abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4076772
GVD
ik word hier niet goed van
waarom zitten mensen hier altijd te k****ren op scooters!!!

jullie doen net of wij alle ongelukken binnen de bebouwdekom veroorzaken,

en dat is juist niet, (jah bij mij dan)
ik ga vanaf nu die k******r automobilisten afzeiken
want iedere week word ik bijna 2x aangereden als ik naar school rij (is 22 heen en 22 terug, dus kans genoeg)
(ïk heb trouwens genoeg voorbeelden, dat mensen me gaan inhalen met 80 terwijl er een tegenligger komt, rotondes waar mensen denken "ach die scooter stopt wel"
mensen die niet uitkijken omdat ze een cd in hun cdplayer frotten... and so on)

toen mijn scooter 55 liep was dat, en nu die 70 loopt ook, dus geen slappe excuses dat alle opgevoerde scooters problemen veroorzaken

en dan nog iets: er word wel gezegd dat scooters zoveel ongelukken "hebben"
maar er staat NOOOOOIT bij hoeveel % onze schuld is

zo... dat wou ik maar even zeggen jah....

(ps, laatst was er nog een vriend van mij aangereden, op een kruising waar wij altijd voorrang hebben, weet je wat die vent toen zei: "jah sorry ik zag je niet, mijn ruiten waren beslagen"
AAAAAAAAAAARRRRRRGGGGGGGG
afmaken

voordat je antwoord bekijk het eens vanaf ons standpunt,
zovaak een near hit , zo veel gezeik , en dan die wouten die ons verplichten 35 te rijden in de bebouwde kom, wat alleenmaar LINK is

(en ga NIET zeiken over het geluid wat ze maken, want die van mij maakt nu nog minder geluid dan toen ie 55 liep)

-edit- even wat woordjes aangepast

[Dit bericht is gewijzigd door ElizabethR op 06-05-2002 17:01]

maandag 6 mei 2002 @ 01:32:50 #2
18875 BDisOKE
Spend some quality time...
pi_4076805
geen problemen met scooters, eerder met mensen die het woord -wat inmiddels is aangepast- vaak zonder reden gebruiken

[Dit bericht is gewijzigd door ElizabethR op 06-05-2002 17:02]

with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
  maandag 6 mei 2002 @ 01:34:37 #3
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_4076830
quote:
Op maandag 06 mei 2002 01:29 schreef ixl85 het volgende:
waarom zitten mensen hier altijd te k******n op scooters!!!
Omdat scooterrijders meestal dit soort posts plaatsen
quote:
GVD

ik ga vanaf nu die k******* automobilisten afzeiken
want iedere week word ik bijna 2x aangereden als ik naar school rij (is 22 heen en 22 terug, dus kans genoeg)

afmaken

[Dit bericht is gewijzigd door ElizabethR op 06-05-2002 17:03]

pi_4076856
Blablabla
pi_4076860
ja ok, sorry hoor, maar gisteren weer bijna,
daar worden wij ook niet vrolijk van hoor...
snappen andere mensen dat dan niet?

en ok, ik zal het woord "k********" wel niet meer gebruiken hoor

maandag 6 mei 2002 @ 01:38:24 #6
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_4076874
quote:
-knip-
Ik spreek je wel als je over 10 jaar je rijbewijs hebt.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  maandag 6 mei 2002 @ 01:39:13 #7
15080 static
pi_4076888
quote:
Op maandag 06 mei 2002 01:37 schreef ixl85 het volgende:
en ok, ik zal het woord "k***********" wel niet meer gebruiken hoor
Wat is het nou?

Zoals kauwgom met zonder suiker?

Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_4076905
mijn ervaringen is dat scooterrijders meestal pubers zijn die weinig van het verkeer begrijpen en overal langs/tussendoor willen rijden terwijl ze niet doorhebben dat ze slecht zichtbaar zijn.
vaak maken ze ook nog een teringkabaal en hebben geen helm op

beetje generaliserend maar er zijn wel erg veel die zich zo gedragen.. laatst nog probeerde een scooter me in te halen in de binnenbocht.. ik zag nog net in me buitenspiegel dat ie hard op z'n bek ging en terecht

[url=http://4aal.nl/muziek.php][Muziek collectie][/url] [url=http://www.democrates.net/index.php][Democrates][/url] [url=http://www.retecool.com][Retecool][/url] [url=http://4aal.nl/tv/tv.php][TV gids][/url]
pi_4076950
gaap
  maandag 6 mei 2002 @ 01:44:52 #10
15080 static
pi_4076964
quote:
Op maandag 06 mei 2002 01:43 schreef ixl85 het volgende:
gaap
Dit benadrukt je vermogen om te argumenteren.
  maandag 6 mei 2002 @ 01:45:06 #11
14211 Suicidal_Maniac
Seriezelfmoordenaar!
pi_4076970
Dat jij nou toevallig niet zo'n debiel bent houdt nog niet in dat de mensen die last hebben van aso's op scooters geen recht van klagen hebben.
Ik ga niet beweren dat scooterberijders per definitie de boosdoeners zijn in het verkeer, maar wel onderken ik dat mensen die graag gebruik maken van een oninschatbare combinatie van fietspad- en autoweggebruik om sneller vooruit te komen, zonder zich iets aan te trekken van voorrangsregels en normaal sociaal gedrag, in een scooter een ideaal vervoersmiddel vinden. Deze mensen zorgen zo dus voor onveilige verkeerssituaties en zij worden alleen herkend door hun scooter. Daarom krijgen scooterrijders de schuld.

Zo simpel is het.

This is not a good town for psychedelic drugs.
pi_4076994
ja ok, dan is het terecht,
er reed laatst ook een iemand achter me die er zonodig langs moest,
en autos links inhaalde over een drempel
dan snap ik ookwel dat jullie er een schijt hekel aan hebben
heb ik zelf namelijk ook
maar als jullie mij (bijna) aanrijden, dan denk ik het zelfde over jullie....

maar goed, mijn punt is: NIEt elke scooter rijd zo (ja bestuurder dan)
ik haal geen autos in, en ik ben goed genoeg zichtbaar, altijd m'n stadslichten aan (jah heeft ie, aerox)

pi_4077008
Die gaap was voor JOU

static
* tegendraads *

niet voor meneer die een scooter neer haalde

pi_4077018
quote:
Op maandag 06 mei 2002 01:47 schreef ixl85 het volgende:
Die gaap was voor JOU

static
* tegendraads *

dat deed ie overigens zelf

[url=http://4aal.nl/muziek.php][Muziek collectie][/url] [url=http://www.democrates.net/index.php][Democrates][/url] [url=http://www.retecool.com][Retecool][/url] [url=http://4aal.nl/tv/tv.php][TV gids][/url]
  maandag 6 mei 2002 @ 01:49:52 #15
15080 static
pi_4077037
quote:
Op maandag 06 mei 2002 01:47 schreef ixl85 het volgende:
Die gaap was voor JOU

static
* tegendraads *

Intelligent.
Dit benadrukt weer het feit dat pubers gevormd moeten worden door ervaringen.
pi_4077043
Als ik iedere week bijna 2x aangereden werd, zou ik me toch een aantal dingen af gaan vragen.
Nine for the mortal men, doomed to die.
pi_4077056
""Dit benadrukt weer het feit dat pubers gevormd moeten worden door ervaringen""

en daar weet JIJ alles van?
zeker ook een aanrijding gehad vroeger???
en je wenst ons het zelfde toe...

dat benadrukt maar weer het feit dat er ZOveel mensen zijn die ZWART/WIT denken

niet iedere "puber" is hetzelfde

-edit-
ja ok niet 2keer per week, maar wel fucking vaak
-edit-

maandag 6 mei 2002 @ 01:53:50 #18
15080 static
pi_4077077
quote:
Op maandag 06 mei 2002 01:51 schreef ixl85 het volgende:
""Dit benadrukt weer het feit dat pubers gevormd moeten worden door ervaringen""

en daar weet JIJ alles van?
zeker ook een aanrijding gehad vroeger???
en je wenst ons het zelfde toe...

dat benadrukt maar weer het feit dat er ZOveel mensen zijn die ZWART/WIT denken

niet iedere "puber" is hetzelfde

Als je nou eens normaal ging quoten was je post enigszins begrijpelijk.
pi_4077106
Als jij bijna 2x per week wordt aangereden, dan is er toch iets mis met jouw rijstijl..
Ik ben ook scooterrijder geweest en ik kan de automobilisten nu best begrijpen waarom ze zich zo ergeren aan de (vaak) randdebielen
Vooral die gastjes die je dan met 2km/u verschil proberen in te halen..
Of stelletje puberale jongens die geen voorrang geven op rotonde en dan ook nog gaan schelden op de automobilst...
Krijg je best jeuk van in je rechtervoet
pi_4077116
ik heb 2 jaar op andere boards rondgehangen waar het quote systeem anders werkte,
dus vandaar dat het nog niet helemaal werkt....
anders nog iets?
  maandag 6 mei 2002 @ 01:58:34 #21
15080 static
pi_4077137
quote:
Op maandag 06 mei 2002 01:56 schreef ixl85 het volgende:
ik heb 2 jaar op andere boards rondgehangen waar het quote systeem anders werkte,
dus vandaar dat het nog niet helemaal werkt....
anders nog iets?
Ja. Je hebt daar niets geleerd.
pi_4077145
quote:
Op maandag 06 mei 2002 01:56 schreef _snip_ het volgende:
Of stelletje puberale jongens die geen voorrang geven op rotonde en dan ook nog gaan schelden op de automobilst...
Krijg je best jeuk van in je rechtervoet
aah mijn quote werkt

ja maar goed, is bij mij dus zo met autos....
krijg ik ook jeuk van in mijn rechter hand...

pi_4077166
quote:
Op maandag 06 mei 2002 01:58 schreef static het volgende:

[..]

Ja. Je hebt daar niets geleerd.

jawel maar ging over games, (www.ign.com) en niet over zulke dingen...
dus ff stil over dingen die ik leer...
  maandag 6 mei 2002 @ 02:02:16 #24
15080 static
pi_4077187
quote:
Op maandag 06 mei 2002 02:00 schreef ixl85 het volgende:

[..]

jawel maar ging over games, (www.ign.com) en niet over zulke dingen...
dus ff stil over dingen die ik leer...

Ik ben stil over de dingen die je niet leert.
pi_4077219
quote:
Op maandag 06 mei 2002 02:02 schreef static het volgende:

[..]

Ik ben stil over de dingen die je niet leert.

whahhahahah....
damn.. zo kunnen we nog wel even door blijven gaan
  maandag 6 mei 2002 @ 02:08:17 #26
15955 Cybercopje
Now entering Belgie
pi_4077261
//offtopic
Scooters die mij inhalen terwijl je er maar 50 mag vind ik helemaal verkeerd want die dingen mogen niet harder dan 45 km/u en als ze harder rijden mogen ze van mij de pers in.
quote:
Op maandag 06 mei 2002 01:45 schreef Suicidal_Maniac het volgende:
Dat jij nou toevallig niet zo'n debiel bent houdt nog niet in dat de mensen die last hebben van aso's op scooters geen recht van klagen hebben.
Ik ga niet beweren dat scooterberijders per definitie de boosdoeners zijn in het verkeer, maar wel onderken ik dat mensen die graag gebruik maken van een oninschatbare combinatie van fietspad- en autoweggebruik om sneller vooruit te komen, zonder zich iets aan te trekken van voorrangsregels en normaal sociaal gedrag, in een scooter een ideaal vervoersmiddel vinden. Deze mensen zorgen zo dus voor onveilige verkeerssituaties en zij worden alleen herkend door hun scooter. Daarom krijgen scooterrijders de schuld.

Zo simpel is het.

helemaal mee eens
It's me..... Cyber
  maandag 6 mei 2002 @ 02:08:44 #27
24861 Riooo
Land of sun, samba and wine
pi_4077269
quote:
GVD
waarom zitten mensen hier altijd te k******* op scooters!!!

jullie doen net of wij alle ongelukken binnen de bebouwdekom veroorzaken,

en dat is juist niet, (jah bij mij dan)
ik ga vanaf nu die k******* automobilisten afzeiken
(ïk heb trouwens genoeg voorbeelden, dat mensen me gaan inhalen met 80 terwijl er een tegenligger komt, rotondes waar mensen denken "ach die scooter stopt wel"
mensen die niet uitkijken omdat ze een cd in hun cdplayer frotten... and so on)

toen mijn scooter 55 liep was dat, en nu die 70 loopt ook, dus geen slappe excuses dat alle opgevoerde scooters problemen veroorzaken

en dan nog iets: er word wel gezegd dat scooters zoveel ongelukken "hebben"
maar er staat NOOOOOIT bij hoeveel % onze schuld is

zo... dat wou ik maar even zeggen jah....

(ps, laatst was er nog een vriend van mij aangereden, op een kruising waar wij altijd voorrang hebben, weet je wat die vent toen zei: "jah sorry ik zag je niet, mijn ruiten waren beslagen"
afmaken

zovaak een near hit , zo veel gezeik , en dan die wouten die ons verplichten 35 te rijden in de bebouwde kom, wat alleenmaar LINK is

(en ga NIET zeiken over het geluid wat ze maken, want die van mij maakt nu nog minder geluid dan toen ie 55 liep)

Nog geen 10 seconde aan het lezen en ik zie het woord k******** al staan, terwijl dat in dit lapje tekst niet nodig is...

[Dit bericht is gewijzigd door ElizabethR op 06-05-2002 17:05]

pi_4077289
ja ik zei zelf al dat dat niet op z'n plaats was
pi_4077892
bla bla bla bla woord ******** boe hoe hoe hoe hoe hoe woord ******** waaa haaa haaa waaa woord ******* weee heeee heee heee woord ******** ! meer heb ik overigens niet te zeggen?!
onder het motto "what ever". ik dacht ga ook ff liggen zeiken op dat punt wat niet bepaald echt inspringt op deze post.

[Dit bericht is gewijzigd door ElizabethR op 06-05-2002 17:06]

[url=http://members.home.nl/luijtelaar/cinema.htm]cinema[/url] mijn homecinema | ik ben liever dood dan links | bush, de nieuwe messias
  maandag 6 mei 2002 @ 10:34:21 #30
26658 The_Collective
We are the Borg ....
pi_4079287
quote:
Op maandag 06 mei 2002 02:08 schreef Cybercopje het volgende:
//offtopic
Scooters die mij inhalen terwijl je er maar 50 mag vind ik helemaal verkeerd want die dingen mogen niet harder dan 45 km/u en als ze harder rijden mogen ze van mij de pers in.
[..]

helemaal mee eens

En als ze 45 gaan wordt er weer gezeikt over het feit dat die idioten op hun scooter met maar 45km voor je rijden terwijl jij wel 50km mag op die weg

* The_Collective heeft alle door de topic starter genoemde problemen ook op zijn 1100cc motor! alleen is dat niet naar school

Feit blijft dat automobilisten totaal niet op 2wielers letten

McBorgs -- Over one Billion assimilated[br]Ask not what the collective can do for you, but what you can do for the collective
pi_4079344
Je bent gewoon een gefrustreerde puber
٩๏̯͡๏)۶
pi_4079946
ik heb ook 2 jaar op een scooter door de stad gereden [elke dag een km of 12] in totaal 1x bijna aangereden. dan trek ik de conclusie maar meteen dat jij wat gevaarlijk rijd. ik rij nu in een auto rond, en ik zie weleens watvoor dingen sommige mensjes op een scooter doen. anderen rijden ook heel goed hoor. ik stelde me ook altijd op als motor [niet tussen de auto's maar gewoon de plek van 1 auto innemen voor het stoplicht]

ach. het is ook een beetje hoe je je opstelt. voorang neem je niet. dat krijg je. een beetje met het gas spelen voor het stoplicht. liefst met fietsers erbij. extra hard geluidje door een ander uitlaatje [liefst met een lek potje] en een powerfilter. vind je het gek dat scooters een slecht imago hebben?

maandag 6 mei 2002 @ 11:58:29 #33
12505 deGVR
Tussen schrijf en kramp..
pi_4079969
Dat brommers en scooters op de openbare weg ipv het fietsbad mochten is misschien toch wel de grootste fout in de verkeerswet tot nu toe...
Midden in dat bos woont een kleine, rode aap.
Kijk daar zit 'ie, in die boom. Hij doet een reuzegrote gaap.
http://www.chrishantzen.nl
http://www.onbeschreven.nl
  maandag 6 mei 2002 @ 14:11:59 #34
18335 djdano
Eet meer shoarma!!!
pi_4081748
quote:
Op maandag 06 mei 2002 01:58 schreef ixl85 het volgende:

[..]

aah mijn quote werkt

ja maar goed, is bij mij dus zo met autos....
krijg ik ook jeuk van in mijn rechter hand...

Oeiiiii, je maakt automobilisten nu echt onzettend bang. Volgens mij lig jij knalhard op de grond als je tegen een auto aanrijd en die automobilist heeft helemaal niets.

Maar nu ff over de rest van het verhaal. De meeste scooterrijders kunnen gewoon niet rijden. Of ze denken overal tussendoor te moeten schieten of ze zijn te scheit om normaal met zo'n ding te kunnnen rijden.

Ja ik heb zelf ook brommer gereden (gelukkig geen scooter) en ik was misschien ook wel gevaarlijk. Ik wist wel wat mijn positie was. Ik reed er bijv.mee of het een motor was (dus niet als een debiel links in gaan halen) en bijv. niet helemaal aan de zijkant van de weg gaan rijden zodat ze je van de weg kunnen duwen. Maarja onder mijn brommer lag dan ook een 80cc blok dus dat scheelt natuurlijk ook wel (doe iets goed of doe het gewoon niet)

maandag 6 mei 2002 @ 15:21:26 #35
27683 NOFEARS
Bla Bla Bla?
pi_4083071
Ik ben het wel eens met djdano, ik was ook een scooter freak met een scootertje die 110 liep. Maar ik ree er niet als een mongool op en hield wel rekening met het verkeer ( Dus nie als een freak met 100 door de binnenstad ). Ik heb nu me rijbewijs en als ik zie hie die pleuris gassies op die dingen rijden vind ik echt dat ze er gewoon afgeschoten mogen worden. Maar ik vind ook nie dat je een brommertje die 45 rijdt op de weg mag laten rijden ik heb het 1 keer geprobeerd nou nooit meer (is nie leuk als je met 80 wordt in gehaald door een vrachtwagen). Soo voer lekker je scooter/brommer op en rij gewoon normaal met het verkeer mee
  maandag 6 mei 2002 @ 15:28:41 #36
20581 4x2
V-Four
pi_4083226
Tsja, ach, sommigen kunnen wel overweg met een scooter/brommer, anderen niet.
Sommigen kunnen wel overweg met een auto, anderen niet.

Maar generaliseer nou alsjeblieft niet meteen zo.
"Ow hij's een scooterrijder, dus kan ie niet rijden, dus geef ik als antwoord: Hopelijk rijd je jezelf dood"

Met de snorscooter (mag dus op fietspad, zonder helm) van m'n vader ben ik al een aantal malen bijna platgereden doordat automobilisten (van allerlei soorten) het verrekten om me voorrang te geven of dachten d'r nog even snel voor te schieten.
En dat ding rijdt overigens origineel, ik heb m'n licht altijd aan, dus je ziet 'm echt wel.

Met m'n eigen brommer (op de weg, met helm op) ben ik nog geen 1 keer bijna platgereden, alleen nog maar een keertje of 3 bijna de berm ingebeukt door een gefrustreerd eikeltje in pak in een middenklasser (geen generalisatie, het was gewoon zo) terwijl ik iets meer dan 50 reed op een 50km weg.
Tsja, dan begin ik ook m'n vooroordelen te vormen over mannetjes in pak in middenklassers hoor, sorry.

Owjah, ik ga d'r dus niet van uit dat ik voorrang krijg, maar ik probeer wel duidelijk te maken dat ik het wel wil (als ik dus ook echt voorrang heb), door het iemand die d'r voor wil schieten niet makkelijk te maken (maar wel op zo'n manier dat ik er niet tegen aan kan knallen) en dat doe ik met beide brommers.

To a life consumed by slow decay
Viffer powerrrrr
pi_4083778
quote:
Ga anders ff opnieuw je rijbewijsje halen, je mag maar 30 namelijk
pi_4084907
-edit- Dat is toch echt een andere discussie!

[Dit bericht is gewijzigd door ElizabethR op 06-05-2002 17:11]

maandag 6 mei 2002 @ 17:01:03 #39
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_4084957
quote:
Op maandag 06 mei 2002 02:10 schreef ixl85 het volgende:
ja ik zei zelf al dat dat niet op z'n plaats was
Fijn dat je dat zelf ook vind, ik zal het eventjes voor je wijzigen
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  FOK!fossiel maandag 6 mei 2002 @ 17:29:21 #40
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_4085330
quote:
Op maandag 06 mei 2002 11:58 schreef deGVR het volgende:
Dat brommers en scooters op de openbare weg ipv het fietsbad mochten is misschien toch wel de grootste fout in de verkeerswet tot nu toe...
Wat een onzin, op het fietspad is juist veel gevaarlijker. Slingerende fietsers, smalle fietspaden, slecht wegdek, vaak veel bladeren en zo door. Op de weg is echt 10x beter.
Jammergenoeg zijn er veel scooterrijders die niet normaal kunnen rijden, zelf erger ik me vaak genoeg aan andere scooterrijders (slingerend rijden, inhalen waar je beter niet kan doen, inhalen als je 5km/u harder gaat, hard rijden binnen bebouwde kom). Maargoed, er zijn ook genoeg automobilisten inderdaad die niet goed opletten en dan schelden op die scooterrijders die 'te hard rijden' of niet 'fatsoenlijk'. Zelf ben ik 1x aangereden, niet heel erg hard aangezien ik net een klein beetje kon uitwijken. Maar er kwam op neer dat die auto mij geen voorrang gaf terwijl ik gewoon netjes 60 reed (waar auto's ook 60 mogen rijden) op een voorrangsweg...en wat zegt ie (jah ik stopte wel ff netjes uiteraard, hij licht eraf ik een deukje in uitlaat) 'moet je maar niet zo hard rijden'... Grmbl..
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')