Clijsters een complete off-day, ze raakte werkelijk geen bal goed (in de eerste set maar vijf puntjes geloof ikquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:04 schreef Norrage het volgende:
Petrova op haar best is wel echt een van de allerbeste tennissters, maar dat gebeurt gewoon niet meer zo vaak tegenwoordig. Ik heb er geen bal van gezien? Wat was er aan de hand?
Ik vind het zo raarquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:08 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Clijsters een complete off-day, ze raakte werkelijk geen bal goed (in de eerste set maar vijf puntjes geloof ik). Maar Petrova stond tegelijkertijd ook bijzonder scherp en geconcentreerd te tennissen, ze had het een goede Clijsters net zo goed heel moeilijk gemaakt.
Inderdaad, en de winnaar van Henin - Wickmayer ontmoet in de kwartfinale... Petrova. En zoals die vandaag stond te tennissen....quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:20 schreef -0- het volgende:
Wtf Clijsters eraf geslagen?
Ik zie Henin eerlijk gezegd ook nog niet winnen, ook al was het tegen Dementieva goed, denk dat wicky zelfs wel kans maakt tegen haar.
De NOS zond de afgelopen jaren alleen de halve finale + finale mannen en de finale vrouwen live uit. Verder niets. Alles is live te zien op Eurosport.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:31 schreef Klopkoek het volgende:
Waar wordt dit uitgezonden? Vorig jaar zond de NOS nog live uit. Dit jaar niet meer?
Hmmmm zou best kunnen kloppen. Op de TV had ik iig toen Nadal tegen Verdasco gezien. Wat een geweldige wedstrijd was dat zeg. Maar ze hadden toen wel livestreams volgens mij. Zie ik nu niet.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
De NOS zond de afgelopen jaren alleen de halve finale + finale mannen en de finale vrouwen live uit. Verder niets. Alles is live te zien op Eurosport.
Hadden ze ook niet, want daar hadden en hebben ze de rechten niet voor.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:34 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Hmmmm zou best kunnen kloppen. Op de TV had ik iig toen Nadal tegen Verdasco gezien. Wat een geweldige wedstrijd was dat zeg. Maar ze hadden toen wel livestreams volgens mij. Zie ik nu niet.
Dat zei ik eerder ook al in het Misa-topic. Gewoon pech inderdaad. Kerber sloeg in de vorige ronde Rezai er hard af en Rezai won vorige week in de halve finale van Sydney nog bijna van Serena Williams.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:58 schreef de_boswachter het volgende:
Die Kerber die Krajicek in de laatste qualironde uitschakelde staat ze wel goed te raken.
Achteraf dus niet zo'n schande dat Misa er in 3 sets afgetikt wordt. Gewoon een beetje pecht hebben dus.
05.00u.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:30 schreef The_BoezelaaR het volgende:
De partijen voor komende nacht/ochtend om even in de gaten te houden (met geschatte NL tijd)
05:00 Lleyton Hewitt - Marcos Baghdatis
5u? Gewoon 9 uur 's ochtends toch?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:30 schreef The_BoezelaaR het volgende:
De partijen voor komende nacht/ochtend om even in de gaten te houden (met geschatte NL tijd)
05:00 Lleyton Hewitt - Marcos Baghdatis
05:00 Jo-Wilfried Tsonga - Tommy Haas
Verder voorzie ik weinig vuurwerk. Al zal Almagro er wel weer een vijfsetter van maken tegen FallaVerder wat makkelijke overwinningen te voorzien van Djokovic, Davydenko, FedEx en Verdasco
Youzhny verwacht ik door in 4
Bij de veteranen komt het nu al legendarische team Rafter/Leconte in actieTotal awesomeness
Een vrouw hoeft niet met je ballen te spelen hoor.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:38 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Kirilenko - Sharapova van een aantal dagen geleden gezien? Jemig, dat gekrijs is niet meer normaal.
Kan je nagaan als je hun neukt, hoe hard ze dan zullen krijsen.
Examenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:36 schreef kevin_ het volgende:
Gvd morgen om 11.30 examen. Toch straks even een manier vinden om Baggy op te nemen.
Eens, maar krijsen zullen ze dan toch wel.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:42 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Een vrouw hoeft niet met je ballen te spelen hoor.
Ik neem aan dat je de examinator wel kunt overreden om een TV in het lokaal aan te zettenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:56 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Ja een WFT examen, die worden tegenwoordig ook op zaterdag ingepland. Aaaargh.
Hahaquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:11 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de examinator wel kunt overreden om een TV in het lokaal aan te zetten!
IT´S BAGGY-TIME_!
Juistquote:
Het is nu dus een WTF examenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:56 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Ja een WFT examen, die worden tegenwoordig ook op zaterdag ingepland. Aaaargh.
Uurtje of 03.00, max 03.30 denk ik. Kan zelfs nog eerder.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:34 schreef tennisboy het volgende:
Baggy- Hewitt kan wel een leuke wedstrijd worden. Deze ga ik ook wel kijken. Federer komt helaas net iets te vroeg in actie.
Als ik goed heb gerekend komt hij volgens tegen de klok van 5 uur 's morgens in actie.
oke bedankt, heel vroeg dus al helaasquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:45 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Uurtje of 03.00, max 03.30 denk ik. Kan zelfs nog eerder.
Er zit maar 1 vrouwenpartij voor.
Sporza heeft iig aangekondigd het live uit te zenden, ook geen reclames.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:14 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Haha![]()
. Ik hoop dat het op Eurosport komt, dan kan ik het opnemen.
safina was gisteren al na 57 minuten klaar dus kan om 2u alquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:45 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Uurtje of 03.00, max 03.30 denk ik. Kan zelfs nog eerder.
Er zit maar 1 vrouwenpartij voor.
Heb het begin van de week geprobeerd, maar de combinatie van een fucked up ritme icm tentamens trek ik niet helaasquote:Op zaterdag 23 januari 2010 03:50 schreef wimderon het volgende:
Lekker druk wederom. Federer-Montanes en Davydenko-Monaco zijn al bezig.
Hij oogt zoals hij dat deed aan het einde van de 2e set tegen Ferrer, kwaad.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 09:21 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Baggy is nog niet wakker, staat al een break achter in de 1e!
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 09:24 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Hij oogt zoals hij dat deed aan het einde van de 2e set tegen Ferrer, kwaad.
.
Dit komt waarschijnlijk omdat ze de rechten hebben van alle partijen, maar geen partijen die tegelijk bezig zijn mag uitzenden. Dus als bijvoorbeeld Henin en Clijsters na elkaar beginnen mogen ze van allebei een samenvatting maken, maar als die twee partijen tegelijk op verschillende banen zouden uitzenden mag dat dus niet.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:14 schreef TheGeneral het volgende:
Net in het sportjournaal weer een korte samenvatting van de boutpartijen van Henin en Clijsters.. En van de toch wel leuke partij tussen Nadal en Kohlschreiber werd alleen de uitslag genoemd..
In het Sportjournaal van 22.30 was er een samenvatting van een minuut of 4 van Nadal.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 09:31 schreef Bramaldo11 het volgende:
[..]
Dit komt waarschijnlijk omdat ze de rechten hebben van alle partijen, maar geen partijen die tegelijk bezig zijn mag uitzenden. Dus als bijvoorbeeld Henin en Clijsters na elkaar beginnen mogen ze van allebei een samenvatting maken, maar als die twee partijen tegelijk op verschillende banen zouden uitzenden mag dat dus niet.
Succes met je WTF examenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 09:38 schreef kevin_ het volgende:
Nou ik ga maar naar de trein.
Als ik terug kom is het 2-2 in sets en 5-5 in de 5e.
.
Kutquote:Op zaterdag 23 januari 2010 09:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Hij had net al een behandeling en het gaat gewoon niet.
Al moet het natuurlijk wel ernstig zijn wil hij opgeven. Gestrekt op de baan en niet meer op kunnen staan ofzo.quote:
Sporza dan?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:00 schreef Bruce117 het volgende:
Grrrr, beeld en geluid lopen niet synchroon op ES2
Zo vreselijk irritant.
Maak daar maar set van.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:44 schreef groenen het volgende:
En dan gooit Haas er zomaar een dramatisch game tegenaan.
wat bizar inderdaad.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:09 schreef eentwee het volgende:
Wat een waardeloze dag zeg.. paar veegpartijen en de rest blessures/opgaven
Tja, de Telegraafquote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:08 schreef Bramaldo11 het volgende:
Telegraaf: Uitgeputte Baghdatis geeft Hewitt vrij baan
Denk eerder dat ie nog niet echt uitgeput was na dat half uur tennis, maar dat het eerder aan z'n schouderblessure lag.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:44 schreef mitt het volgende:
Potentiele kwartfinales:
Federer - Davydenko
Djokovic - Tsonga
Roddick - Del Potro
Murray - Nadal
ja beetje een failquote:
del potro en Djokovic spelen het slechtste van de top seeds als je het mij vraagtquote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:49 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
ja beetje een fail
ben benieuwd naar de kwart tussen Federer en Davydenko (onder voorbehoud) Murray - Nadal kan ook een leuke pot worden. Del Potro moet Roddick wel kunnen vegen, Djokovic zal het ook wel redden.
van Djokovic is dat idd waar, maar naar mijn idee heeft hij het altijd wat onnodig moeilijk tegen slechte spelers. Die zal zichzelf nog wel op scherp kunnen stellen in moeilijkere wedstrijden (op papier) en zo een hoger niveau halen. Del Potro heb ik niet zien spelen, dus kan ik niet veel over zeggen behalve dat een wedstrijd tegen James Blake geen makkie is en je dat wel in je benen gaat voelenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:00 schreef XL het volgende:
[..]
del potro en Djokovic spelen het slechtste van de top seeds als je het mij vraagt
Hij heeft nog niks laten zien waardoor hij voorbij aan Cilic zou komen...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:04 schreef Norrage het volgende:
Vooral Delpo gaat het niet halen hoor....Komt denk ik nog wel langs Cilic, maar bij Roddick eindigt het....en djoko is nooit een pijl op te trekken.
Cilic heeft ook nog niks laten zien dat ie langs Delpo zou komenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:45 schreef XL het volgende:
[..]
Hij heeft nog niks laten zien waardoor hij voorbij aan Cilic zou komen...
quote:Q. If you had to marry another Russian tennis player, who would it be?
NIKOLAY DAVYDENKO: Marry?
Q. Get married, like husband and wife.
NIKOLAY DAVYDENKO: If I married another tennis player? Man or woman? (Laughter.). I have already wife. I have my beautiful wife. I don't want to have any ‑‑
IRINA DAVYDENKO: I hear you.
NIKOLAY DAVYDENKO: She's here.
Q. Sorry about that. (Laughter.)
Hoop dat DelPo het niet red tegen Roddick, mag wel eens een keer !quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:04 schreef Norrage het volgende:
Vooral Delpo gaat het niet halen hoor....Komt denk ik nog wel langs Cilic, maar bij Roddick eindigt het....en djoko is nooit een pijl op te trekken.
Nu is het zoeken voorbij.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:06 schreef senswal het volgende:
Waarom staat dit topic niet onder 'Tennis' ?
Ik me de hele tijd ergeren dat er maar geen nieuw topic kwam, zijn we al 3 pagina's verder
Dat kun je wel stellen, en dat precies in het weekend. Ik heb nog steeds geen normaal tennis gezienquote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:55 schreef Tim86 het volgende:
Wat een flop is deze tennisdag..niet normaal.
Antilliaan is een beetje een Rogier Wassen, alleen dan met vaste partnerquote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:26 schreef Szura het volgende:
Als Eurosport het waagt om Bondarenko - Zheng Jie uit te zenden he
Overigens komt onze Antiliaanse vriend ook in actie, eerste partij op court 2 tegen Clément/Erlich![]()
![]()
Ik ben wel blij met Eurosport, zonder Eurosport mis je drie volledige Grand Slams uitzendingen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:33 schreef BaraCuda het volgende:
Wat is eurosport toch een vreselijke shitzender zeg![]()
Het uitzendprogramma bij die kutzender heeft volgens mij nog nooit geklopt
Zal Kubot zijn lijkt me?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:56 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Antilliaan is een beetje een Rogier Wassen, alleen dan met vaste partner
Grappig feitje nog; Van de 16 man die nog in het toernooi zitten is er 1 die nog nooit een 5-setter heeft gespeeld in zijn carriere! Weet iemand dit zonder op te zoeken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
Ook ja ..quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die versloeg Roddick toch nog op de USO in 5?
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:25 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Kubot sowieso vorig jaar op Roland Garros tegen Troicki
Isner van de week nog tegen SeppiHad ik niet gedacht nee, al heeft hij nog geen 40 potjes op een GS gespeeld natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sig verwijderd door FA
Jij haalt door de weeks toch halve nachten door?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat kun je wel stellen, en dat precies in het weekend. Ik heb nog steeds geen normaal tennis gezien.
Morgenochtend Roddick-Gonzo, al moeten we eerst nog genieten van Juju tegen Wicky.
Vorig jaar wel vaak ja, is nu een stuk minder.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:36 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Jij haalt door de weeks toch halve nachten door?
Ik blijf vanavond op tm Rafa.
Heb je dan eindelijk een baan?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vorig jaar wel vaak ja, is nu een stuk minder.
Is ook nog niet nodig geweest, Cilic verliest echter bijna van Tomic (quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:45 schreef XL het volgende:
[..]
Hij heeft nog niks laten zien waardoor hij voorbij aan Cilic zou komen...
Weet jij hoe laat Nadal tegen dr. Ivo speelt (Nederlandse tijd)?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:36 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Jij haalt door de weeks toch halve nachten door?
Ik blijf vanavond op tm Rafa.
02.45 uur.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:55 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Weet jij hoe laat Nadal tegen dr. Ivo speelt (Nederlandse tijd)?
03.15 denk ik.quote:
Dat ga ik niet redden.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:05 schreef jojomen4 het volgende:
APK, vanavond ook aanwezig om Rafa te steunen?
Ik verwacht er eigenlijk niet veel van. Gonzo is niet bijzonder bezig tot nu toe en Roddick is being his boring self. Enige wat deze epic kan maken is een lange vijfsetter.quote:
Haha. Idd, hoopte dat niemand het zou hebben gezien.quote:
Ik doe met je mee! (6)quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:05 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
03.15 denk ik.
APK, vanavond ook aanwezig om Rafa te steunen?
quote:Op zondag 24 januari 2010 00:31 schreef senswal het volgende:
[..]
Ik doe met je mee! (6)
desnoods zet ik de wekker, vannacht was ik namelijk al voor 01.00 in slaap gevallen
Ja, omdat euh .... een geplaatst iemand zich op het laatste moment had teruggetrokken, waardoor de seeding doorschoof naar 33 en dus John Isner. Kan me alleen niet heugen wie dat nou ook weer was ...quote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 01:02 schreef senswal het volgende:
Iemand streampje voor Murray - Isner?
Ik zie hem namelijk niet op atdhe..
Geen idee. Kijk toch liever Eurosportquote:Op zondag 24 januari 2010 01:11 schreef Szura het volgende:
Hm ik zie nu pas dat BBC Murray ook uitzendt.
Al het hele toernooi?
Ben net 2 dagen terug van 3 weken Brazilie.. Hoe denk je dat ik me voel...quote:Op zondag 24 januari 2010 01:12 schreef senswal het volgende:
Omg, mensen in het stadion moeten zich insmeren tegen de zon, terwijl ik hier bevries.
Dat is niet zo lastig als je richting de 3 meter gaat.quote:Op zondag 24 januari 2010 01:35 schreef jojomen4 het volgende:
Ik vind z'n tennisspel helemaal niet lelijk. Isner probeert winners te slaan waar hij die techniek misschien niet eens beheerst. Daarnaast zie ik dat z'n service niet altijd alleen maar hard zijn, maar ook behoorlijk geplaatst (naar buiten de baan, moet je eens kijken wat scherp die ze slaat).
Ik kijk liever naar een Isner dan een Roddick, Hewitt of andere balgehakt die als enige doel heeft het behalen van een rally van 300 slagen.
Zou wel koud geweest zijn in t-shirt in het vliegtuig stappen en dan hier in Nederland uitstappenquote:Op zondag 24 januari 2010 01:39 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ben net 2 dagen terug van 3 weken Brazilie.. Hoe denk je dat ik me voel...
Whehehe, jojo hoopt dat die lompe boer wint omdat hij bang is dat Murray gehakt van Rafa gaat maken.quote:Op zondag 24 januari 2010 01:17 schreef jojomen4 het volgende:
Vamosssssssss Isner!!!Wat een beeeeeeeeeest is het.
Net op z'n 2de service (wel bij 40-0 leiding) slaat ie een knalharde bal.
![]()
Isner is lastiger te verslaan dan Murray. Tegen die raketten kun je niks inbrengen.quote:Op zondag 24 januari 2010 01:49 schreef APK het volgende:
[..]
Whehehe, jojo hoopt dat die lompe boer wint omdat hij bang is dat Murray gehakt van Rafa gaat maken.
Murray slaat alles terug, da's ook vervelend.quote:Op zondag 24 januari 2010 01:51 schreef jojomen4 het volgende:
Isner is lastiger te verslaan dan Murray. Tegen die raketten kun je niks inbrengen.
Als je nog 10 minuten wacht dan weet je of Murray 4 sets nodig heeft. En of Rafa om 03.00 begint.quote:Op zondag 24 januari 2010 01:54 schreef senswal het volgende:
Ik denk niet dat ik dit volhoud, als ik mn wekker op 03.00 ben ik dan op tijd voor rafa?
Ik bedenk me net, 03.00 gaat het nooit worden. Het is nu al 2 uur, en de eerste set is nog niet voorbij. Op z'n vroegst 03.30 denk ik. Als Isner 1 set kan winnen dan half uur later.quote:Op zondag 24 januari 2010 01:55 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Als je nog 10 minuten wacht dan weet je of Murray 4 sets nodig heeft. En of Rafa om 03.00 begint.
Jean-Julien Rojer.quote:
Ja dat zei hij.quote:Op zondag 24 januari 2010 02:58 schreef Bramaldo11 het volgende:
Mooiste game van de wedstrijd met die stopvolley en backhand passing van Isner, en crosscourt backhand van Murray.
Echt mooi inderdaad.
Zei die commentator nou net dat Isner nog nooit is teruggekomen van 2-0 achterstand in sets?
Ja precies, dat je niet super kan volleren oké, maar Isner heeft qua volley's echt heel weinig. En toch nog zo vaak naar het net gaan.quote:Op zondag 24 januari 2010 03:14 schreef Szura het volgende:
Speel trouwens alles op de voeten van Isner en hij verneukt het vanzelf
Toch klasse.quote:Op zondag 24 januari 2010 03:26 schreef Szura het volgende:
Zonder setverlies door naar de kwartfinale, Murray
Haha ja schitterend. Eindelijk leuke interviews, en niet van die standaard vragen als:quote:Op zondag 24 januari 2010 03:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toch klasse.
En de interviews met Courier zijn echt leuk
Courier is net als Lendl. Je haatte ze als tenisser. Maar blijken achteraf veel humor te hebben en zijn leuke mensen.quote:Op zondag 24 januari 2010 03:43 schreef Bramaldo11 het volgende:
[..]
Haha ja schitterend. Eindelijk leuke interviews, en niet van die standaard vragen als:
'Hoe ging het?' - Ja ging wel goed.
'Je tegenstander?' - Ja goede speler altijd oppassen.
'Volgende ronde?' - Zal moeilijk worden en ik zal goed moeten spelen wil ik kans maken'
Maar Nadal blijft coolquote:
En al 4 uur op de klokquote:Op zondag 24 januari 2010 09:47 schreef Bruce117 het volgende:
En daar komt de 5e set bij Cilic-Del Potro
Zo verrassend is het niet. Del Pony startte het toernooi niet helemaal fit en heeft daardoor ook een belabberde voorbereiding gedraaid. En Cilic blijft zijn carrière gestaag uitbouwen en dan is dit geen onlogische uitslag, als hij wint dan.quote:Op zondag 24 januari 2010 10:08 schreef Mr-Sander het volgende:
Dit kan zomaar het einde van Del Potro worden, toch wel verrassend...
Ze had al wat last eerder in het toernooi toch, en nog geen wedstrijd verloren dit jaar, dat hakt er ook wel in. Dijbeen geloof ik.quote:Op zondag 24 januari 2010 10:25 schreef TheArt het volgende:
Juju geblesseerd?
Ze verloor toch echt de finale in Brisbane van Clijsters, maar ik begrijp wat je bedoelt. Probleem lijkt me idd haar dijbeen. Ze loopt niet echt voluit.quote:Op zondag 24 januari 2010 10:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze had al wat last eerder in het toernooi toch, en nog geen wedstrijd verloren dit jaar, dat hakt er ook wel in. Dijbeen geloof ik.
Gonzalez - Roddick moet wel een superwedstrijd wordenquote:Op zondag 24 januari 2010 10:46 schreef Ambrosius het volgende:
6-1 Wicky, nu doorstoten, dan kunnen we naar een potje rammen met Gonzo en A-Rod.
Haha, ik herinner me nog vaag dat ik mijn leptop heb aangezet en een paar punten heb gekeken. En toen dacht och hij wint toch wel ofzo. want dat ik hem uit heb gezet weet ik niet meerquote:Op zondag 24 januari 2010 11:30 schreef jojomen4 het volgende:
Jezus, weet niet eens hoe ik de wekker heb uitgedaan.Volgende keer dus om 22.00 naar bed en dan opstaan, das beter dan 1 uur slapen en dan willen opstaan.
Rafa lekker door!![]()
Jammer voor Del Potro, das de eerste "grote" die eruit vliegt.
De volgende wedstrijd is denk ik rond 09.00 in de ochtend, dan moet ik iig werken.quote:Op zondag 24 januari 2010 11:40 schreef senswal het volgende:
[..]
Haha, ik herinner me nog vaag dat ik mijn leptop heb aangezet en een paar punten heb gekeken. En toen dacht och hij wint toch wel ofzo. want dat ik hem uit heb gezet weet ik niet meer
Maar de volgende wedstrijd van Nadal gaat me echt niet lukken, aangezien ik er om 07.20 weer uit moet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |