Navigatie kan je dus het beste zelf kopen als je wat langer huurt. Een tomtom 1 heb je voor 90$ en dat werkt prima.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:36 schreef ukga het volgende:
Ik had een huurbak (dodge charger in Los angeles) die was 265 euro voor 11 dagen, maar omdat we nog geen 25 waren kwam er nog 200 euro bij, plus 8 euro per dag voor navigatie. (geregeld via carhire3000.com) prima firma(onderdeel van dollar.com), we hebben een lekke band gehad, kregen metteen een nieuwe dodge charger mee, en we hebben nieuwe navigatie gekregen (omdat ik met me zatte kop de kabel had gesloopt)
Aanrader; LAS VEGAS
Dat is zo indrukwekkend en flamboyant, daar moet je zeker geweest zijn. Wij zaten voor 28 euro p.p.p.n( in het weekend) in Flamingo. Goed hotel, ruime kamers, 2 queensize bedden.
Los angeles was wel oke, leuk om beverlyhills te zien en walk of fame enzo maar na een dag of 4 had ik het daar wel gezien. Uitgaan in LA duurt btw maar tot 03;00 maximaal (om 02;00) stoppen ze met drank schenken)

4 dagen LA? Lijkt mij minimaal 3 dagen te lang...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:36 schreef ukga het volgende:
Los angeles was wel oke, leuk om beverlyhills te zien en walk of fame enzo maar na een dag of 4 had ik het daar wel gezien.

haha ja mssn wel maarja ik was nog nooit in USA geweest dus ik vond het zo ie zo allemaal wel vet om te zien hoe amerika (LA ) is. |Ik heb me wel vermaakt bij santa monica en venice beach, in hollywood een beetje winkelen, eten en stapen en beetje door bel-air en beveryhills rijden.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:51 schreef Blik het volgende:
[..]
4 dagen LA? Lijkt mij minimaal 3 dagen te lang...

heb je achteraf gezien ook gelijk in maarja wisten wij veel. Ik kwma aan op LAX en dit leekt me de snelste en makkelijkste oplossing. maar volgende x als ik naar USA ga (miami denk ik) ga ik er wel eentje kopen jah.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:42 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Navigatie kan je dus het beste zelf kopen als je wat langer huurt. Een tomtom 1 heb je voor 90$ en dat werkt prima.

Venice beach met al die freaks :d Santa Monica kermis en vissers!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:11 schreef ukga het volgende:
[..]
haha ja mssn wel maarja ik was nog nooit in USA geweest dus ik vond het zo ie zo allemaal wel vet om te zien hoe amerika (LA ) is. |Ik heb me wel vermaakt bij santa monica en venice beach, in hollywood een beetje winkelen, eten en stapen en beetje door bel-air en beveryhills rijden.

haha ja is toch lachequote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:02 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Venice beach met al die freaks :d Santa Monica kermis en vissers!

TVP. Ga zelfde rondje maken zoals het nu uitziet.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:27 schreef Saekerhett het volgende:
Zo, we hebben geboekt!
18 augustus heen naar Los Angeles via Londen Heathrow
14 september terug van Los Angeles via Londen Heathrow
Totaalprijs vlucht: 504 euro p.p. (British Airways)
We hebben besloten om alleen de westkust te doen zodat we meer tijd voor dingen hebben en we een vaste aankomst- en vertrekstad hebben.
Maar: WE GAAN!

Wanneer was datquote:Op zondag 24 januari 2010 22:38 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Minder leuke dingen zoals:
- Vastzitten in een canyon bij Moab, 3 uur van de bewoonde wereld, geen telefoonbereik. En dan in de ergste storm in 12jaar komen te zittenOnweer, regen, rotsen die naar beneden kwam zo groot als vrachtwagens en overstromingen waardoor we onze jeep elke keer hoger op moesten rijden) Engste nacht van mijn leven.

Is een saaie weg ja. Ik heb zelf een uurtje of 5 in Oklahoma op route 66 gereden. Ja natuurlijk heb je daar een aantal leuke old school dorpjes. Maar om nu dagen lang op een weg met 55 mile per uur te rijden :p Mhawwwwwwwwwquote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:47 schreef mtfirst het volgende:
Lijkt me leuk coast 2 coast maar de route 66 is niet de moeite waard lees ik??

niet eens... ben ik verschillende steden geweest (NY, Vegas, San Francisco en wat kleinere stadjes) ... maar vind LA het leukst van alles. Weet dat ik hier redelijk alleen in sta, maar er hangt een bepaalde sfeer daar... weet niet wat het is. Misschien is het juist omdat het helemaaaal niet toeristisch is (of bepaalde delen na). Maar vind het heerlijk om lekker over Sepulveda en Wilshire te cruizenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:51 schreef Blik het volgende:
[..]
4 dagen LA? Lijkt mij minimaal 3 dagen te lang...

oke, want ?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:40 schreef zjroentje het volgende:
ga in godsnaam niet naar Tijuana ....

Ik vond het wel grappig. Met de tram naar een ander landquote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:51 schreef zjroentje het volgende:
Ik vond het echt verschrikkelijk, leek werkelijk helemaal nergens op en meer dan zonde van de tijd.

In Mexico zijn ze net zo opdringerig als in Aziequote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:06 schreef mtfirst het volgende:
mjah die opdringerige verkopers hebben ze op elke straathoek van zo'n beetje alle toeristische steden

Dit lees ik wel vaker.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:40 schreef zjroentje het volgende:
San Diego vond ik trouwens tegenvallen. Relaxte stad, daar niet van, maar ik had het wel vrij snel gezien daar.

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |