Hooliganisme is geweld dat plaatsvindt in het kader van sportwedstrijden, en dan vooral voetbalwedstrijden. Omwille van het geweld. Dus zijn het marokkaanse hooligans. Of hoe wil jij het noemen, kutmarokkanen buiten hun natuurlijk habitat genaamd de buurt, de straat.quote:
Nee gewoon marokkanen die zich voordoen als zichzelf, maar dan in een voetbalstadion.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:43 schreef ASroma het volgende:
[..]
Hooliganisme is geweld dat plaatsvindt in het kader van sportwedstrijden, en dan vooral voetbalwedstrijden. Omwille van het geweld. Dus zijn het marokkaanse hooligans. Of hoe wil jij het noemen, kutmarokkanen buiten hun natuurlijk habitat genaamd de buurt, de straat.
maar wat ik me dus afvraag he. Ok marokkanen zijn kut, klaar. Nu haal je die groep weg uit zo n buurt. Zouden de overgebleven buurtbewoners dan in ene gezellig met elkaar omgaan? of zou die groep kut marokkanen vervangen worden door een andere groep..... Het is namelijk buiten die marokkanen nooit echt kwaliteitsvolk wat er woont....quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:46 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Nee gewoon marokkanen die zich voordoen als zichzelf, maar dan in een voetbalstadion.
Het is allemaal niet zo moeilijk!
-Breed lopenquote:maar dat de hele houding je om onduidelijke redenen irriteert
Ik weet het wel zeker!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:50 schreef ASroma het volgende:
[..]
maar wat ik me dus afvraag he. Ok marokkanen zijn kut, klaar. Nu haal je die groep weg uit zo n buurt. Zouden de overgebleven buurtbewoners dan in ene gezellig met elkaar omgaan? of zou die groep kut marokkanen vervangen worden door een andere groep..... Het is namelijk buiten die marokkanen nooit echt kwaliteitsvolk wat er woont....
Van hun hebben we geen last hier dus je schier niks met deze foto op.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:06 schreef ASroma het volgende:
Ik plaats even een foto, gewoon omdat het kan!
[ afbeelding ]
Ah gut, je wordt geirriteerd door puberjongens...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:51 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
-Breed lopen
-Stoer en boos kijken
-Hard praten / luidruchtig
-Zakenman uithangen over de telefoon zelfs als ze hun moeder aan de lijn hebben
Meer redenen nodig?
heb zelf in een dergelijke buurt gewoond.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:50 schreef ASroma het volgende:
[..]
maar wat ik me dus afvraag he. Ok marokkanen zijn kut, klaar. Nu haal je die groep weg uit zo n buurt. Zouden de overgebleven buurtbewoners dan in ene gezellig met elkaar omgaan? of zou die groep kut marokkanen vervangen worden door een andere groep..... Het is namelijk buiten die marokkanen nooit echt kwaliteitsvolk wat er woont....
Precies ook mijn ervaringen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:04 schreef Mylene het volgende:
[..]
Amsterdamse uitgaansleven, verboden voor dames die zich in de ogen van bepaalde Marokkanen onzedelijk zouden kleden.
Ik heb het zelf een paar keer meegemaakt dat bepaalde Marokkaanse jongeren aan mijn lichaam zaten, even snel met de handen kontje aanraken. Vriendinnen van mij die worden uitgescholden voor hoer omdat ze hen negeerden.
En nee, met Nederlandse mannen heb ik dat nooit gehad. Het kunnen wel boeren zijn die schunnige taal uitslaan, maar ze houden wel hun poten thuis.
Mijn ervaringen.
Het is in Zaltbommel niet een incident in één straat.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:26 schreef kingmob het volgende:
Maar iedereen laat zich liever steeds weer opjutten door de waan van de dag en doet net alsof het iets is waar je iedere dag mee te maken hebt. Dat is simpelweg niet waar, behalve incidenteel op bepaalde plekken, zoals nu dus in een straat in Zaltbommel schijnbaar.
Het potenrammen is het afgelopen jaar ook weer gestegen in Amsterdam.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:04 schreef Mylene het volgende:
[..]
Amsterdamse uitgaansleven, verboden voor dames die zich in de ogen van bepaalde Marokkanen onzedelijk zouden kleden.
Ik heb het zelf een paar keer meegemaakt dat bepaalde Marokkaanse jongeren aan mijn lichaam zaten, even snel met de handen kontje aanraken. Vriendinnen van mij die worden uitgescholden voor hoer omdat ze hen negeerden.
En nee, met Nederlandse mannen heb ik dat nooit gehad. Het kunnen wel boeren zijn die schunnige taal uitslaan, maar ze houden wel hun poten thuis.
Mijn ervaringen.
Goed knul, iedereen is dom behalve jij. Er is geen probleem. Goed?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:09 schreef Weltschmerz het volgende:
Als dat jouw beste weergave van mijn woorden was dan bevestig je inderdaad mijn beeld dat het gezeik op Marokkanen in het algemeen iets is waar je heel dom voor moet zijn.
Idem in Utrecht.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:27 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Precies ook mijn ervaringen.
Als je gewoon niet kunt lezen wat er staat dan ben je dom of doe je dom. Dan hoef je niet te doen alsof dat verwijt iedereen treft, want gewoon lezen wat er staat is voor normaal denkende mensen prima te doen. Dus als je je domheid weet te onderscheiden door je reactie, dan krijg je dat van mij te horen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:28 schreef Northside het volgende:
Goed knul, iedereen is dom behalve jij. Er is geen probleem. Goed?
ik ben best wel een pacifist, maar als ik dat verkapte betasten zou getuigen ga ik toch echt wel mijn maat 47 legerlaars kennis laten maken met zijn hoofd. Krijg er namelijk best wel kokend bloed van, dat soort dingen. En dat heb weer verschillende oorzaken.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:27 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Precies ook mijn ervaringen.
Het betasten door bepaalde Marokkaanse jongeren gebeurt zo vaak in het Amsterdamse uitgaansleven. Ze menen dat recht te kunnen omdat wij in hun ogen hoeren zijn die zich volgens hen uitdagend zouden kleden. Een vriendin is zo vaak uitgescholden voor hoer en dit en dat dat ze helemaal niet meer durft uit te gaan.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:24 schreef McKillem het volgende:
[..]
ik ben best wel een pacifist, maar als ik dat verkapte betasten zou getuigen ga ik toch echt wel mijn maat 47 legerlaars kennis laten maken met zijn hoofd. Krijg er namelijk best wel kokend bloed van, dat soort dingen. En dat heb weer verschillende oorzaken.
En dat moet allemaal maar geaccepteerd worden. Maar roep niet dat het een kut Marokkaan is want dan ben je aan het discriminerenquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:45 schreef Mylene het volgende:
[..]
Het betasten door bepaalde Marokkaanse jongeren gebeurt zo vaak in het Amsterdamse uitgaansleven. Ze menen dat recht te kunnen omdat wij in hun ogen hoeren zijn die zich volgens hen uitdagend zouden kleden. Een vriendin is zo vaak uitgescholden voor hoer en dit en dat dat ze helemaal niet meer durft uit te gaan.
Zullie hebben vast meer grote broers dan jij.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:24 schreef McKillem het volgende:
[..]
ik ben best wel een pacifist, maar als ik dat verkapte betasten zou getuigen ga ik toch echt wel mijn maat 47 legerlaars kennis laten maken met zijn hoofd. Krijg er namelijk best wel kokend bloed van, dat soort dingen. En dat heb weer verschillende oorzaken.
Ja, zo gaat het vaak.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:45 schreef Mylene het volgende:
[..]
Het betasten door bepaalde Marokkaanse jongeren gebeurt zo vaak in het Amsterdamse uitgaansleven. Ze menen dat recht te kunnen omdat wij in hun ogen hoeren zijn die zich volgens hen uitdagend zouden kleden. Een vriendin is zo vaak uitgescholden voor hoer en dit en dat dat ze helemaal niet meer durft uit te gaan.
Natuurlijk is dat idioot. Maar bij alles wat je zegt moet je oppassen dat je niet 'discrimineert'. Andersom mag overigens wel want dan is het 'positieve discriminatie'. Zo mogen zij wel gratis reisjes maken, danslessen volgen en wat zoal niet meer. De idioot die de term 'positieve discriminatie' in het leven heeft geroepen begrijpt heel het woord 'discriminatie' waarschijnlijk niet eensquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, zo gaat het vaak.
Het is toch idioot dat je gewoon niet meer uit durft te gaan door die achterlijke gozers?
Dat betasten vind ik een van de vervelendste dingen. Zeker met uitgaan. In Utrecht is het ook vaak raak.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
En dat moet allemaal maar geaccepteerd worden. Maar roep niet dat het een kut Marokkaan is want dan ben je aan het discrimineren
Het is ook gewoon bij het aanranden af. En ze komen er mee weg. Onvoorfuckingstelbaarquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:55 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat betasten vind ik een van de vervelendste dingen. Zeker met uitgaan. In Utrecht is het ook vaak raak.
Het punt is (imo) dat wij vrouwen dan maar ons mond moeten houden, wat we ook wel doen..niet reageren etc. Zeker niet verbaal uitlokken.
En dat andersom ze kennelijk wel op van alles denken te mogen reageren.
Soms is het evenwicht zoek.
De PvdA heeft dit onderwerp inderdaad goed bespreekbaar gemaakt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is ook gewoon bij het aanranden af. En ze komen er mee weg. Onvoorfuckingstelbaar
Nee, niets zeggen tegen zo'n groep helden want dan ben je helemaal klaar. Het feit dat dit kan zonder enige gevolgen voor zulke figuren maakt me woest. Maar goed, als je dan iets zegt ben je een racist of Wilders fan
Nogmaals, met Nederlandse mannen heb ik nooit de ervaring gehad dat ze even scheerlings met hun handjes mijn achterwerk aanraakten of zelfs mijn tieten. Het kunnen wel boeren zijn die schunnige taal uitslaan, maar ze houden wel handjes thuis. Marokkaanse jongeren (een bepaalde slag, dus niet allemaal) kunnen heel intimiderend en agressief overkomen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, zo gaat het vaak.
Het is toch idioot dat je gewoon niet meer uit durft te gaan door die achterlijke gozers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |