Leuk. Waar zit je bij, publieksbegeleiding?quote:![]()
Op vrijdag 29 januari 2010 20:32 schreef Jeeh het volgende:
Had me vrij laat opgegeven als vrijwilliger, maar mag nu alsnog vanavond aan de slag![]()
Leuk leuk, kan ik toch nog beetje meehelpen.
Nee, dagkrant koerier, de Daily Tiger verspreiden door Rotterdam.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:39 schreef Nepthys het volgende:
Leuk. Waar zit je bij, publieksbegeleiding?
klinkt goed, die ga ik ook kijkenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:26 schreef Jeeh het volgende:
Vandaag eerst naar Valhalla Rising geweest, met Mads Mikkelsen. Visueel indrukwekkend en mooi gefilmd en ook prachtige gore hier en daar. Wel is de film enorm traag en voelt eigenlijk (ondanks zijn geringe lengte van 90 min) te lang.
zat gisteren ook, 2 voorstellingen achterelkaar, ook in die waardeloze stoelen van het oude luxor, wanneer gaan ze nou eindelijk een keer die stoelen vernieuwen?quote:
wat een geneuzel was dat zeg voor de aanvang van de filmquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:11 schreef TJLinden het volgende:
Reykjavik-Rotterdam was daarentegen een tegenvaller (had er ook gelukkig niet heel veel van verwacht). Te toevallig allemaal, alle plotlijntjes voelen uitgekauwd en origineel. Wel vermakelijk en leuk om Rotterdam in beeld te zien. Dat gebeurt helaas niet zo lang als de titel doet vermoeden, na een kwartiertje zijn we al weer op zee.
In Cinerama? Dan zat ik bij je in de zaal.quote:Op zondag 31 januari 2010 12:04 schreef RobinOok het volgende:
Net Mother gezien. Vijf gescheurd. Hoewel het eigenlijk geen echte 5 verdiend, maar ja, in vergelijking met wat ik voor andere films scheurde wel. Maar hoe dan ook de moeite van het kijken waard.
quote:Op zondag 31 januari 2010 15:36 schreef TJLinden het volgende:
In Cinerama? Dan zat ik bij je in de zaal.
Heerlijk uitgesproken mening!quote:Op maandag 1 februari 2010 01:13 schreef BruineBonenMaandag het volgende:
Zojuist terug van 'let each one go where he may'. Het is een grof schandaal dat een dergelijke film als onderdeel van het 'kloppend hart van het festival' opgaat voor een prijs.
Bóós kan ik er om worden.
Wat een pretentieuze zinloze onzin. De beschrijving op de site maakt het allemaal nog erger: 'een reflectie op de geschiedenis van gedwongen migratie en een diepzinnig onderzoek naar de culturele eigenschappen van het kijken en tonen zelf.' Dit is gewoon gelul! De hele film laat zich samenvatten als: twee jongens lopen ergens naar toe......................................in Suriname.
Geen dialogen, geen plot, geen boodschap. Zijn er dan nog mooie plaatjes om naar te kijken? Helaas, Suriname is een prachtig land, maar de cameraman brengt vooral de schouders van de 'hoofdpersonen' in beeld. Tijdverspilling. Vooraanstaand en experimenteel, je moeder!
Echt ZO goed? Ik ben nu wel benieuwd. Had 'm eerst op m'n lijstje staan, maar uiteindelijk toch geschrapt omdat ik het idee had dat het er in deze film waarschijnlijk allemaal te dik bovenop zou liggen.quote:Op maandag 1 februari 2010 09:47 schreef Stpan het volgende:
The Trotsky
Aanrader! Gaat dat zien, hij draait woensdagmiddag nog!
Om onbegrijpelijke redenen kon ik zondagochtend gewoon kaartjes halen voor deze zeer toegankelijke film die op IMDB een 8.5 krijgt tot nu toe.
Directeurszoon denkt dat hij de reïncarnatie is van communistisch revolutionist Leon Trotski. En dat leidt tot heel veel mooie situaties en briljante grappen!
Het verhaal waarin de grappen worden opgehangen is misschien niet het meest originele, maar de hele setting en de grappen zijn dat zeerzeker wel. De hoofdrolspeler Jay Baruchel (ik bleek hem te kennen uit Night of the Museum 2) speelt ijzersterk en draagt de film. Een 5 uit 5.
Voor een comedy is hij ZO goed ja.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:13 schreef TJLinden het volgende:
[..]
Echt ZO goed? Ik ben nu wel benieuwd. Had 'm eerst op m'n lijstje staan, maar uiteindelijk toch geschrapt omdat ik het idee had dat het er in deze film waarschijnlijk allemaal te dik bovenop zou liggen.
Nu zit ik toch wel erg te twijfelen om woensdag nog even te gaan.
Kaartjes zijn gekocht en ik ga er morgenmiddag heen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:50 schreef Stpan het volgende:
[..]
Voor een comedy is hij ZO goed ja.
Niet een film die je visie op het leven verandert ofzo, of een verhaal waarvan je achterover slaat. Maar wel heel erg geestig! En ja, het ligt er heel dik bovenop.
En?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:41 schreef TJLinden het volgende:
[..]
Kaartjes zijn gekocht en ik ga er morgenmiddag heen.
Bedankt voor het duwtje!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |