quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:33 schreef alors het volgende:
Jongen zet het ff in spoilers, zo moeilijk is dat toch niet? Niet iedereen wil dit weten.
Nee absoluut nietquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:15 schreef Gijs-H het volgende:
Whahahaha... Net de Avro een mailtje gestuurd:P Nu hopen dat ik terug krijg![]()
Allemaal overtuigd dat Erik eht is?
Ik denk niet dat ze gaan reageren dat het goed is hoor:Pquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:19 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee absoluut niet
Denk je nou serieus dat de AVRO je gaat mailen dat je het goed hebt? Kerel...
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:49 schreef iBenny het volgende:
Arjen had trouwens een twitter shirt aan in een van de afleveringenen laat het nou net zijn dat de mol ook twittert
voor mij is het iig vrij duidelijk aan het worden dan Arjen gewoonweg de mol is
Opzich was de auto-opdracht natuurlijk wel DE kans voor hem om te mollen, het perfect doen en toch 1 fout maken..quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:52 schreef Gijs-H het volgende:
[..]
Wat zijn dan nog meer aanwijzingen voor arjen? Want meer kon ik er niet vinden.. Voor mij is Erik nog de mol:) en dat gaat hij bljiven.
Dat zegt toch ook niets? De Mol twittert dit jaar omdat Twitter populair is de laatste tijd en ze zo een grotere community kunnen opbouwen. Dit lijkt me hints zoeken bij een potentiële mol, in plaats van dat een hint naar de mol leidt.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:49 schreef iBenny het volgende:
Arjen had trouwens een twitter shirt aan in een van de afleveringenen laat het nou net zijn dat de mol ook twittert
voor mij is het iig vrij duidelijk aan het worden dan Arjen gewoonweg de mol is![]()
Ik denk niet dat dat toevallig gefilmd is...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:58 schreef Veerboot het volgende:
Dat van die cursor is goed gevonden, maar overtuigt mij nog niet. Ze hebben waarschijnlijk al die naaminvulschermen in één keer tegelijk achter elkaar gefilmd (dus voor alle afleveringen). Als bij Erik dan per ongeluk die cursor nog in beeld stond op dat moment, is dat dus gelijk alle afleveringen het geval, zonder dat het iets betekent.
[..]
Dat zegt toch ook niets? De Mol twittert dit jaar omdat Twitter populair is de laatste tijd en ze zo een grote community kunnen opbouwen. Dit lijkt me hints zoeken bij een mol, in plaats van dat een hint naar de mol leidt.
Inderdaad... je wil eigenlijk niet weten wie het is tot de finale, maar ondertussen toch hard verder zoekenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:07 schreef Apostrof het volgende:
Als het waar is halen ze het volgende week eruit of niet. Het blijft wel opvallend.
Als het zo blijft en bij de laatste drie blijkt Erik te zitten ga ik wel huilen, want dan is het verrassingseffect weg.
Oh verrek ja!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:16 schreef Apostrof het volgende:
Trouwens, waarom is de prachtige eindtune weg dit seizoen?
Als de logische aanwijzing is dat alle hints juist naar de niet-mollen wijzen (zoals hier al een paar keer geopperd is) zou dit juist een logische hint kunnen zijn.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:36 schreef Gijs-H het volgende:
Dat zou inderdaad ook kunnen.. Dat ze het doen om ons op een dwaalspoor te brengen. Maar dat zou gemeen zijn... Want hoe zouden wij dat moeten weten. Ze geven altijd een logische aanwijzing.
Dat denk ik niet... Want er is niks waaruit we dat kunnen baseren. En dit is er echt expres bijgedaan. En hoe kan de avro nou denken: "Kom. Laten we bij Erik er een : " I " neerzetten. Dan denkt vast iedereen dat hij de mol niet is. Ik blijf erbij: Erik is de mol.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:45 schreef Operc het volgende:
[..]
Als de logische aanwijzing is dat alle hints juist naar de niet-mollen wijzen (zoals hier al een paar keer geopperd is) zou dit juist een logische hint kunnen zijn.
heel persoonlijk gezegd staat dit nummer voor mij bij het afscheid van Frédérique Huydtsquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:16 schreef Apostrof het volgende:
Trouwens, waarom is de prachtige eindtune weg dit seizoen?
Nee natuurlijk veranderen ze niet ..want dan valt het opquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:21 schreef Kickmaster het volgende:
Die I gaan ze natuurlijk niet veranderen bij de avro, als ze dat nu zouden doen is wel heel erg duidelijk dat erik de mol is.
Ik vind het echt een minpunt dat ze die muziek weglaten...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
heel persoonlijk gezegd staat dit nummer voor mij bij het afscheid van Frédérique Huydts
Omdat Arjen de mol isquote:
Maar wat dan wel weer kan.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:49 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee natuurlijk veranderen ze niet ..want dan valt het op
Dat komt op hetzelfde neer!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar wat dan wel weer kan.
Is dat de I straks bij meerdere kandidaten opduikt
Ja en toch ook weer niet.quote:
En dat is wat heeeeeeel veel mensen doen hier.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:58 schreef Veerboot het volgende:
Dit lijkt me hints zoeken bij een potentiële mol, in plaats van dat een hint naar de mol leidt.
Klopt.quote:Op zondag 24 januari 2010 01:13 schreef Bragi het volgende:
[..]
En dat is wat heeeeeeel veel mensen doen hier.
Iedere mol liefhebber rukt zich bijna af wordt warm bij de gedachte aan George als mol, maar in die serie is wel het meeste geld gewonnen. Zo goed was hij dus toch niet?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:46 schreef Meddo het volgende:
De Wikipedia aanpassing van toen had ik opgeslagen, maar die klopte niet zie ik nu![]()
[ afbeelding ]
nee, dat is niet mijn scherm
Het verschil was dat toen mensen ook echt voor het geld gingen, in plaats van: laat ik ook eens gaan mollen, hurr hurr zoals Kim.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:36 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Iedere mol liefhebber rukt zich bijna af wordt warm bij de gedachte aan George als mol, maar in die serie is wel het meeste geld gewonnen. Zo goed was hij dus toch niet?
als Kim de mol zou zijn dan zou ik mezelf ook hard voor mn kop slaan.. Dat is echt zo'n niet-mol die mee wil mollen.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:03 schreef Bartjebart het volgende:
Op zich snap ik die tactiek wel... je gaat mee"mollen" waardoor anderen jou gaan verdenken, bij de test op jou gaan zitten en het spel moeten verlaten. Gevolg; jij kunt langer in het spel blijven.
Ik had Kim als afvaller gestemd afgelopen donderdag.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
als Kim de mol zou zijn dan zou ik mezelf ook hard voor mn kop slaan.. Dat is echt zo'n niet-mol die mee wil mollen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |