar kon hem zo 1,2,3 niet vinden.
Het enige dat ik nog weet is dat het over een man ofzo ging die ergens in de middle of nowhere in een hutje woonde(?) en terugkeek op zijn leven of iets ging uitleggen ofzo.
Redelijk vaag ino. Iemand?
The Man from Earth (2007)quote:Op woensdag 17 februari 2010 01:10 schreef neilpad het volgende:
Ik zoek een film die in een van de vele aanrader topics heeft gestaan. Ik heb al wat topics gegoogled maar kon hem zo 1,2,3 niet vinden.
Het enige dat ik nog weet is dat het over een man ofzo ging die ergens in de middle of nowhere in een hutje woonde(?) en terugkeek op zijn leven of iets ging uitleggen ofzo.
Redelijk vaag ino. Iemand?
quote:An impromptu goodbye party for Professor John Oldman becomes a mysterious interrogation after the retiring scholar reveals to his colleagues he is an immortal who has walked the earth for 14,000 years.
Invictusquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:14 schreef One_conundrum het volgende:
Film over zuid afrika, met rugby (springboks) en mandela enzo...
Schijnt nog vrij nieuw te zijn. Kent iemand eze?
Toy Soldiersquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:58 schreef SonyTRV420E het volgende:
Een school wordt beroofd door criminelen.
Een groepje (15, 16 jarigen) komen in opstand, met succes.
Ik weet niet zeker, maar ze eisten ook geld van de vader van een rijke jongen in ruil voor vrijlating. Tijdens de vrijlating rende de jongen terug naar zijn groepje en werd daarbij neergeschoten.
Ik dacht dat het Kid soldiers heette, maar kan niks over vinden. Was een paar jaar geleden nog op SBS6
Toy Soldiersquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:58 schreef SonyTRV420E het volgende:
Een school wordt beroofd door criminelen.
Een groepje (15, 16 jarigen) komen in opstand, met succes.
Ik weet niet zeker, maar ze eisten ook geld van de vader van een rijke jongen in ruil voor vrijlating. Tijdens de vrijlating rende de jongen terug naar zijn groepje en werd daarbij neergeschoten.
Ik dacht dat het Kid soldiers heette, maar kan niks over vinden. Was een paar jaar geleden nog op SBS6
Ook bedankt voor jouw hulp.quote:
"What lies beneath".quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:51 schreef Broekpaling het volgende:
Film:
Het is een soort film over een geest. Een vrouw gaat ergens in die film in bad en word als het ware door die geest bevat. Ze rent later via de achterdeur over een soort kade die ze achter hebben en duikt het water in. Als ik me niet vergis springt d'r vent haar niet kort daarna achterna om haar te redden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |