15 uur ofzoquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nu nog? Hoe laat ben je begonnen?
Wat dan?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:49 schreef The_Dean het volgende:
Dit is té erg... nog geen kwartier nadat ik de GFS bestelling verzonden heb staat de volgende al klaar
quote:
Had er teveel voor mezelf in staanquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:07 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wat dan?.
Zijn zij ook zo slim om die bij de vorige te voegen, zoals Thomann dat doet?
Andere baan zoekenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:06 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
15 uur ofzo. Moest vanochtend wat anders doen, dus was wel al om 9 uur actief
.
Ik heb vaak genoeg 9,5 uur op een dag gewerkt, maar met mijn huidige werkzaamheden houd ik dat niet vol. Zelfs 8 uur is vaak teveel.
Waar kan ik me inschrijven??quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:18 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Waarom? Ik werk bij een geweldig detacheringsbureau. In maart doe ik al wat heel anders.
quote:
En dat hebben ze gewoon weer aan elkaar geplakt?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:26 schreef ImaSoHigh het volgende:
Ik heb een Indie. Gibson Les Paul model.De hals is al een keertje doormidden gebroken.
Kan je best lijmen hoorquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:21 schreef KaMo het volgende:
[..]
En dat hebben ze gewoon weer aan elkaar geplakt?
Geen probleem en graag gedaanquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:22 schreef TeleluvR het volgende:
Zo, weer terug uit het Noorden! Morgen snel de gitaar besnaren en die GFS elementjes eens checken, bedankt Dean!
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:39 schreef The_Dean het volgende:
Zo eerst een setje dikke SD's in de LP leggen
Volgens mij niet. Misschien die rails, als de string spacing compatible is.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:26 schreef Aresdreams het volgende:
argh, loon gehad, best lekker bedrag, maar na verrekenen van wat vaste lasten blijft er zo verdomd weinig over
misschien eind februari nieuwe elementen bestellen orso...
heeft GFS nog wat leuke 7-snaar elementen?
Denk het net niet.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:38 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Misschien die rails, als de string spacing compatible is.
Het element moet in zijn geheel toch breder zijn?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:38 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Misschien die rails, als de string spacing compatible is.
Ik heb straks wel een body en hals die je voor me mag polijstenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:47 schreef Witchfynder het volgende:
Damn it. Ik wil ook wat te klussen hebben.
Ja. Die gewone 6 string rails haal je misschien nog wel net F-Spaced mee, maar 7 snaar denk ik net niet.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:50 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Het element moet in zijn geheel toch breder zijn?
Seymour Duncan heeft puike 7-string pickups!
Ik ookquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:54 schreef TeleluvR het volgende:
Ben benieuwd wat je van de SD's gaat vinden!
Whehe. Ik kan er op spelen, de rest van het topic niet. Nah nahquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb straks wel een body en hals die je voor me mag polijsten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |