Yep, klopt.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:16 schreef MiVer het volgende:
[..]
Is dat gehucht soms Groot Abeele ?
Ik woon in Middelburg
geweldig, vooral die uil is mooiquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:53 schreef -CRASH- het volgende:
Zo vandaag een dagje bij Birds@work geweest.... Een aanrader als je eens roofvogels van heeeeel
dichtbij wilt meemaken.
Een paar kiekjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meer HIER
Schitterend! Zijn er trouwens nog meer users op FOK! die roofvogels houden?quote:Op woensdag 7 april 2010 12:41 schreef -CRASH- het volgende:
Net nog een paar foto's gekregen waar ikzelf op sta met een vogeltje (Harris Hawk (Woestijn Buizerd)).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je moet het maar zien inderdaad. Blijkbaar is er nauwelijks animo. Anders zou het nog best aardig zijn om op FOK! ook mee te doen met de vogeltelling.quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:31 schreef Kentoet het volgende:
Vanmorgen een mooie ronde van 3 uur gemaakt.
Bruine kiekendief man en vrouw, blauwborst, rietgors, groene specht, grote bonte specht, zanglijster, grote lijster, groenling, winterkoning, roodborst, buizerds, tapuit, vink, fitis, tjiftjaf, grote zilverreiger, zomertaling, tafeleend, smienten, kievit, grutto, wulp, tureluur, boerenzwaluw, witte en gele kwikstaart, kluut, boomklever, boomkruiper, baltsende futen, ringmus, zwartkop.
En natuurlijk de nodige merels, pimpelmezen, koolmezen, kraaien, roeken, kauwen, wilde eenden, knobbelzwanen, grauwe ganzen canadese ganzen, nijlganzen, meerkoeten waterhoenen, houtduiven, tortelduiven, holenduiven, stadsduiven, kokmeeuwen, zilvermeeuwen, grote en kleine mantelmeeuwen, huismussen.....
Wat kun je toch veel zien op zo'n dag
Ik loop met mijn westie dagelijks in een natuurgebied. Daar zitten een stuk of 3 buizerdparen (en ook een valkpaar).quote:Op zondag 11 april 2010 01:10 schreef Stali het volgende:
[..]
Schitterend! Zijn er trouwens nog meer users op FOK! die roofvogels houden?
Hier houdt de buurjongen er meerdere. Dan hoor je af en toe dat onheilspellende geschreeuw. Ehm, ik heb een dwerg Jack Russell..
Gaaf! Nooit gezien nog.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |