Hier ligt een trekpleister, als je wensen hebt....quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:26 schreef Mirjam het volgende:
leuke vangst buzzwheedle! ik heb hier in de buiurt geen trekpleister, jammer, ik zie toch veel leuks steeds daar vandaan komen
ik wil er zo graag zelf kijkenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hier ligt een trekpleister, als je wensen hebt....
(Over 1,5 week ongeveer ga ik er sowieso heen..)
Dank je Buzzwheedlequote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:24 schreef buzzwheedle het volgende:
@ lindytje gaaf zeg die OMG serie voor zo weinig
@ romika toffe nailart hoor
en dit is mijn vangst voor vandaag, trekpleisterlakjes voor 50 cent per stuk, van m'n mamsie en 4 gosh voor een kwartje. waarvan 1 voor m'n zusje
[ afbeelding ]
hier ook geen go- snow in de vakken, maar als ik die swatches zo heb gezien vind ik ze niet zo. die creamilicious of latte chai enz. vind ik wel leuk.
helaas ook geen flakies gezien van gosh
maar overall ben ik best tevreden. naast de lakjes ook nog leuke kleren voor de kids gescoord en mezelf. dus voorlopig is de portemonnee weer even dicht
(nog wel wat onderweg hihih)
OPI heeft een prowide brushquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:56 schreef shinydiscoball het volgende:
Een vraagje, bij welke andere lakjes dan Rimmel zit er zo'n maxi brush? Die vind ik erg lekker lakken namelijk
En die link sla ik even op.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:09 schreef Daph_ het volgende:
@ Shiny; bij de lycra pro serie als ik het me goed herinnerOh en de Ciaté lakken komen bij www.abcbeautyshop.co.uk vandaan!
Mooi Lindytjequote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:24 schreef Lindytje het volgende:
Voor PeRi, Iced chai latte en chocolate shake:
[ afbeelding ]
Nagels van vandaag: China GLaze LOL
[ afbeelding ]
Mooi!!!! Die Atlantisquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:51 schreef Tammymara het volgende:
Even opscheppen...
En ja, het gaat nátuurlijk om de Atlantis op mijn nagels![]()
[ afbeelding ]
Mooie kleurtjes zeg!!!!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:03 schreef zoeperzazke het volgende:
Nieuwe lakjes... 3 halen 2 betalen bij trekpleister, daar hebben ze dus wel Catrice!
Essence zwart, Catrice nagelriemolie, Catrice nail hardener, Catrice C03, Catrice 200, Catrice 030, Catrice 090
[ afbeelding ]
De linker is in het echt wijnroder dan op de foto.
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:22 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
Het gaat niet zo goed met mijn niet-meer-velletjes-pulken![]()
Mooie kleuren, en wat een prachtig flesje is het toch van Art de Lautrecquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:49 schreef Anne-Martine het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn bestelling van alice en jo.
Art de lautrec 10B, Barry M cyen bleu, Barry M grey en barry m bleu glitter
[ afbeelding ]
en de grijze! mijn favoriet!
Mooi gedaanquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:22 schreef PeRi het volgende:
[ afbeelding ]
OPI - Lincoln Park after Dark Suede met een topcoat overheen en de tippainter van Essence gebruikt. Op mn duim zit ook zo'n sterretje. De tippainter licht nu erg op, maar dat is irl veel donkerder.
Het idee heb ik gestolen van iemand hier, weet niet meer wie.
Een blauwequote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:21 schreef Daph_ het volgende:
Hm, wil nog even lakken.. *pakt stashlijst erbij*
Ik kan niet kiezen!!
Heb op dit moment Teal op.. Mooi maar wil wat andersquote:
Oeh, mooi!!!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:26 schreef romika het volgende:
Nou nog even een uploadje van mijn roze nagels.......
La Femme Beauty
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank je!!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oeh, mooi!!!
Lakt dat een beetje, dat merk??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |