abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 januari 2010 @ 17:43:42 #151
97934 ASroma
Flamboyant
pi_77299179
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 17:38 schreef Henk-B het volgende:

[..]

[..]

Hooliganisme is geweld dat plaatsvindt in het kader van sportwedstrijden, en dan vooral voetbalwedstrijden. Omwille van het geweld. Dus zijn het marokkaanse hooligans. Of hoe wil jij het noemen, kutmarokkanen buiten hun natuurlijk habitat genaamd de buurt, de straat.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 17:46:09 #152
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_77299271
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 17:43 schreef ASroma het volgende:

[..]

Hooliganisme is geweld dat plaatsvindt in het kader van sportwedstrijden, en dan vooral voetbalwedstrijden. Omwille van het geweld. Dus zijn het marokkaanse hooligans. Of hoe wil jij het noemen, kutmarokkanen buiten hun natuurlijk habitat genaamd de buurt, de straat.
Nee gewoon marokkanen die zich voordoen als zichzelf, maar dan in een voetbalstadion.
Het is allemaal niet zo moeilijk!
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
  dinsdag 26 januari 2010 @ 17:50:53 #153
97934 ASroma
Flamboyant
pi_77299434
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 17:46 schreef Henk-B het volgende:

[..]

Nee gewoon marokkanen die zich voordoen als zichzelf, maar dan in een voetbalstadion.
Het is allemaal niet zo moeilijk!
maar wat ik me dus afvraag he. Ok marokkanen zijn kut, klaar. Nu haal je die groep weg uit zo n buurt. Zouden de overgebleven buurtbewoners dan in ene gezellig met elkaar omgaan? of zou die groep kut marokkanen vervangen worden door een andere groep..... Het is namelijk buiten die marokkanen nooit echt kwaliteitsvolk wat er woont....
pi_77299455
quote:
maar dat de hele houding je om onduidelijke redenen irriteert
-Breed lopen
-Stoer en boos kijken
-Hard praten / luidruchtig
-Zakenman uithangen over de telefoon zelfs als ze hun moeder aan de lijn hebben

Meer redenen nodig?
  dinsdag 26 januari 2010 @ 17:51:53 #155
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_77299473
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 17:50 schreef ASroma het volgende:

[..]

maar wat ik me dus afvraag he. Ok marokkanen zijn kut, klaar. Nu haal je die groep weg uit zo n buurt. Zouden de overgebleven buurtbewoners dan in ene gezellig met elkaar omgaan? of zou die groep kut marokkanen vervangen worden door een andere groep..... Het is namelijk buiten die marokkanen nooit echt kwaliteitsvolk wat er woont....
Ik weet het wel zeker!
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
  dinsdag 26 januari 2010 @ 17:52:23 #156
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_77299501
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 17:06 schreef ASroma het volgende:
Ik plaats even een foto, gewoon omdat het kan!

[ afbeelding ]
Van hun hebben we geen last hier dus je schier niks met deze foto op.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_77300137
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 17:51 schreef ThaMadEd het volgende:

[..]

-Breed lopen
-Stoer en boos kijken
-Hard praten / luidruchtig
-Zakenman uithangen over de telefoon zelfs als ze hun moeder aan de lijn hebben

Meer redenen nodig?
Ah gut, je wordt geirriteerd door puberjongens...
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_77300347
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 17:50 schreef ASroma het volgende:

[..]

heb zelf in een dergelijke buurt gewoond.
kwam een aantal jaar geleden nog de me omdat buurtbewoners een pedo zelf gingen aanpakken

het type tokkie dat in de zomer voor op straat zit met een bak bier en bbq en waar je goedkoop spullen kunt kopen

ze zullen wel hun duistere zaakjes hebben maar ze waren geen beroerde mensen.
wel geregeld met het huis bij dat volk op straat aangeschoven en bier drinken
hardstikke gezellig voor het moment en ze doen echt niks zolang je ze maar in hun waarde laat.

en als je problemen had met e auto of fiets dan kwam er altjd wel een handige harry voorbij die je hielp met je barrel

sociale controle was ook redelijk, zo had mijn huisgenoot een keer ruzie omdat die te hard door de buurt reed tussen de spelende kinderen door, die kreeg te horen dat bij de volgende keer zijn auto het niet zou overleven
pi_77303549
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 17:04 schreef Mylene het volgende:

[..]

Amsterdamse uitgaansleven, verboden voor dames die zich in de ogen van bepaalde Marokkanen onzedelijk zouden kleden.

Ik heb het zelf een paar keer meegemaakt dat bepaalde Marokkaanse jongeren aan mijn lichaam zaten, even snel met de handen kontje aanraken. Vriendinnen van mij die worden uitgescholden voor hoer omdat ze hen negeerden.

En nee, met Nederlandse mannen heb ik dat nooit gehad. Het kunnen wel boeren zijn die schunnige taal uitslaan, maar ze houden wel hun poten thuis.

Mijn ervaringen.
Precies ook mijn ervaringen.
  Trouwste user 2022 dinsdag 26 januari 2010 @ 19:39:32 #160
7889 tong80
Spleenheup
pi_77304133
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 15:26 schreef kingmob het volgende:

Maar iedereen laat zich liever steeds weer opjutten door de waan van de dag en doet net alsof het iets is waar je iedere dag mee te maken hebt. Dat is simpelweg niet waar, behalve incidenteel op bepaalde plekken, zoals nu dus in een straat in Zaltbommel schijnbaar.

Het is in Zaltbommel niet een incident in één straat.

Heel het stadje heeft er mee te maken. Dit gebeurde in de binnenstad waar ze een half jaar geleden een echpaar het ziekenhuis in hebben geslagen omdat ie wat zei over de beledigende opmerkingen tegen zijn vrouw.
Verder wordt de wijk De Vergt geterroriseerd door dezelfde bevolkingsgroep. En is het Thorbeckeplein al een jaar lang onrustig en onveilig door inbraken en terrorisatie van de bewoners. De Buurtvaders die ze een paaar weken geleden hebben geīnstalleerd in een huurwoning werden vorige week ook slachtoffer van inbraak. Een leraar die een Marokaanse jongen de klas uitstuurde, ik weet niet waarom, werd de auto van vernield. Een jaar gelden een proces geweest over Zaltbommelse loverboys. En dan heb ik nog niet alles verteld. Ook het uitgaansleven heeft er onder te lijden b.v..

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 dinsdag 26 januari 2010 @ 19:44:18 #161
7889 tong80
Spleenheup
pi_77304379
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 17:04 schreef Mylene het volgende:

[..]

Amsterdamse uitgaansleven, verboden voor dames die zich in de ogen van bepaalde Marokkanen onzedelijk zouden kleden.

Ik heb het zelf een paar keer meegemaakt dat bepaalde Marokkaanse jongeren aan mijn lichaam zaten, even snel met de handen kontje aanraken. Vriendinnen van mij die worden uitgescholden voor hoer omdat ze hen negeerden.

En nee, met Nederlandse mannen heb ik dat nooit gehad. Het kunnen wel boeren zijn die schunnige taal uitslaan, maar ze houden wel hun poten thuis.

Mijn ervaringen.
Het potenrammen is het afgelopen jaar ook weer gestegen in Amsterdam.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_77329495
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 17:09 schreef Weltschmerz het volgende:

Als dat jouw beste weergave van mijn woorden was dan bevestig je inderdaad mijn beeld dat het gezeik op Marokkanen in het algemeen iets is waar je heel dom voor moet zijn.
Goed knul, iedereen is dom behalve jij. Er is geen probleem. Goed?
Ja, ik generaliseer.
  Moderator woensdag 27 januari 2010 @ 12:31:08 #163
236264 crew  capricia
pi_77329592
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 19:27 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Idem in Utrecht.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_77341488
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 12:31 schreef capricia het volgende:

[..]

Idem in Utrecht.
Toevallig, hier ook Utrecht.
pi_77343123
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 12:28 schreef Northside het volgende:
Goed knul, iedereen is dom behalve jij. Er is geen probleem. Goed?
Als je gewoon niet kunt lezen wat er staat dan ben je dom of doe je dom. Dan hoef je niet te doen alsof dat verwijt iedereen treft, want gewoon lezen wat er staat is voor normaal denkende mensen prima te doen. Dus als je je domheid weet te onderscheiden door je reactie, dan krijg je dat van mij te horen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_77353467
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 19:27 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

ik ben best wel een pacifist, maar als ik dat verkapte betasten zou getuigen ga ik toch echt wel mijn maat 47 legerlaars kennis laten maken met zijn hoofd. Krijg er namelijk best wel kokend bloed van, dat soort dingen. En dat heb weer verschillende oorzaken.
pi_77354566
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:24 schreef McKillem het volgende:

[..]

ik ben best wel een pacifist, maar als ik dat verkapte betasten zou getuigen ga ik toch echt wel mijn maat 47 legerlaars kennis laten maken met zijn hoofd. Krijg er namelijk best wel kokend bloed van, dat soort dingen. En dat heb weer verschillende oorzaken.
Het betasten door bepaalde Marokkaanse jongeren gebeurt zo vaak in het Amsterdamse uitgaansleven. Ze menen dat recht te kunnen omdat wij in hun ogen hoeren zijn die zich volgens hen uitdagend zouden kleden. Een vriendin is zo vaak uitgescholden voor hoer en dit en dat dat ze helemaal niet meer durft uit te gaan.
pi_77354883
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:45 schreef Mylene het volgende:

[..]

Het betasten door bepaalde Marokkaanse jongeren gebeurt zo vaak in het Amsterdamse uitgaansleven. Ze menen dat recht te kunnen omdat wij in hun ogen hoeren zijn die zich volgens hen uitdagend zouden kleden. Een vriendin is zo vaak uitgescholden voor hoer en dit en dat dat ze helemaal niet meer durft uit te gaan.
En dat moet allemaal maar geaccepteerd worden. Maar roep niet dat het een kut Marokkaan is want dan ben je aan het discrimineren
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  woensdag 27 januari 2010 @ 21:52:10 #169
141482 Q.
JurassiQ
pi_77354939
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:24 schreef McKillem het volgende:

[..]

Zullie hebben vast meer grote broers dan jij.
For great justice!
pi_77354978
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:45 schreef Mylene het volgende:

[..]

Ja, zo gaat het vaak.
Het is toch idioot dat je gewoon niet meer uit durft te gaan door die achterlijke gozers?
pi_77355121
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:52 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, zo gaat het vaak.
Het is toch idioot dat je gewoon niet meer uit durft te gaan door die achterlijke gozers?
Natuurlijk is dat idioot. Maar bij alles wat je zegt moet je oppassen dat je niet 'discrimineert'. Andersom mag overigens wel want dan is het 'positieve discriminatie'. Zo mogen zij wel gratis reisjes maken, danslessen volgen en wat zoal niet meer. De idioot die de term 'positieve discriminatie' in het leven heeft geroepen begrijpt heel het woord 'discriminatie' waarschijnlijk niet eens
  Moderator woensdag 27 januari 2010 @ 21:55:14 #172
236264 crew  capricia
pi_77355124
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:51 schreef Stuart het volgende:

[..]

En dat moet allemaal maar geaccepteerd worden. Maar roep niet dat het een kut Marokkaan is want dan ben je aan het discrimineren
Dat betasten vind ik een van de vervelendste dingen. Zeker met uitgaan. In Utrecht is het ook vaak raak.

Het punt is (imo) dat wij vrouwen dan maar ons mond moeten houden, wat we ook wel doen..niet reageren etc. Zeker niet verbaal uitlokken.
En dat andersom ze kennelijk wel op van alles denken te mogen reageren.
Soms is het evenwicht zoek.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_77355214
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:55 schreef capricia het volgende:

[..]

Dat betasten vind ik een van de vervelendste dingen. Zeker met uitgaan. In Utrecht is het ook vaak raak.

Het punt is (imo) dat wij vrouwen dan maar ons mond moeten houden, wat we ook wel doen..niet reageren etc. Zeker niet verbaal uitlokken.
En dat andersom ze kennelijk wel op van alles denken te mogen reageren.
Soms is het evenwicht zoek.
Het is ook gewoon bij het aanranden af. En ze komen er mee weg. Onvoorfuckingstelbaar

Nee, niets zeggen tegen zo'n groep helden want dan ben je helemaal klaar. Het feit dat dit kan zonder enige gevolgen voor zulke figuren maakt me woest. Maar goed, als je dan iets zegt ben je een racist of Wilders fan
  woensdag 27 januari 2010 @ 21:58:07 #174
141482 Q.
JurassiQ
pi_77355271
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:57 schreef Stuart het volgende:

[..]

Het is ook gewoon bij het aanranden af. En ze komen er mee weg. Onvoorfuckingstelbaar

Nee, niets zeggen tegen zo'n groep helden want dan ben je helemaal klaar. Het feit dat dit kan zonder enige gevolgen voor zulke figuren maakt me woest. Maar goed, als je dan iets zegt ben je een racist of Wilders fan
De PvdA heeft dit onderwerp inderdaad goed bespreekbaar gemaakt.
For great justice!
pi_77355459
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:52 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, zo gaat het vaak.
Nogmaals, met Nederlandse mannen heb ik nooit de ervaring gehad dat ze even scheerlings met hun handjes mijn achterwerk aanraakten of zelfs mijn tieten. Het kunnen wel boeren zijn die schunnige taal uitslaan, maar ze houden wel handjes thuis. Marokkaanse jongeren (een bepaalde slag, dus niet allemaal) kunnen heel intimiderend en agressief overkomen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')