Nachtbaggertopic komt later pasquote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:41 schreef Twizu het volgende:
Ik heb zojuist over de gloednieuwe tafel geëjaculeerd. Was nét niet snel genoeg om de tissues te pakken.
Hoe krijg ik dit goedje het beste van de tafel af? Ik ben nu in de weer met keukenrol + koud water..
Is dit voldoende om mijn sporen te wissen?
Officieel Nachtbagger topic.
quote:
Nachtwakers hequote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:46 schreef 3keernix het volgende:
[..]
hey man! wat leuk dat ik jou weer tref
ik zag het voor mequote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:46 schreef Rekkie het volgende:
Oplikken en in je anus spugen, dan word je zwanger van jezelf
Dat gebeurt alleen als je in je eigen kont plast..quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:46 schreef Rekkie het volgende:
Oplikken en in je anus spugen, dan word je zwanger van jezelf
Ja, maar ToT beschermt ons wel denk ikquote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:46 schreef donthate het volgende:
[..]
Nachtwakers he![]()
Maar met die nieuwe mod valt er niks te baggeren denk dat die het niet lang vol houd
Of als je over je piemel heen schijtquote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:48 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Dat gebeurt alleen als je in je eigen kont plast..
Hoop het wel als die nieuwe mod blijft krijg je echt veel gezeik als die zo door blijft gaan met alles dicht te gooien dan gaat 90procent van fok rellenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:48 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ja, maar ToT beschermt ons wel denk ik
idd, maar sommige mensen waarderen de gezelligheid van ons welquote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:50 schreef donthate het volgende:
[..]
Hoop het wel als die nieuwe mod blijft krijg je echt veel gezeik als die zo door blijft gaan met alles dicht te gooien dan gaat 90procent van fok rellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |