abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77141146
Ivm te weinig gebruiken en zonde om te laten liggen, verkoop ik mijn zo goed als nieuwe camera. Het gaat om een stevige, robuuste Nikon D50 spiegelreflec camera in de kleur zwart. De wordt verkocht inclusief AF-S DX Zoom Nikkor 18-55mm f/3.5-5.6G ED lens, lensdop, draagriem, 2 accu's, accu oplader, gebruiksaanwijzing en in originele doos. Tevens krijg je hierbij het boek Digitale Fotografie, Nikon D50 van Christian Haasz ter waarde van 40 euro.

Vraagprijs van deze complete set: ¤350,-

Review:
http://www.letsgodigital.org/nl/camera/review/44/page_1.html

pi_77141737
En je verkoopt zeker alleen de hele set?
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_77142665
Waar ben je naar op zoek?
pi_77142782
Mocht er wat los verkocht worden, wat zou je dan voor de lens willen hebben?
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_77142822
Yes, ik wil alleen de camera. Ben echt een noob hierin dus moet me eigenlijk wel laten adviseren.
pi_77142952
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 15:30 schreef Tamashii het volgende:
Yes, ik wil alleen de camera. Ben echt een noob hierin dus moet me eigenlijk wel laten adviseren.
Bedoel je alleen de body?
Ehmm.. dan moet je er dus een losse lens bij gaan kopen, anders kun je geen mooie feuteuwwws maken
Of bedoel je dat je geen accu erbij wilt of geen boek of geen draagriem of geen lens dopje of geen gebruiksaanwijzing?
pi_77143003
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 15:29 schreef Gripper het volgende:
Mocht er wat los verkocht worden, wat zou je dan voor de lens willen hebben?
De lens zou ik niet los willen verkopen, die hoort bij de body en heb het destijds ook als pakket zo gekocht. Denk ook dat ik het als pakket sneller verkoop dan losse onderdelen. Nu is het immers een mooi startpakket voor iemand die wil beginnen te fotograferen met een spiegelreflex.

[ Bericht 7% gewijzigd door Lunisy op 22-01-2010 15:39:04 ]
pi_77143284
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 15:34 schreef Lunisy het volgende:

[..]

De lens zou ik niet los willen verkopen, die hoort bij de body en heb het destijds ook als pakket zo gekocht. Denk ook dat ik het als pakket sneller verkoop dan losse onderdelen. Nu is het immers een mooi startpakket voor iemand die wil beginnen te fotograferen met een spiegelreflex.
Ik denk dat je daar wel eens ongelijk in kunt hebben
Je hebt immers al iemand die alleen de lens wil, en de ander alleen de camera. Nu is het idd alleen nog afwachten inderdaad of die persoon daadwerkelijk alleen de body bedoelt
pi_77143340
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 15:40 schreef STRAWxBARRY het volgende:

[..]

Je hebt immers al iemand die alleen de lens wil, en de ander alleen de camera. Nu is het idd alleen nog afwachten inderdaad of die persoon daadwerkelijk alleen de body bedoelt
Ik heb geen idee wat een body is.... :s
pi_77143547
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 15:40 schreef STRAWxBARRY het volgende:

[..]

Ja en afwachten of dan niet iemand er vanaf ziet, want dan zit ik met onderdelen die moeilijk verkoopbaar zijn. Dus nee, body en lens gaan samen. Boek valt nog eraf te halen, ook al is het een prachtig boek met goede uitleg over de werking van de D50, oefeningen en voorbeelden hoe beter te worden in fotograferen. Nieuw boek overigens, ik heb het geduld er niet voor haha.
pi_77143690
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 15:41 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Ik heb geen idee wat een body is.... :s
Body van een camera is het deel zonder lens, zoals onderstaand plaatje. De lenzen zijn verwisselbaar en die draai je dus op een body zodat je er mee plaatjes schieten kan.

Denk dat jij maar even moet gaan inlezen ergens ofzo ghehe.
pi_77145690
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 15:46 schreef Lunisy het volgende:

[..]

Ja en afwachten of dan niet iemand er vanaf ziet, want dan zit ik met onderdelen die moeilijk verkoopbaar zijn. Dus nee, body en lens gaan samen. Boek valt nog eraf te halen, ook al is het een prachtig boek met goede uitleg over de werking van de D50, oefeningen en voorbeelden hoe beter te worden in fotograferen. Nieuw boek overigens, ik heb het geduld er niet voor haha.
Na de vraag 'Wat is een body?' geef ik je groot gelijk! Verkoop de body en lens maar samen inderdaad. Dat lijkt me beter
pi_77183219
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 16:37 schreef STRAWxBARRY het volgende:

[..]

Na de vraag 'Wat is een body?' geef ik je groot gelijk! Verkoop de body en lens maar samen inderdaad. Dat lijkt me beter
pi_77183985
225 ?
pi_77211081
Sorry, veel te laag.
pi_77211399
quote:
Op zondag 24 januari 2010 15:08 schreef Lunisy het volgende:
Sorry, veel te laag.
Dan koop ik hem maar via MP voor 200.
pi_77217089
quote:
Op zondag 24 januari 2010 15:17 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Dan koop ik hem maar via MP voor 200.

Hopelijk heb je dan ook een weinig gebruikte, zo goed als nieuwe camera voor dat geld.
Marktplaats, heeft ie tijdje op gestaan maar kreeg allemaal belgen met nederlandse namen die een camera wilde kopen voor hun zonen met afrikaanse namen in Nigeria.

[ Bericht 26% gewijzigd door Lunisy op 24-01-2010 20:31:36 ]
pi_77225961
Tvp
Misschien wel interesse voor een verjaardagscadeau voor mijn vrouwtje.

Waar ergens af te halen?

Ik bied wel alvast 250 euro.
pi_77240928
quote:
Op zondag 24 januari 2010 21:28 schreef Jaheur het volgende:
Tvp
Misschien wel interesse voor een verjaardagscadeau voor mijn vrouwtje.

Waar ergens af te halen?

Ik bied wel alvast 250 euro.
Bod is te laag. Heb al een bod van 285 ontvangen.

Ik woon zelf in Zwolle, maar er is ook een mogelijkheid het op te halen in omgeving Pekela (Oost-Groningen) of verzekerde verzending.
pi_77262553
Succces met verdere verkoop dan. 285 vind ik iets te duur. Ik ga dan voor de canon eos 350
pi_77411837
Verkocht voor 300 euro totale set.
pi_77421098
Slotje!