CF heeft de maandag erna een vreselijk belangrijke presentatie, dus ik besluit het echt pas lastminutequote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:10 schreef Duderella het volgende:
[..]
Acht! CF en de mister kunnen er dan makkelijk bij.
Goede edit. Voor dát weer trammelant oplevert.![]()
Mij in ieder geval jaquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
CF heeft de maandag erna een vreselijk belangrijke presentatie, dus ik besluit het echt pas lastminute
Wie moet ik uit de lijst halen? Vork, Isa, Windigo en SoL?
ja maar, ja maar, jij was net weer vrijgezelquote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja maar, ja maar, jij was net weer vrijgezel.
Fysieke dienstverlening aan de gene die wel gaan?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:26 schreef Isegrim het volgende:
We moeten een passende straf bedenken voor de afzeggers.
Kan de OP even aangepast worden?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:06 schreef ColdFeet het volgende:
mss kan dit lijstje in de OP die dan steeds geupdate wordt door de![]()
![]()
totaal aantal high tea: 24, da's inclusief Vork die onder voorbehoud komt.
aangepastquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan de OP even aangepast worden?
Zinnetje over Vork kan er uit en Miss Hobje OVB erbij en het aantal HT-ers staat nu dus met de afzeggingen op 20.
Dank!quote:
En Milou is ook haske welkom.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:32 schreef golfer het volgende:
En waarom zeg je nu toch af, SOL ?
Je had er je op toch verheugd, je had ervoor gespaard en je had vervoer geregeld?
Mijn gezelligheid in de autoquote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:58 schreef SeaOfLove het volgende:
wij gaan bij de grote afzeggerdsroddelen maar
l
Ah, begrijpelijk.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
CF heeft de maandag erna een vreselijk belangrijke presentatie, dus ik besluit het echt pas lastminute
dat dusquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:45 schreef HeatWave het volgende:
Ik kom gewoon maar mocht het niet lukken dan betaal ik uiteraard gewoon.
Top. Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:40 schreef MissHobje het volgende:
Ben even langs gegaan bij aperitivo en luden en ik moest ze maar even mailen hoe of wat, wat ik dan weer niet gewend ben grijns. Zal er morgen een mailtje aan wagen,wie weet zijn ze in voor iets. Bij aperitivo was alles nog vrij voor een grote groep, luden wist ze niet... Personeel wat er liep dan.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga jullie teleurstellen en zeg lekker niet af![]()
Precies en omdat ik niet zeker ben van mijn financiële ruimte, heb ik er dus voor moeten kiezen niet mee te gaanquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:26 schreef golfer het volgende:
Overigens niet onbelangrijk: als er eenmaal 1 dezer dagen gereserveerd is voor een bepaald aantal personen kan er daarna niet meer van worden afgeweken, want de betreffende zaak zal met de inkoop daar rekening mee willen houden.
Opgeven betekent dus: ook echt komen of anders meebetalen.
Tuurlijk kan dat.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:29 schreef Windigo het volgende:
Of kan ik ook komen zonder mee te doen aan de high tea?
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:52 schreef Duderella het volgende:
Ah, het Grote Alsnog Komen is begonnen.
We gaan nu toch niet allemaal braaf wachten hè?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:49 schreef Duderella het volgende:
Lieve schatten, ik ga negen dagen naar Moskou en kan niet zo vaak internetten. Graag alle rellen, drama's, ruzies, impulsieve afzeggingen, hangende Alsnog-pootjes én ranzige voornemens bewaren tot na mijn terugkomst.
Dank u.
Juist niet, zonder overste Dude kunnen we helemaal losquote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:04 schreef Windigo het volgende:
[..]
We gaan nu toch niet allemaal braaf wachten hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |