Echtquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:18 schreef AciD_Nightmare het volgende:
ING hier nog niet,,, dan zal het wel rond 4 uur komen!
Doe je ook nog leuke dingen met je leven?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:31 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb zoals gewoonlijk nog wel wat geld over... en dan heb ik ook al niet gewerkt vanaf 20 december
zuinig leven de gekste
Dan zal het rond een uur of 4 er wel opstaanquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:46 schreef nikkitaaaa het volgende:
heey iedereen die zich zorgen maakt
er is vertraging bij de ib-groep daardoor kan ing nog niet uitbetalen
Heb gebeld naar ing waarschijnlijk staat het straks allemaal op onze rekening
so no worries
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:36 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Doe je ook nog leuke dingen met je leven?
Overal opscheppen dat je je schoolwerk op tijd af hebt, en geld over hebt..
(Nee geintje, doe je goed)
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:46 schreef nikkitaaaa het volgende:
so no worries
ik geef al me geld uit aan de kroeg. Maar motorbleompje mag niet drinken natuurlijk op de motor. Miss toch een goede idee om een motor aan te schaffen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]ik ben gewoon erg zuinig, máár er komt wel genoeg binnen waarmee ik de benzine en het onderhoud van mn motor kan betalen
de rest boeit me niet zoveel
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:46 schreef nikkitaaaa het volgende:
so no worries
POTVERDORIEJANJEE.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
NEE, ING NOG STEEDS NIET! EN HET IS AL 15.39!!!!!!!!!!! NOES![]()
Nou, ik zat me ook al af te vragen waar dat geld bleef. Niet dat ik er nou perse om zit te springen, maar gewoon; omdat het er wel hoort te zijn zo zachtjes aan.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:07 schreef motorbloempje het volgende:
Na 4 uurmijn eten, mijn bier vanavond, wat doe je
oh wacht...
Mja, ik heb er dus een hekel aan om vast m'n spaartegoed aan te spreken terwijl dat eigenlijk niet nodig zou moeten zijn. Gelukkig heb ik wel genoeg in huis om nog een week van te eten (quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:16 schreef Sjors1983 het volgende:
bij mij staat het er nog niet op. Heb ING, ach dan maar mijn spaarboekje openen
Het zal wel na het weekend erop staan.
Dit soort situaties soms ook hequote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:18 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Mja, ik heb er dus een hekel aan om vast m'n spaartegoed aan te spreken terwijl dat eigenlijk niet nodig zou moeten zijn. Gelukkig heb ik wel genoeg in huis om nog een week van te eten () dus dat komt dan wel goed.
moet welquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:18 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Mja, ik heb er dus een hekel aan om vast m'n spaartegoed aan te spreken terwijl dat eigenlijk niet nodig zou moeten zijn. Gelukkig heb ik wel genoeg in huis om nog een week van te eten () dus dat komt dan wel goed.
Niemand dus! Ik zou er ook niet op rekenen dat je 't vandaag nog krijgt. In 't weekend vinden er verder geen transacties plaats, dus reken er maar op dat je 't maandag pas hebtquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:23 schreef Dogfart het volgende:
Wie met ING heeft zijn studie binnen? Het is verdomme al bijna half 5
meende dat ze 's avonds ook nog verwerken..ergens tegen half 8.... althans heb ik ooit gehoord.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:25 schreef Fruit_Neger het volgende:
Nog niemand volgens mij...
Tot hoe laat blijven ze verwerken? 5 uur?
Lekker dan, nog tot half 8 in onzekerheid zitten.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:26 schreef Sjors1983 het volgende:
[..]
meende dat ze 's avonds ook nog verwerken..ergens tegen half 8.... althans heb ik ooit gehoord.
haha!! The Horror !!!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:27 schreef Fruit_Neger het volgende:
[..]
Lekker dan, nog tot half 8 in onzekerheid zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |