Ik vind de layout fijner en Opera is ook wat sneller.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:13 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik ken echt niemand die dat gebruikt, wat is er beter aan dan Firefox enzo?
...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:11 schreef Bortecinem het volgende:
Die ginger komt ook nog eens uit Azerbaycan. Ali is gewoon een feyk Azeri, kijk hoe hij zijn bruders belachelijk maakt.
Ja, want ik ben echt bloedserieus.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:13 schreef Bilmiyorem het volgende:![]()
[..]
Ja, het ging me er gewoon om dat je zoiets van me verwachtte, snap niet waar die gedachtes vandaan komen. En die stelling was zomaar man. Niet alles serieus nemen wat ik zeg, dat weet je wel.![]()
ja nu niet terug trekken hoor!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:16 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja, want ik ben echt bloedserieus.
Ja, alhoewel ik Chrome ook wel fijnd vind. Heeft die al een niet nader te noemen programma om bepaalde irritante schreeuwerige dingen van mijn scherm te doen verdwijnenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:13 schreef Ayca het volgende:
Hmm oke en bevalt dat? ik gebruik nu wel Chrome..alles doet het goed
Ik ben bijna nooit serieus hier.quote:
Je kan gewoon Fok! whitelisten en dan wel de naam gebruiken, ik gebruik ook adblocker, maar fok is gratis, dus is lullig om dan alles te blokken.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, alhoewel ik Chrome ook wel fijnd vindt. Heeft die al een niet nader te noemen programma om bepaalde irritante schreeuwerige dingen van mijn scherm te doen verdwijnen?
echt wel dat zei je laatst toch via een pm hihihihiiquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:17 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik ben bijna nooit serieus hier.
Tja, 300 miljoen internetters dacht ik, dat is veel geldquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:16 schreef IHVK het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)blijft_toch_in_China
Jammer dat ze zijn gezwicht, maar goed.
Tsja, China hè?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:16 schreef IHVK het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)blijft_toch_in_China
Jammer dat ze zijn gezwicht, maar goed.
...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
echt wel dat zei je laatst toch via een pm hihihihii
Eeder, tsja, multinationals he.quote:
Daar heb je gelijk in, op fok vind ik het niet zo erg, maar op bepaalde andere sites...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:17 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je kan gewoon Fok! whitelisten en dan wel de naam gebruiken, ik gebruik ook adblocker, maar fok is gratis, dus is lullig om dan alles te blokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |