Heb jij je dikke negerslurf er al uit?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:16 schreef donthate het volgende:
[..]
Stukken beter
Wie heeft zn leuter er al uit? eigenlijk
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:17 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Heb jij je dikke negerslurf er al uit?
IK BEN GEEN NEGERquote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:17 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Heb jij je dikke negerslurf er al uit?
doen!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:20 schreef donthate het volgende:
enige wat ik kan is papiamento praten
Zeg dit in het Papiamento:quote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:20 schreef donthate het volgende:
enige wat ik kan is papiamento praten
Maar ben zo blank als het maar kan![]()
Neuj denk je dat ik niks beters te doen heb en de half van die woorden is in het papiamento geen woord voorquote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:21 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Zeg dit in het Papiamento:
Economie is een sociale wetenschap (Nederland) of een gedragswetenschap (Vlaanderen) die zich bezighoudt met de voortbrenging en verdeling van schaarse goederen en diensten. Analoog aan andere sociale wetenschappen houdt de economische wetenschap zich niet alleen bezig met de vraag hoe de economie werkt, maar - in de politieke economie - ook met hoe bepaalde wenselijke situaties kunnen worden bereikt. De economische wetenschap die de nationale economie bestudeert wordt ook wel staathuishoudkunde genoemd.
Is geen topic waard.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:22 schreef donthate het volgende:
wie maakt er topic over dat donthate geen neger is
die gaat direct dichtquote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:22 schreef donthate het volgende:
wie maakt er topic over dat donthate geen neger is
Is geen topic waard.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:23 schreef doubleyouteaare het volgende:
Wie maakt er een topic dat doubleyouteaare geen neger is?
oja het is een klb modjequote:
Daarom en heb trauma's van die enge filmquote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:24 schreef poqpoq het volgende:
[..]
oja het is een klb modje
hier zijn we veilig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |