die eerste heb ik geen last van gehad(2 rondes gespeeld achter elkaar).quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:12 schreef Solique het volgende:
Net 1 potje kunnen spelen, wat een chaos maar toch wel heerlijk om te spelen.
Spel is inderdaad nog flink in de beta.
- spel klapt er na het finishen van een round uit
- Soms meldingen no connection with server
- spel klapt er gelijk uit bij het zoeken naar een server via list
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Hosselcopter*
Nee, ik speel al uren achter elkaar. Zonder lag en geen problemen met inloggen en/of crashes. Draait als een zonnetje hier dus. DICE... niets meer aan doen. Prima zo.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:38 schreef CantFazeMe het volgende:
Worden jullie ook steeds van je account afgekicked en telkens opnieuw moeten inloggen?
/Sarcastich.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, ik speel al uren achter elkaar. Zonder lag en geen problemen met inloggen en/of crashes. Draait als een zonnetje hier dus. DICE... niets meer aan doen. Prima zo.
Kijk eens onderaan in het game menu naar de message die voorbij komtquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:43 schreef CantFazeMe het volgende:
Het hele spel werkt voor geen meter hier. Elke keer moet ik opnieuw inloggen of connection failed to the server. Ook als ik naar servers wil browsers klapt het hele spel eruit.
Hier exact hetzelfde. Aan het begin van de avond kon ik spelen en had ik zelfs al een spel gejoined. Toen kwam mijn vriendin op het briljante idee om me als verrassing mee te nemen naar de bios. Dus ik dacht ik ga wel spelen als ik thuis kom en nu doet niks het dus meerquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:43 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
/Sarcastich.
Ik bedoel meer in de trent van zijn er meer mensen. Heel veel kunnen al spelen.
Volgens die site zou ik een key binnen een paar minuten ontvangen in m'n mail.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Als het goed is kun je er nog een aantal op i3d.net krijgen zometeen.
Niet huilen mijn vriend. Het leven is zo mooi. Gewoon nog een keer proberen of geduld hebben. Het is erg druk op die site... meer dan 1000 keys waren zo weg.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:22 schreef cerror het volgende:
[..]
Volgens die site zou ik een key binnen een paar minuten ontvangen in m'n mail.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |