Neleos +1quote:
Stand deel 1857:quote:De meest voorkomende naam ter wereld is Mohammed. Hierbij zijn wel de variaties meegerekend zoals: Mohammad, Mohammed, Mohamed, Muhammed, Mahommed, Mehmed, Mehmet, Mahomet etc. Geschat wordt dat meer dan 15 miljoen mensen zo heten.
De meest voorkomende achternaam ter wereld is Chang.
De meest voorkomende achternaam in Amerika is Smith.
De meest voorkomende achternaam in Nederland is "De Jong". Daarna volgt 'De Vries' en pas op de derde plaats met bijna evenveel naamdragers staat Jansen.
Als je de namen Jansen en Janssen als één naam rekent, staat deze wel op de eerste plek.
Je hebt 'm ook niet goed.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:45 schreef Symphonic het volgende:
iemand anders mag de volgende vraag doen, ik moet nu echt weg
Die ja. Napoleon Bonaparte is de Napoleon. Dit is z'n broer.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:50 schreef Symphonic het volgende:
ow shit het moet zijn Lodewijk Napoleon....
toch?
Als hij toch geen nieuwe vraag stelt kun je net zo goed gelijk het punt weer aftrekken..quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:52 schreef Neleos het volgende:
[..]
Die ja. Napoleon Bonaparte is de Napoleon. Dit is z'n broer.
Symphonic + 1
Stand deel 1857:
2 PhysicsRules
3 Flappekz
1 DiviFilius
3 banaantjeEE
1 BasOne
4 Symphonic
4 Mark
2 Neleos
1 nightcowboy
2 mirandaaatje
1 Feitosa
1 Rucebo
2 tomtomaat
1 8108139dpths
1 Robbiev85
1 ScottTracy
1 Ofyles2
Hmm, vind je? Hij geeft in ieder geval wel aan dat ie weggaat. Maar hij beter geen antwoord kunnen geven, dat klopt.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:02 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Als hij toch geen nieuwe vraag stelt kun je net zo goed gelijk het punt weer aftrekken..
Als je aangeeft dat je weggaat en geen vraag kan stellen waarom dan een punt afnemen? Bij mij werd het ook al een aantal keer gedaan (tot zelfs -5), wat boeit het nu.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:06 schreef Neleos het volgende:
[..]
Hmm, vind je? Hij geeft in ieder geval wel aan dat ie weggaat. Maar hij beter geen antwoord kunnen geven, dat klopt.
Maar punt weghalen dus?
Dat deed ik een paar dagen geleden ook, toch een punt eraf.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:06 schreef Neleos het volgende:
[..]
Hmm, vind je? Hij geeft in ieder geval wel aan dat ie weggaat. Maar hij beter geen antwoord kunnen geven, dat klopt.
Maar punt weghalen dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |