Nah, ik niet.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:34 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Jazeker wel, maar kon ook weer een mol opmerking zijn..
Je word dr gek van.. ziet overal hints
maar!!!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:52 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nah, ik niet.Ik pas op met al die verdachtmakingen, want op een gegeven moment ga je er ook gewoon in geloven en kan je het overzicht niet meer bewaren.
Zie je enkel wat je wìl zien.
quote:
Whehe idd, we shall see!quote:
daarom deed ik het ookquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:03 schreef Bragi het volgende:
[..]Dat is zo leuk om te zeggen tegen iemand met een hele theorie over iets of iemand. Gewoon alleen dat zeggen: " Maar... niets is wat het lijkt!
"
Nee,maar misschien dat juist de simpelheid het verbergt. Tot op heden werd ik elk jaar verbaasd door de simpelheid waarmee de mol aangewezen werd. Ik vond de uitzendingen an sich nooit echt veel loslaten (dat is te bewerkt). Het zat altijd in details van randzaken (houdingen, foto's, getallen, letters, etc.).quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
Is denk te simpel!
Mensen bij widm zullen ook niet zo stom zijn!
En van 2008:quote:Aanwijzing 1
Tijdens de serie deed Jon op een aantal momenten vreemde uitspraken (dom veel raden, al vreemd doen, al dagen omrand ik de vele) . Later bleken dit anagrammen te zijn die allemaal leiden naar dezelfde zin: Van Eerd de Mol.
Aanwijzing 2
Al weken is op www.mol.nu een foto van de Mol te zien. Tijdens de testen wees de Mol met zijn muis letters aan die leiden naar de website.
Aanwijzing 3
In aflevering 2 zegt de Mol dat hij slecht ziet in het donker.
Aanwijzing 4
De Mol zit in de "Ik zie het niet"-coupé.
Aanwijzing 5
In aflevering 8 zegt de Mol dat hij niet houdt van enge, donkere gangen.
Aanwijzing 6
Als de kandidaten het reuzenrad goed hadden opgelost, dan zat iedereen in het reuzenrad behalve de Mol. Die stond buiten spel op de grond te kijken.
Ofwel, we moeten het niet te moeilijk zoeken lijkt me. Alleen ben ik altijd zo slecht in dat soort aanwijzingen vindenquote:het nummer 8 kwam in de serie veel voor. De 8ste Maya maand heet Mol. Wie droeg in de ‘vorm een zin’-opdracht ‘acht’ op zijn rug? Juist, Dennis. En wie stond er op de groepsfoto 8ste van rechts te beginnen? Juist, Dennis.
- Dennis droeg eveneens het bord ‘ik’. Het persoonlijk voornaamwoord ‘ik’ kwam ook enorm veel voor in de serie: ik (Nederlands)/ego (Latijn)/yo (Spaans)/I (Engels, bovenop de taxi)
- Dennis droeg eveneens het bord ‘ik’. Het persoonlijk voornaamwoord ‘ik’ kwam ook enorm veel voor in de serie: ik (Nederlands)/ego (Latijn)/yo (Spaans)/I (Engels, bovenop de taxi)
- Dennis droeg enorm veel rood
- de hint ‘Red Crystal Moon’
- Dennis lag in de laatste aflevering onder de grond, dé biotoop van een mol
- Dennis droeg een pet met daarop ‘eL guapO stuntteaM’, neem van elk woord de laatste letter en lees van rechts naar links: MOL
Maar zouden we dat oortje dan niet hebben moeten zien?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:18 schreef Kings het volgende:
Ondanks alles denk ik nog steeds dat het Sanne is,
alhoewel een 'oortje' bij barbara zou natuurlijk wel een mooie WIDM actie zijn
sanne of hind er dus uit de volgende keer?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:55 schreef Steven184 het volgende:
Even een theorie die ik op een ander forum had gelezen:
Degene die als voorste op de 'gefabriceerde' groepsfoto staat, zou er steeds uitgaan. Allereerst Loretta, alhoewel het lijkt dat de voorste voet van Tim dichterbij is, daarna Tim, vervolgens Manuel. Misschien is het niks, maar mocht de trend zich voortzetten dan hebben we een finale met de drie overgebleven mannen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
denk t wel...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:48 schreef Veerboot het volgende:
Die telefoon van Erik zal zeker nog ergens terugkomen één van de komende spellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |