Hij zou het project doen omdat zijn relatie net beëindigt is en om iets te doen te hebben of zoiets..?quote:Op zondag 24 januari 2010 14:27 schreef bernies het volgende:
[..]
Jammer dat het merk en de kleur er niet bij staat!
Edit: Even gegoold, hij is fotomodel, en volgens mij gebruikt hij rimmel nagellak
[ afbeelding ]
Zo, eraf. Nu gewoon saai donkerbruin met een konad frech in het wit...quote:Op zondag 24 januari 2010 14:00 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Typisch geval van: leuk idee, de uitvoering is minder...![]()
Die gaat er zo weer af!
Oeh, die is mooiquote:Op zondag 24 januari 2010 15:19 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen een slechte cam.
[ afbeelding ]OPI DS - Opulence
Mooi!quote:Op zondag 24 januari 2010 15:19 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen een slechte cam.
[ afbeelding ]OPI DS - Opulence
Het is net zon paaseitjes papiertjequote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:44 schreef zoeperzazke het volgende:
Hij heeft wel minstens 4 laagjes nodig voor hij mooi dekkend is, maar het is wél een tof kleurtje: China Glaze Paper Chasing. Wedden dat mensen naar je handen kijken als je dit draagt!
[ afbeelding ]
Wat meer geel erin, dus
haha jaa precies die kleur!quote:Op zondag 24 januari 2010 17:15 schreef princess-a het volgende:
[..]
Het is net zon paaseitjes papiertje
Stormqueen, de aller eerste foto, het 2e lakje van links welke is dat?quote:Op zondag 24 januari 2010 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
inlogpost, foto's volgen...
de wielen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo, en nu even teruglezen![]()
Mooi geworden!! Ik had nog wat zitten schetsen voor je maar het was zó kort dag dat ik je PM kreeg dat ik het maar niet heb verstuurd i.v.m. ruw schetswerk geen tijd om te finetunen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:51 schreef Tammymara het volgende:
Even opscheppen...
En ja, het gaat nátuurlijk om de Atlantis op mijn nagels![]()
[ afbeelding ]
Jaa dit is em inderdaad! Alleen nu in het gele sfeerlicht hier, lijkt ie knalgroen.. maar toen het nog licht was ontdekte ik er veel meer blauw in. Maar als ik naar het potje kijk lijkt het net of er nog een beetje goud in zit, maar die vind ik niet op mijn nagels.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:17 schreef romika het volgende:
Hoi Joysa,
Ik heb een poosje geleden diezelfde gelakt! Kijk maar naar de foto.
Ik weet dat Stormqueen hem ook heeft, die vond hem duochroom. Ik kan het er niet goed in ontdekken helaas..
Maar ik moet dan ook een brilletje...![]()
Als hij duochroom is dan vind ik hem meer in het potje duochroom als op mijn nagels.
Later heb ik er nog een konad overheen gedaan.
Konad is niet geweldig. Was meer om te oefenen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Erg leuk!!quote:Op zondag 24 januari 2010 17:17 schreef romika het volgende:
Later heb ik er nog een konad overheen gedaan.
Konad is niet geweldig. Was meer om te oefenen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |