I know, maar er kijkt iemand over m'n schouder mee...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Bram spreekt je aan in het andere topic. Hij doet je een fantastisch aanbod.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Peter Piekhaar Prietpraat & Prutswerk Programma?
Het klopt ook niet, en het had er alle schijn van gezien de reacties van Liesbeth op de stream dat het Sly zelf was die naar SV belde. Ik hoop dat ze gauw gek van zijn gezeur worden.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:43 schreef Leandra het volgende:
Toch weer typisch dat er 2 ruzie maken (en geen van beiden de eer aan zichzelf houdt) maar dat er maar 1 straf krijgt, en dan weer niet diegene die met wel meer mensen woorden heeft op de chat.
Net even prive met dat liesbet geval gezeten en die zegt niet te weten wie die nowlive is. Ze gaan het in de gaten houden zegt ze, ben zeer benieuwdquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Het klopt ook niet, en het had er alle schijn van gezien de reacties van Liesbeth op de stream dat het Sly zelf was die naar SV belde. Ik hoop dat ze gauw gek van zijn gezeur worden.
Ze is geen mod dus ze kan alleen maar een mod aanspreken; dan kan die mod net zo goed zelf opletten lijkt me.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:50 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Net even prive met dat liesbet geval gezeten en die zegt niet te weten wie die nowlive is. Ze gaan het in de gaten houden zegt ze, ben zeer benieuwd
Dat zou ook nog kunnen natuurlijk, lost het uiteindelijk toch vanzelf opquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Het klopt ook niet, en het had er alle schijn van gezien de reacties van Liesbeth op de stream dat het Sly zelf was die naar SV belde. Ik hoop dat ze gauw gek van zijn gezeur worden.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:50 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Net even prive met dat liesbet geval gezeten en die zegt niet te weten wie die nowlive is. Ze gaan het in de gaten houden zegt ze, ben zeer benieuwd
Ja, Dennis is enorm in de publiciteit!?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:06 schreef Disana het volgende:
Dennis hamert er bij Johan op dat PR essentieel is.
Haha, geen idee.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, Dennis is enorm in de publiciteit!?
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:10 schreef Maanvis het volgende:
Dennis zegt dat ie de camera die ie gemold had niet hoefde te betalen.
OMG, dat meen je niet?! Wat een nieuws....quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:10 schreef Maanvis het volgende:
Dennis zegt dat ie de camera die ie gemold had niet hoefde te betalen.
Heel veel jonge vrouwen die niets doen, doen "iets met acteren". Dus dat komt helemaal goed.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:21 schreef Disana het volgende:
Dennis vertelt dat Nadia momenteel niets doet maar wel van plan is iets met acteren te gaan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |