Voor de vis?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:13 schreef MissHobje het volgende:
Had ik neuzelen in de TT moeten zetten ?![]()
Vorige week heb ik nog gehaktbal gemaakt!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:14 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Of zoals wij gisteren een balletje gehakt en broccoli met sausje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Ik heb daar juist weer niets mee. Zeker, het is lief dat ze het doen, maar kan dat niet als vrijwilligerswerk? Ik geef liever aan de kankerstichting voor onderzoek. Of aan ontwikkeling/scholing voor kindjes in derde-wereldlanden. Entertainment voor zieke kinderen lijkt mij zo'n lage prioriteit hebben!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:04 schreef DarkElf het volgende:
Over goede doelen gesproken, kwam net iemand langs die van de Vlaamse kika is zeg maar. Kindjes vermaken als ze chemo hebben en als ze langer ziek zijn wat leuke uitjes regelen enzo, dat vind ik nou een goed doelgeef ik graag geld aan.
Koud laten worden en op brood doen, of een salade maken.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:55 schreef freecell het volgende:
neuzelen van de zalm?
Ik moet nog even nadenken over het eten van vanavond
Heeft iemand een idee wat je met een kiprollade kan behalve opeten met groente en aardappelen? Ik heb er namelijk 3!!!! gekregen.
En hoe en hoelang braad je zo'n ding?
mja, 3 kiprollades op brood is ook weer zo watquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:15 schreef Ole het volgende:
[..]
Koud laten worden en op brood doen, of een salade maken.
Naar een dierenasiel brengen als extra voer voor de beestjes.quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:43 schreef DarkElf het volgende:
gisteren had ik lekker gekookt! rauwe bietjes geschild, in gelijke stukjes gesneden, in de oven op 200 graden 3 kwartier met geplette knoflook (veel) rozemarijn, peper, zout en olie. Met zilverfolie erop. Na 3 kwartier, of als ze zacht zijn, folie eraf, besprenkelen met lekkere balsamico, en weer de oven in. een half uur, halverwege even omdraaien, weer balsamico erop en eruit halen als ze een beetje gekarameliseerd zijn. En dan die mengen met jonge blaadjes sla, geitenkaas erover en wat olie en klaar. Zalig!
Oh trouwens, alleen thuis zijn is soms erg leuk.. beetje meegalmen met muziek enzoIk kan echt niet zingen maar als je alleen bent lijkt het soms best wat
Die bietjes klinken heerlijk, DE! Ook eens proberenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ik zing erg graag mee met AbbaHeel erg meezingbare muziek
Goedemorgen allemaal! Vandaag ga ik lasagna maken en aangezien die altijd mislukt (lees: te waterig) ga ik alle tips gebruiken die jullie hebben en die ik in cul al ben tegengekomen (tot nu toe: geen extra groente zoals veel paprika's toevoegen, pasta voorkoken, geraspte wortel in gerecht doen, dunne laagjes maken)"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:41 schreef LieLie het volgende:
Ik doe lasagne gewoon ordinair met een pakjeEn da's lekker!
Ze liggen nu alledrie in de vriezerquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:39 schreef Isabeau het volgende:
Kiprollade braden en in diepvries doen? Die nieuwe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |