JAquote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:04 schreef D. het volgende:
Hebben jullie ook weleens dat je gaat onbijten en je denkt:
Ik heb wel zin in een broodje.....of 2.....frikandel
mogguhquote:
Graagquote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:13 schreef D. het volgende:
[..]
He, gelukkig
Zal ik er nog eentje extra in het vet gooien?
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:38 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik ga zondag lekker sterren eten.
http://heerlijkwinter.nl/
Goedemorgen terugleeshomo! En de rest.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:33 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb teruggelezen, en ik moest lachen om Ian en Ramlof.
Goedemorgen, school!
Dat ga jij best leuk vinden, want dan ga je met mij en mijn zusquote:
Ik lust ook wel een hapjequote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ga jij best leuk vinden, want dan ga je met mij en mijn zus
Ik bedoelde eigenlijk dat ik akkoord ging met jouw voornemenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ga jij best leuk vinden, want dan ga je met mij en mijn zus
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
Maar dit biedt natuurlijk ook een opening of twee
ow... dat lijkt me lekkerquote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:38 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik ga zondag lekker sterren eten.
http://heerlijkwinter.nl/
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:57 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... dat lijkt me lekker![]()
kasten zijn gebracht, nu moeten ze nog inelkaarmag die Griek lekker doen
ik heb net voor het eerst de filter van de wasmachine zelf gereinigd![]()
er ging ineens een raar tinkeltje af en hij gaf een code aan in het boekje opgezocht
en geregeld![]()
ben ik effe trots op mezelluf![]()
Ziezie!quote:
Omdat ik je te weinig zie, hier! Qua SC!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:24 schreef CarOnline het volgende:
Ziezie!
Wann enthousiasme!
Waar op Ekkersrijt werk je eigenlijk? Ben er de laatste tijd best vaak langs gekomen maar ik weet nooit welke kant op ik moet zwaaien![]()
Ik kom van Enschede en sla dan rechtsaf naar Maastricht
Nah ik was er gister nog.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat ik je te weinig zie, hier! Qua SC!
Met de nieuwe situatie moet ik even nadenken ....
Vier op een rij maar liefst! En ik kan er eentje van openzetten. Zit op de eerste etage, dus als je een open dakkie hebt, spring ik zo naast je!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:35 schreef CarOnline het volgende:
Ah nou dan toeter ik wel als ik er langs rijd.
Heb je een raam?
Nee sorry, geen open dak dus dan heb ik liever dat je via de voordeur het portier open doet eigenlijkquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vier op een rij maar liefst! En ik kan er eentje van openzetten. Zit op de eerste etage, dus als je een open dakkie hebt, spring ik zo naast je!
Allemaal door die fusie?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:32 schreef Copycat het volgende:
Ja, heel die situatie is hier veranderd. Ze hebben flight overs gebouwd waardoor je direct op het bedrijventerrein uitkomt.
Dat is echter gebeurd in mijn autoloze leven, dus ik kom daar bijna nooit.. Maar vlak daarvoor (of daarna) zitten 'wij'.
Ja!quote:
Is het een stoomeend? Die werkt perfect voor in de badkamerquote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:49 schreef Toverheks het volgende:
vandaag maar met mijn spinterhagelnieuwe stoomreiniger aan de slag, zo een heul kleintje waar de tegeltjes van gaan glimmen, je kan er ook ramen mee lappen ook maar eens proberen, wat een luxe om huisvrouw te spelen.
Oh, nou moet ik ook gaan teruglezen dus....quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:33 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb teruggelezen, en ik moest lachen om Ian en Ramlof.
Goedemorgen, school!
Nou!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
Wat is het hier rustig? Iedereen aan het voorbereiden op morgenavond?
nee...ben ietwat chagie...en niet veel zin om te hyperenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
Wat is het hier rustig? Iedereen aan het voorbereiden op morgenavond?
Hier exact hetzelfde.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee...ben ietwat chagie...en niet veel zin om te hyperen
.....ik voel met je meequote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:34 schreef Noek het volgende:
[..]
Hier exact hetzelfde.
Ik heb zin om wat konijntjes te doden, dat wel!
Aahw.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat gaat dus niet....ik heb pijn...een niet ingecalculeerde pijn...die zou ik pas over 2, 5 week hebben...en nu is heel de wereld stom!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Aahw.Ga ff iets supertofs voor jezelf doen, of kopen ofzo.
![]()
Grote bak stracciatella-ijs, leuk paar laarzen, dat idee.
Je hoeft hier toch niet alleen te hyperenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Maar een voordeel is dat je die pijn nu niet meer over 2,5 week krijgtquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat gaat dus niet....ik heb pijn...een niet ingecalculeerde pijn...die zou ik pas over 2, 5 week hebben...en nu is heel de wereld stom!
Kun je dat incalculeren? Hoe zit dat?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat gaat dus niet....ik heb pijn...een niet ingecalculeerde pijn...die zou ik pas over 2, 5 week hebben...en nu is heel de wereld stom!
Geef de muur de schuld, en sla 'm verrotquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:36 schreef Laysa het volgende:
Wat een ellende zeg. Sterkte Laysaquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:46 schreef Laysa het volgende:
ik plaats om de 5 weken een nieuw infuus...ik zat nu net in mn 3e week, sneuveld gisteravond mn infuus....dus heb ik een nw infuus moeten schieten....het gaat normaal altijd goed...in 2 jaar tijd is dit pas de 2e keer dat het fout gaat...en het is vervelender omdat ik me dr normaal op instel...ja is een psychisch iets maar dan kan ik na mn eigen gevoel de pijn beter opvangen....daarbij komt dat ik de komende week nogal had volgepland met leuke dingen en die kan ik nu niet doen.....Stom dus!!
Doe maar een beetje lief zijn voor jezelfquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:46 schreef Laysa het volgende:
ik plaats om de 5 weken een nieuw infuus...ik zat nu net in mn 3e week, sneuveld gisteravond mn infuus....dus heb ik een nw infuus moeten schieten....het gaat normaal altijd goed...in 2 jaar tijd is dit pas de 2e keer dat het fout gaat...en het is vervelender omdat ik me dr normaal op instel...ja is een psychisch iets maar dan kan ik na mn eigen gevoel de pijn beter opvangen....daarbij komt dat ik de komende week nogal had volgepland met leuke dingen en die kan ik nu niet doen.....Stom dus!!
Niet afreageren op die beestjes hoor, die kunnen er ook niets aan doenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:51 schreef Laysa het volgende:
Jullie lieve reacties maken het ietsiepietsie goed![]()
Affijn ik gaat verder chagerijnen....vinden de katten ook zo gezellig
Ik knuffel zequote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet afreageren op die beestjes hoor, die kunnen er ook niets aan doen
Jezus hé, ik zal dat infuus eens op z'n muil slaan als ik het zie. Toevallig heb ik morgen tijd!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:46 schreef Laysa het volgende:
Ik ben verliefdquote:
Ik heb het m'n enig-Pixel wel aangedaan en na een week elkaar uit de boom kijken zijn ze nu ernorm lief voor elkaarquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben verliefd![]()
Als ik dit schattigs zie zou ik er zo nog wel eentje willen, maar dat wil ik mijn enig-beest niet aan doen/
Door dat infuus loopt mijn levens elixer dus het is wel de moeite waard...het zou alleen wel wat minder pijnlijk mogen zijn ook al is het maar 1 week...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Jezus hé, ik zal dat infuus eens op z'n muil slaan als ik het zie. Toevallig heb ik morgen tijd!![]()
Wat zit er eigenlijk in dat infuus en waar is die geplaatst?
Ik ga nu even weg maar lees het vanavond wel.
Welnee jij zou het ook doen als je wist dat je daardoor blijft leven...geen keus dus dan is de keus makkelijkquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oef, ik vind het er zo al pijnlijk uitzien!![]()
Bikkel ben je Laysa![]()
Eigenlijk ben ik ook een beetje bang dat poes mji minder lief vindt als ze een kameraadje heeft, want je hoort vaak dat ze onafhankelijker zijn als ze met zijn 2-en zijn.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb het m'n enig-Pixel wel aangedaan en na een week elkaar uit de boom kijken zijn ze nu ernorm lief voor elkaar
Wauw, en je loopt met een zenderquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Door dat infuus loopt mijn levens elixer dus het is wel de moeite waard...het zou alleen wel wat minder pijnlijk mogen zijn ook al is het maar 1 week...
om te laten zien waar die zit is plaatje wat makkelijker...
[ afbeelding ]
Hier zat ie rechts....inmiddels is tie naar links verhuisd
Wellicht, maar ik zou ws. bij de pakken neer gaan zitten en allesquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Welnee jij zou het ook doen als je wist dat je daardoor blijft leven...geen keus dus dan is de keus makkelijk
Dat is wel waar ja. Pixel ligt nu vaker naast Dotje te spinnen dan op m'n schoot. Maar ze zijn zó schattig samenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik ook een beetje bang dat poes mji minder lief vindt als ze een kameraadje heeft, want je hoort vaak dat ze onafhankelijker zijn als ze met zijn 2-en zijn.
Die van mij komen zat knuffelen.....en ze schelen 3 jaar ongeveer....ze zijn niet minder afhankelijk geworden...die oudste dan die jongste weet niet beter....die oudste eigenlijk ook niet want die is weer opgegroeid met 1 van mn toen nog levende katten...snap je het nogquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik ook een beetje bang dat poes mji minder lief vindt als ze een kameraadje heeft, want je hoort vaak dat ze onafhankelijker zijn als ze met zijn 2-en zijn.
Fotooooquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is wel waar ja. Pixel ligt nu vaker naast Dotje te spinnen dan op m'n schoot. Maar ze zijn zó schattig samen
Dat is dan toch gaaf? Ben je over tweeënhalve week pijnvrij, dat is een meevallerquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook een beetje egoistisch van mijquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is wel waar ja. Pixel ligt nu vaker naast Dotje te spinnen dan op m'n schoot. Maar ze zijn zó schattig samen
dat roepen mn vriendinne altijd...A.........Zender checkenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wauw, en je loopt met een zender![]()
Ik vind je stoer en dapper
Whehehequote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat roepen mn vriendinne altijd...A.........Zender checken
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat roepen mn vriendinne altijd...A.........Zender checken
Als dat jouw ellende van de dag is mag je janken, ellende heb je in verschillende gradatiesquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:03 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
je hebt je humor in ieder geval nog niet verloren da;s wel knap bij zoveel ellende![]()
ik wilde net gaan janken over dat die kasten zo tegenvallen, klein enzo
maar nu durf ik niet meer![]()
ik bestel er nog wel eentje
nou... eigenlijk heb ik gewoon teveel kledingquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als dat jouw ellende van de dag is mag je janken, ellende heb je in verschillende gradaties
Kon je niet veel ouwe kleding weggooien?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:22 schreef FANN het volgende:
nou... eigenlijk heb ik gewoon teveel kleding
dus dat is dan weer luxe ellende
Dan moet je ruimen, dus alles wat je langer dan 3 jaar niet gedragen hebt in de zak van Max.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:22 schreef FANN het volgende:
[..]
hi, zie je nu pas, schelequote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:22 schreef FANN het volgende:
[..]
jah maar dan nog hou ik heul veel overquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kon je niet veel ouwe kleding weggooien?
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:03 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
je hebt je humor in ieder geval nog niet verloren da;s wel knap bij zoveel ellende![]()
ik wilde net gaan janken over dat die kasten zo tegenvallen, klein enzo
maar nu durf ik niet meer![]()
ik bestel er nog wel eentje
Was dat niet 1983?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:27 schreef FANN het volgende:
hoeveel jaar geleden was dat in de mode![]()
10 jaar ofzo?
zeer goed, sinds ik minder hier kom slaap ik veel dieperquote:
gaat goedquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:30 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zeer goed, sinds ik minder hier kom slaap ik veel dieper![]()
zat ff terug te lezen, spannend hoor!!!!
en met you?
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:31 schreef Copycat het volgende:
Vaak is het met retrodingen wel dat als het geen couture vintage is, het het tien of twintig jaar na dato het allemaal 'net' niet meer is.
Dan is het net een detail dat het heel erg outdated maakt, imo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |