Foute keusquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:44 schreef kenwel het volgende:
Mijn mol eruit. Jammer, denk zelf nu na aflevering 3 dat Frits of Arjen of Kim de mol zijn. Ik richt me voor komende aflevering op Frits.
Ik denk toch dat dat toeval is, hij staat ook elke keer op exact dezelfde plek. Ze zullen wel dezelfde beelden gebruiken bij het intikken van de namen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:27 schreef DeParo het volgende:
Alhoewel ik Erik helemaal niet verdenk moet ik toegeven dat met die muis wel erg sterk is.
Het zou zomaar eens kunnen maar op basis van gedrag vind ik hem juist minder verdacht.
Wat bedoel je? Heb je daar een foto/screenshot van?quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:38 schreef Gijs-H het volgende:
Maar voor sanne zijn ook veel aanwijzingen. ZOals dat zij geen groene gloed om zich heen heeft, en de rest wel...
Het klopt! (dat het op twitter staatquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:24 schreef amaranta het volgende:
Op twitter stond dat de aflevering niet morgen maar zondag is. Klopt dit?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:52 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Laatste twitter is trouwens;
IkBenDeMol
Met mij valt niet te sollen, dus dat moet je ook niet willen.
about 7 hours ago from web
...quote:
I know, dude, I know.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:58 schreef mrSPLIFFY het volgende:
fucking lekkere avatar trouwens Bragi
Komt 'ie:quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:01 schreef .aeon het volgende:
Vreemd, ik zie die avatar in FF niet, maar wel in IE..
en nu nog vertellen uit welke film serie of wat dat ook dit kleine stukje komtquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:03 schreef Bragi het volgende:
[..]
I know, dude, I know.
[..]
Komt 'ie:
[ afbeelding ]
Lost?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
en nu nog vertellen uit welke film serie of wat dat ook dit kleine stukje komt
Lekker hoorquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:13 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ff offtopic maar t moet.. het is sterker dan ik....
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Ik heb net ff gekeken en inderdaad! Het is wel heel opvallend! Vooral die M en de L.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:19 schreef DeParo het volgende:
Op ongeveer 9:20 begint Erik te praten. Er zit alleen een tussenstukje van Frits in. Maar die twee momenten met Erik, is dat gebarentaal, eerst een omgekeerde M, daarna een O waar hij ook zo aandachtig naar kijkt of het we duidelijk in beeld is, en het 2e gedeelte duidelijk een L. Maja misschien is dit ook wel heel vergezocht.
Heb je screen shots?quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:19 schreef DeParo het volgende:
Op ongeveer 9:20 begint Erik te praten. Er zit alleen een tussenstukje van Frits in. Maar die twee momenten met Erik, is dat gebarentaal, eerst een omgekeerde M, daarna een O waar hij ook zo aandachtig naar kijkt of het we duidelijk in beeld is, en het 2e gedeelte duidelijk een L. Maja misschien is dit ook wel heel vergezocht.
Zag ik ook in mijn MolMail..maar klopt niet het komt gewoon vanavond. Zondag komt de Reunië op NED1 en op NED 2 Annie MG Schmidt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:24 schreef amaranta het volgende:
Op twitter stond dat de aflevering niet morgen maar zondag is. Klopt dit?
Dat ze daarom in de MolMail schrijven kijk zondagavond op NED1 ..Sanne speelde ook de rol van Annie MG Schmidt (Toeval)quote:
Vind het wel moeilijk hoor.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:07 schreef Kickmaster het volgende:
tja haaibaaike ........straks is alles duidelijk!
dat hoop ik ook... eerste drie keer Sanne als mol getipt, voor deze aflevering ga ik voor Erik.... Één van beide is het....quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:09 schreef Timez het volgende:
Zelf dub ik nog tussen Sanne en Erik. Hoop dat erna vanavond meer duidelijk komt
Ga voor Sanne, anders krijg je spijtquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:09 schreef Timez het volgende:
Na de aflevering van vanavond ga ik met twee vrienden een vijfje inzetten op wie de mol is. Zelf dub ik nog tussen Sanne en Erik. Hoop dat erna vanavond meer duidelijk komt
Echt niet, Erik is de Molquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:31 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ga voor Sanne, anders krijg je spijt
quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:19 schreef DeParo het volgende:
Bij de M moet de ringvinger er toch bij?quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:38 schreef .aeon het volgende:
[..]
Echt niet, Erik is de Mol
[..]
[ afbeelding ]
Geen gebaren taal, maar gewoon letters uitbeelden.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:42 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Bij de M moet de ringvinger er toch bij?
Wat hij doet is een W.
[ afbeelding ]
Dit is de M:
[ afbeelding ]
Ik vind dit toch wel een erg sterke hintquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:38 schreef .aeon het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:38 schreef .aeon het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
hahaquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:59 schreef TNA het volgende:
[..]
De oplettendheid van sommige mensen hier, wtfNet als in de laatste aflevering waarin ze alle hints gaan nalopen, "Wanneer we de wortel nemen van het getal op het shirt van de Mol in de vierde aflevering, komt daaruit de achtste letter uit het Inca-alfabet. Vermenigvuldigd met het Egyptische equivalent van 8 komt daar een 'M' uit".
Zeker, maar als Mol weet je ook dat die opdracht bestond uit verschillende groepen en meerdere lagen waarin het uiteindelijk alsnog mis kon gaan. Dat ze uiteindelijk de locatie wisten en 80 seconden voor het verstrijken van de tijd aankwamen bij PJ is dan pech voor de Mol (Erik slenterde iig maar een beetje mee terwijl Frits enzo wilde gaan rennen).quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:12 schreef rubbereend het volgende:
Maar Erik heeft sowieso een opdracht erg goed gedaan, toen ze die buizen moesten zoeken. Hij pakte er eentje waar zijn team genoten steeds langs liepen. Dat ga je dan toch niet doen als Mol zijnde? Vervolgens pakte hij toch als eerste de laptop en bracht ze op het goede spoor?
Je kunt als mol ook niet alles fout doen he, je moet ergens credits verdienenquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:12 schreef rubbereend het volgende:
Maar Erik heeft sowieso een opdracht erg goed gedaan, toen ze die buizen moesten zoeken. Hij pakte er eentje waar zijn team genoten steeds langs liepen. Dat ga je dan toch niet doen als Mol zijnde? Vervolgens pakte hij toch als eerste de laptop en bracht ze op het goede spoor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |