Dankejwelquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Best wel ok eigenlijkEn jij beterschap
Zodra ik een baan heb, mag tquote:
quote:
Ik heb gewoon mijn MP3-verzameling op schijf bij mequote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:51 schreef Netsplitter het volgende:
Geen 538 aan, maar lekker youtube muziek die ik zelf kies.
Nee, dan komt mijnquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Knuffelen is goed
Kom je ook morgenmiddag?
Wat wil je voor site? Ik wil wel helpen?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:51 schreef Chanty het volgende:
[..]
Zodra ik een baan heb, mag tNu eerst wat andere prio's: auto, mijn site en meot nog altijd een sensorreinigingssetje kopen. Daar heb ik braaf geld voor aan de kant gezet.
Bofkontquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:56 schreef Puala het volgende:
Nee, dan komt mijnlangs om de rolgordijnen op te hangen
![]()
Uiteraardquote:
Jammerquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:57 schreef Puala het volgende:
[..]
UiteraardOh en ik zit krap bij kas, dus een reis richting de andere kant van het land zit er tot eind februari niet in
Het is dan maar goed dat ik er geen 144 van gemaakt hebt, dan zou je helemaal confuus zijn.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:01 schreef EchnaDarr het volgende:
Hey, loop ik door de stad in de pauze zijn we ineens een heel topic verder
Wat leer je daarvan? Juistem....niet gaan wandelen in de pauzequote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:01 schreef EchnaDarr het volgende:
Hey, loop ik door de stad in de pauze zijn we ineens een heel topic verder
Zit jij nou potverdikkie aan mijn topictitels?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het is dan maar goed dat ik er geen 144 van gemaakt hebt, dan zou je helemaal confuus zijn.
Op vrijdagmiddag zijn dat dus geen grappen hequote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het is dan maar goed dat ik er geen 144 van gemaakt hebt, dan zou je helemaal confuus zijn.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zit jij nou potverdikkie aan mijn topictitels?![]()
Das lief maar mijn beste vriend gaat daar al mee aan de slag, moet alleen de template kopenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee, dan komt mijnlangs om de rolgordijnen op te hangen
![]()
[..]
Wat wil je voor site? Ik wil wel helpen?
Oke, mag ook hoorquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:10 schreef Chanty het volgende:
[..]
Das lief maar mijn beste vriend gaat daar al mee aan de slag, moet alleen de template kopen
Wordt wel een heeeeele toffe site met vooral foto's
Die maak je toch zelf? En anders vraag je toch een FOK!-DIG progger om CSS te knoeien...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:10 schreef Chanty het volgende:
[..]
Das lief maar mijn beste vriend gaat daar al mee aan de slag, moet alleen de template kopen
Wordt wel een heeeeele toffe site met vooral foto's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |