quote:
quote:
Alles goed hoor! De 40 centimeter sneeuw die een paar dagen geleden gevallen is ebt al weer weg. Volgende week -20 overdag..dus dat wordt lachenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:32 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekker hoor, ik kan uitslapen... maar ik ben al wakker, heb al een douch gepakt, heb al gegeten en 2x gerookt, voor de rest gaat het prima!
Hoest met onze pimp in verweggiestan?
40 cm? WTF gast, zit jij stiekem gewoon hier ergens in NL ofzo?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:37 schreef Sgele het volgende:
[..]
Alles goed hoor! De 40 centimeter sneeuw die een paar dagen geleden gevallen is ebt al weer weg. Volgende week -20 overdag..dus dat wordt lachen
Van het weekend lekker chillen. Voetbal wedstrijden kijken met wat menschen en stappen
Het is alleen zo smerig druk hier op het werk
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:43 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
40 cm? WTF gast, zit jij stiekem gewoon hier ergens in NL ofzo?
-20? Dat is toch geen weer om.... wat dan ook te doen whehehe
Is dat een beetje te doen, of gewoon echt te.. fris?
* stuurhierdiespamheen pakt werk van Sgele....
Godsammequote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:57 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat... het zo stil is hier
-13?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:01 schreef Sgele het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb nog geen -20 meegemaakt, maar -13 is al niet te harden eigenlijk![]()
whehehequote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:57 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaha, Onurquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:57 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[ afbeelding ]
Huh?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:17 schreef Crazy-M het volgende:
Zo,
dat was de ochtend
dadelijk na de lunch nog uurtje WEEEEEEEEEEEEEEEEKEND dan werken
en morgen heel de dag klussen in huisje van zus
OMGquote:
jah hij een raam in zijn ster!quote:
ook nog is jahquote:
Raam in zijn ster? *proest*quote:
Jij kijkt met je ster in een raam, naar je moeder die als een ster achter het raam staat te dansenquote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:46 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Raam in zijn ster? *proest*
Is eens wat anders als een kijkdoos
Bel hem op om te zeggen dat je geen zin meer hebt, je zijn moeder gebatst hebt en homies 4 life!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:02 schreef tripack het volgende:
collega op de kamer is gewoon al naar huis gegaan... zonder maar iets te zeggen![]()
hoe bedoel je sociaal incompetent
nah zo gezellig is die gast niet.... en dan moet ik maar niet over zijn moeder ofzo gaan beginnenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:07 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Bel hem op om te zeggen dat je geen zin meer hebt, je zijn moeder gebatst hebt en homies 4 life!
(deze zin is mede mogelijk gemaakt door D en L)
geen energie drink meer voor jouwquote:
Dat wasquote:
Dan weet je iig wel dat hij gaat praten!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:17 schreef tripack het volgende:
[..]
nah zo gezellig is die gast niet.... en dan moet ik maar niet over zijn moeder ofzo gaan beginnen
Of er volgt meteen een fatality zonder woordenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:28 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Dan weet je iig wel dat hij gaat praten!
denk dat jahquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Of er volgt meteen een fatality zonder woorden
Gewoon dat gehoordapparaat hacken, dat ie alleen nog maar 'Hij is vies Patrickquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:38 schreef tripack het volgende:
[..]
denk dat jahmet zijn gehoorapparaat
Voor 500 euro mag je even spiekenquote:
Ehm, ik heb geen pieken meerquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
500 pijpbeurten voor een paar pieken
Dan ga maar ergens anders heenquote:
Ik welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |