Bedoel je alleen de body?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:30 schreef Tamashii het volgende:
Yes, ik wil alleen de camera. Ben echt een noob hierin dus moet me eigenlijk wel laten adviseren.
De lens zou ik niet los willen verkopen, die hoort bij de body en heb het destijds ook als pakket zo gekocht. Denk ook dat ik het als pakket sneller verkoop dan losse onderdelen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:29 schreef Gripper het volgende:
Mocht er wat los verkocht worden, wat zou je dan voor de lens willen hebben?
Ik denk dat je daar wel eens ongelijk in kunt hebbenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:34 schreef Lunisy het volgende:
[..]
De lens zou ik niet los willen verkopen, die hoort bij de body en heb het destijds ook als pakket zo gekocht. Denk ook dat ik het als pakket sneller verkoop dan losse onderdelen.Nu is het immers een mooi startpakket voor iemand die wil beginnen te fotograferen met een spiegelreflex.
Ik heb geen idee wat een body is.... :squote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:40 schreef STRAWxBARRY het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar wel eens ongelijk in kunt hebben![]()
Je hebt immers al iemand die alleen de lens wil, en de ander alleen de camera. Nu is het idd alleen nog afwachten inderdaad of die persoon daadwerkelijk alleen de body bedoelt
Ja en afwachten of dan niet iemand er vanaf ziet, want dan zit ik met onderdelen die moeilijk verkoopbaar zijn.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:40 schreef STRAWxBARRY het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar wel eens ongelijk in kunt hebben![]()
Je hebt immers al iemand die alleen de lens wil, en de ander alleen de camera. Nu is het idd alleen nog afwachten inderdaad of die persoon daadwerkelijk alleen de body bedoelt
Body van een camera is het deel zonder lens, zoals onderstaand plaatje. De lenzen zijn verwisselbaar en die draai je dus op een body zodat je er mee plaatjes schieten kan.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat een body is.... :s
Na de vraag 'Wat is een body?' geef ik je groot gelijk! Verkoop de body en lens maar samen inderdaad. Dat lijkt me beterquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:46 schreef Lunisy het volgende:
[..]
Ja en afwachten of dan niet iemand er vanaf ziet, want dan zit ik met onderdelen die moeilijk verkoopbaar zijn.Dus nee, body en lens gaan samen. Boek valt nog eraf te halen, ook al is het een prachtig boek met goede uitleg over de werking van de D50, oefeningen en voorbeelden hoe beter te worden in fotograferen. Nieuw boek overigens, ik heb het geduld er niet voor haha.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:37 schreef STRAWxBARRY het volgende:
[..]
Na de vraag 'Wat is een body?' geef ik je groot gelijk! Verkoop de body en lens maar samen inderdaad. Dat lijkt me beter
Dan koop ik hem maar via MP voor 200.quote:Op zondag 24 januari 2010 15:08 schreef Lunisy het volgende:
Sorry, veel te laag.
quote:Op zondag 24 januari 2010 15:17 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dan koop ik hem maar via MP voor 200.
Bod is te laag. Heb al een bod van 285 ontvangen.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:28 schreef Jaheur het volgende:
Tvp
Misschien wel interesse voor een verjaardagscadeau voor mijn vrouwtje.
Waar ergens af te halen?
Ik bied wel alvast 250 euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |